ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СОБОРНИЙ ТА ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!

18.04 12:04 | Fin.Org.Ua

 
 
З початку року фізичні особи – «єдинники» поповнили місцеві бюджети Дніпропетровщини на понад 1,2 млрд гривень
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра)інформує.
Протягом січня – березня 2024 року фізичні особи – підприємці, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, спрямували до місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону понад 1,2 млрд грн єдиного податку. Про це повідомила очільниця Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Федаш Наталя та акцентувала, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на понад 475,2 млн грн, або на 64,4 відсотки.
Федаш Наталя зазначила, що єдиний податок спрямовується у повному обсязі до місцевих скарбниць і є одним з основних джерел наповнення бюджетів територіальних громад.
В. о. начальника податкової служби регіону подякувала суб’єктам господарювання – платникам єдиного податку, які в такий нелегкий для країни час продовжують здійснювати діяльність, сплачувати податкові платежі та підтримувати місцеві громади.
 
 
Дніпропетровщина: до місцевих бюджетів у першому кварталі п. р. спрямовано майже 10,2 млн грн збору за місця для паркування транспортних засобів
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Впродовж трьох місяців 2024 року забезпечено надходження збору за місця для паркування транспортних засобів до місцевих бюджетів Дніпропетровщини у сумі майже 10,2 млн гривень. 
За словами в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) Федаш Наталі, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року позитивна динаміка складає понад 1,1 млн грн, або 12,4 відсотки.
Очільниця ГУ ДПС нагадала, що платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках (п.п. 2681.1.1 п. 2681.1 ст. 2681 Податкового кодексу України).
Дякуємо кожному, хто працює, сплачує податки та робить свій внесок у нашу Перемогу!
 
 
Розгляд звернень громадян фахівцями податкової служби Дніпропетровської області
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
На виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами (далі – Закон № 393) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення. 
ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Протягом січня – березня 2024 року до ГУ ДПС надійшло 213 звернень громадян, з яких усі 213 – це заяви.
Загальна тематика письмових звернень: 
- інформування про ухилення від сплати податків – 96 звернень (45,1 %);
- контрольно-перевірочна робота – 53 звернення (24,9 %);
- податок на майно – 16 звернень (7,5 %)
- аграрна політика та земельні відносини – 11 звернень (5,2 %);
- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 5 звернень (2,3 %);
- інші питання – 32 звернення (15,0 %).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 117 одиниць (січень – березень 2023 року – 96 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону № 393 в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /У січні – березні 2024 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 2 особисті прийоми громадян.
 
 
Яким чином повернути переплату з ПДФО, що виникає за наслідками проведення роботодавцем (податковим агентом) річного перерахунку сум доходу фізичної особи?
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) нагадує, що відповідно до п.п. 169.4.2 п. 169.4 ст. 169 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) роботодавець платника податку зобов’язаний здійснити, у тому числі за місцем застосування податкової соціальної пільги, перерахунок суми доходів, нарахованих такому платнику податку у вигляді заробітної плати, а також суми наданої податкової соціальної пільги:
- за наслідками кожного звітного податкового року під час нарахування заробітної плати за останній місяць звітного року;
- під час проведення розрахунку за останній місяць застосування податкової соціальної пільги у разі зміни місця її застосування за самостійним рішенням платника податку або у випадках, визначених п.п. 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 ПКУ (обмеження щодо застосування податкової соціальної пільги);
- під час проведення остаточного розрахунку з платником податку, який припиняє трудові відносини з таким роботодавцем.
Підпунктом 169.4.3 п. 169.4 ст. 169 ПКУ передбачено, що роботодавець та/або податковий агент має право здійснювати перерахунок сум нарахованих доходів, утриманого податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) за будь-який період та у будь-яких випадках для визначення правильності оподаткування, незалежно від того, чи має платник податку право на застосування податкової соціальної пільги.
Результати річного перерахунку сум доходів, нарахованих платнику податку у вигляді заробітної плати, а також сум наданих податкових соціальних пільг відображаються працедавцем у додатку 4ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 із змінами та доповненнями.
Якщо внаслідок здійсненого перерахунку виникає недоплата утриманого податку, то сума такої недоплати стягується роботодавцем за рахунок суми будь-якого оподатковуваного доходу (після його оподаткування) за відповідний місяць, а в разі недостатності суми такого доходу – за рахунок оподатковуваних доходів наступних місяців, до повного погашення суми такої недоплати (п.п. 169.4.4 п. 169.4 ст. 169 ПКУ).
При цьому, якщо внаслідок здійсненого перерахунку виникає переплата податку, то на її суму зменшується сума нарахованого податкового зобов’язання платника податку у відповідному місяці.
 
 
Стосовно переривання терміну, встановленого ПКУ для формування податкового кредиту, на період зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) повідомляє, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (ПКУ) перебіг строків для формування податкового кредиту, зазначених у п. 198.6 ст. 198 ПКУ та абзаці першому п. 80 підрозд. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, переривається на період зупинення реєстрації таких ПН/РК в ЄРПН.
 
 
Розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує, що відповідно до п. 288.1 ст. 288 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Згідно з п. 288.5 ст. 288 ПКУ розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:
● не може бути меншою за розмір земельного податку (288.5.1 п. 288.5 ст. 288 ПКУ):
- для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, – у розмірі не більше 3 відс. їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування – не більше 1 відс. їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь – не менше 0,3 відс. та не більше 1 відс. їх нормативної грошової оцінки;
- для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено, – у розмірі не більше 5 відс. нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь – не менше 0,3 відс. та не більше 5 відс. нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області;
● не може перевищувати 12 відс. нормативної грошової оцінки (п.п. 288.5.2 п. 288.5 ст. 288 ПКУ);
● може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у п.п. 288.5.2 п. 288.5 ст. 288 ПКУ, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах (п.п. 288.5.3 п. 288.5 ст. 288 ПКУ);
● для пасовищ у населених пунктах, яким надано статус гірських, не може перевищувати розміру земельного податку (п.п. 288.5.4 п. 288.5 ст. 288 ПКУ);
● для баз олімпійської, паралімпійської та дефлімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, не може перевищувати 0,1 відс. нормативної грошової оцінки (п.п. 288.5.5 п. 288.5 ст. 288 ПКУ).
Тобто норми п. 288.5 ст. 288 ПКУ встановлюють мінімальні та максимальні межі розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності у відсотках до нормативної грошової оцінки.
При цьому, якщо розмір орендної плати, зазначений у договорі оренди, є нижчим від встановленого п. 288.5 ст. 288 ПКУ, орендарю слід звернутись до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, з яким укладено договір оренди землі, з приводу приведення його у відповідність.
Слід зазначити, що абзацами першим, другим, шостим – восьмим пункту 11 підрозділу 6 «Особливості справляння плати за землю» розділу XX «Перехідні положення» ПКУ тимчасово, до 01 січня 2035 року, установлено, що в частині плати за землю за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, що використовуються в рамках реалізації інвестиційних проектів із значними інвестиціями (крім інвестиційних проектів у сферах добування з метою подальшої переробки та/або збагачення корисних копалин) відповідно до Закону України від 17 грудня 2020 року № 1116-IX «Про державну підтримку інвестиційних проектів із значними інвестиціями в Україні» із змінами, органи місцевого самоврядування можуть, зокрема:
- встановлювати орендну плату за землі державної та комунальної власності в розмірі, меншому ніж розмір земельного податку, встановлений рішенням відповідного органу місцевого самоврядування для певної категорії земель, що сплачується на відповідній території.
У разі досягнення загального обсягу державної підтримки інвестиційного проекту із значними інвестиціями платник податку – інвестор із значними інвестиціями починаючи з календарного місяця, в якому досягнуто зазначений обсяг, втрачає право на застосування пільги, визначеної п. 11 підрозд. 6 розд. XX ПКУ.
При досягненні загального обсягу державної підтримки інвестиційного проекту із значними інвестиціями протягом звітного (податкового) періоду платник податку – інвестор із значними інвестиціями зобов’язаний протягом 20 календарних днів з дати внесення відповідної інформації до реєстру інвестиційних проектів із значними інвестиціями подати уточнюючу податкову декларацію за такий звітний (податковий) період, в якій збільшити податкові зобов’язання із сплати плати за землю за період починаючи з календарного місяця, в якому досягнуто загального обсягу державної підтримки інвестиційного проекту із значними інвестиціями.
При цьому до дати внесення змін до договорів оренди земельних ділянок, що використовуються в рамках реалізації інвестиційних проектів із значними інвестиціями, у зв’язку з досягненням загального обсягу державної підтримки інвестиційного проекту із значними інвестиціями розмір орендної плати для нарахування податкових зобов’язань з орендної плати визначається за правилами, визначеними п. 288.5 ст. 288 ПКУ.
 
 
Юридична особа внесена до Реєстру неприбуткових установ та організацій: чи може вона обрати третю групу спрощеної системи оподаткування?
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) нагадує, що відповідно до п.п. 14.1.121 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) неприбуткові підприємства, установи та організації – неприбуткові підприємства, установи та організації, які не є платниками податку на прибуток підприємств відповідно до п. 133.4 ст. 133 ПКУ.
Підпунктом 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 ПКУ встановлено, що неприбутковим підприємством, установою та організацією для цілей оподаткування податком на прибуток підприємств є підприємство, установа та організація (далі – неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам:
- утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;
- установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників у розумінні Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV зі змінами та доповненнями), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб. Для цілей цього абзацу не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків, визначених п.п. 133.4.2 п. 133.4 ст. 133 ПКУ;
- установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду, іншим юридичним особам, що здійснюють недержавне пенсійне забезпечення відповідно до закону (для недержавних пенсійних фондів), або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об’єднання та асоціації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельні кооперативи;
- внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр).
Положення абзаців третього і четвертого п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 ПКУ щодо вимог наявності установчих документів не поширюються на бюджетні установи.
Зареєстровані установи та організації (новостворені), які подали в установленому порядку документи для внесення до Реєстру під час або протягом 10 днів з дня державної реєстрації створення юридичної особи та які за результатами розгляду цих документів внесені до Реєстру, для цілей оподаткування податком на прибуток підприємств вважаються неприбутковими організаціями з дня державної реєстрації створення юридичної особи.
Установи та організації, які під час або протягом 10 днів з дня державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу подали документи про внесення до Реєстру і за результатами розгляду цих документів внесені до Реєстру, для цілей оподаткування податком на прибуток підприємств вважаються неприбутковими організаціями з дня державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу.
Главою 1 розд. XIV ПКУ встановлено правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку.
До третьої групи платників єдиного податку належать юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 1 167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року (п.п. 3 п. 291.4 ст. 291 ПКУ);
Види діяльності, які не дозволяють юридичним особам обрати спрощену систему оподаткування, наведено у п. 291.5 ст. 291 ПКУ.
Крім того, при переході на спрощену систему оподаткування юридичній особі необхідно враховувати обмеження щодо сукупності часток засновників у статутному капіталі, встановлене п.п. 291.5.5 п. 291.5 ст. 291 ПКУ.
Реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку (п. 299.1 ст. 299 ПКУ).
Отже, юридична особа, яка внесена до Реєстру, може обрати третю групу спрощеної системи оподаткування у разі дотримання вимог, встановлених главою 1 розд. XIV ПКУ, за умови виключення її з Реєстру.
 
 
Про сплату юридичною особою транспортного податку, якщо протягом звітного року термін використання легкового автомобіля досягне 5 років
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує, що згідно з п.п. 267.1.1 п. 267.1 ст. 267 розд. ХІІ «Податок на майно» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 ПКУ є об’єктами оподаткування.
Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 ПКУ).
Підпунктом 267.6.4 п. 267.6 ст. 267 ПКУ встановлено, що платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і не пізніше 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію з транспортного податку за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років (п.п 267.6.7 п. 267.6 ст. 267 ПКУ).
Враховуючи викладене вище, юридична особа, яка має зареєстрований в Україні згідно з чинним законодавством власний легковий автомобіль, обчислює суму транспортного податку за період, який починається з 1 січня звітного року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років.
 
 
За матеріалами Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

Додати коментар

Користувач:
email:





Charts and graphs abound,
Traders seeking the next move,
Patterns in the chaos.

- Fin.Org.UA

Новини

21:34 - МОН поспілкувалося з керівниками ЗВО щодо комплексної трансформації вищої освіти
21:00 - Частка непрацюючих кредитів у банках за І квартал скоротилася до 36.1%
18:57 - Мінагрополітики розвиватиме цифровий агросервіс
18:55 - Уряд продовжив кредитування для аграріїв з прифронтових і тимчасово окупованих територій
18:52 - Уряд майже вдвічі збільшив ліміт на кредити для виробників тваринницької галузі
18:50 - Оштрафовано два об’єкти оверсайту
18:30 - Мінсоцполітики: Виплата пенсій пенсіонерам-ВПО, які не пройшли ідентифікацію, відновлюється після її проходження
18:20 - У 2023 році кожним десятим новим підприємцем у Польщі став українець
18:08 - Google зробив ШІ-застосунок Gemini доступним у більшій кількості країн, серед них і Україна
17:55 - Отчёт ADP настраивает на очередной сильный NFP в пятницу
17:47 - У квітні “Укрбургаз” встановив новий рекорд з буріння свердловин
17:45 - Підсумки проекту «Розвиток малих та середніх підприємств: економічна інтеграція ВПО та відновлення бізнесу» - підтримка сотень підприємств
17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 01.05.2024
17:33 - Міноборони працюватиме з однією з найбільших супутникових компаній, щоб обмежити зйомки території України
17:22 - Керівнику морського порту "Чорноморськ" намагалися дати 12 мільйонів хабаря
17:17 - "Ліси України" включили до переліку особливо важливих для економіки держкомпаній
17:09 - Інформація про Гайд безбар’єрних подій
16:41 - В Україні нарахували 160 тисяч держслужбовців, мобілізовано – 2,5%
16:30 - Визначені переможці конкурсного відбору за програмою «Енергоефективність громадських будівель в Україні»
16:03 - Експорт дизпального з російських портів у квітні впав на чверть
15:59 - Бізнес другий місяць поспіль позитивно оцінив результати своєї діяльності – НБУ
15:43 - Акція «Книжка за день» консолідує українське суспільство, - Богдан Червак
15:40 - Смачні великодні ласощі: 5 рецептів вівсяних пасок, які підсолодять ваше свято
15:34 - Майно екс-міністра Табачника перейшло в управління ФДМУ
15:33 - Україна у квітні вийшла на довоєнні показники експорту – Мінекономіки
15:32 - Представники Міндовкілля розповіли міжнародним партнерам про вплив російської агресії та розбудову нової кліматичної політики
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 02.05.2024
15:25 - Моніторинг виконання в Мінекономіки в I кв. 2024 р. плану заходів з виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС
15:20 - Хто зі світових корпорацій одночасно заробляє і в московії, і в Україні
15:15 - Ужесточение тона ФРС рискует опустить S&P500 к 4700


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.6887
Канадський долар28.7809
Юань Женьміньбі5.4739
Чеська крона1.681
Данська крона5.6716
Гонконгівський долар5.0659
Форинт0.108404
Індійська рупія0.47506
Рупія0.0024377
Новий ізраїльський шекель10.6004
Єна0.25106
Теньге0.089603
Вона0.028573
Мексиканське песо2.3197
Молдовський лей2.243
Новозеландський долар23.362
Норвезька крона3.5727
московський рубль0.42326
Сінгапурський долар29.0317
Ренд2.1251
Шведська крона3.6053
Швейцарський франк43.079
Єгипетський фунт0.828
Фунт стерлінгів49.4828
Долар США39.637
Білоруський рубль14.4072
Азербайджанський манат23.3131
Румунський лей8.5029
Турецька ліра1.2208
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.1225
Болгарський лев21.6241
Євро42.2986
Злотий9.7465
Алжирський динар0.29444
Така0.35923
Вірменський драм0.101843
Домініканське песо0.67765
Іранський ріал0.00094084
Іракський динар0.030164
Сом0.44558
Ліванський фунт0.000442
Лівійський динар8.1112
Малайзійський ринггіт8.2796
Марокканський дирхам3.9156
Пакистанська рупія0.14195
Саудівський ріял10.5357
Донг0.001559
Бат1.06607
Дирхам ОАЕ10.7586
Туніський динар12.5712
Узбецький сум0.0031311
Новий тайванський долар1.21335
Туркменський новий манат11.29
Сербський динар0.36176
Сомоні3.6171
Ларі14.7362
Бразильський реал7.7185
Золото90943.93
Срібло1049.31
Платина37687.26
Паладій37429.62

Курси валют, встановлені НБУ на 02.05.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
USGK78454545454545454522725000.00
USXT22463346334633463334515850.00

Дані за 01.05.2024