Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»
10.10 09:41 | Fin.Org.UaЯкісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт - центру ДПС – один з пріоритетних напрямків діяльності податкової служби Дніпропетровщини.
Так,у січні – вересні 2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 269 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 45 одиниць (січень –вересень2023 року – 314 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 160 звернень (59,5%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 45 звернень (16,8%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 14 звернення (5,2%).
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 2 звернення (1 %)
У січні – вересні 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 106 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр».Загальна тематика звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 33 (31,0%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 20 (18,9%);
- контрольно-перевірочна робота – 21 (19,8%);
- податкова заборгованість – 4 (3,8%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 4 (3,8%);
- податкова знижка – 2 (1,9%);
- інші питання – 22 (20,8%).
У січні – вересні 2023 року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 150 звернень.
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 8 звернень. Загальна тематика звернень:
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (50,0%);
- податок на майно – 2 звернення (25,0%)
- отримання довідки про доходи – 1 (12,5%);
- інші питання – 1 (12,5%).
У січні – вересні 2023 року на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 22 звернення.