Стратегія експансії: що потрібно знати українському бізнесу перед виходом на ринок США

11.10 18:01 | Економічна правда. Колонки

Виклик виходу на іноземні ринки став надзвичайно актуальним для українських бізнесів протягом останніх років.
Багато бізнесів помиляються в оцінці власного ресурсу перед тим, як вийти на іноземний ринок.
Вони спочатку виходять на новий ринок, а потім дізнаються, як він працює.
І це коштує шалених коштів.
Оскільки потрібен штат співробітників, ресурс, продукт, і плюс до цього, маркетинг.
Чому важливо готуватись до виходу на іноземний ринок? Навіть за умови, якщо ваша компанія має сталі операційні витрати, які не залежать від ринку, де ви просуваєтесь, маркетингові витрати та стратегія залучення клієнтів суттєво відрізняється від ринку до ринку.

Витрати на залучення 1 користувача в США в середньому складають від 15% до 70% від середнього чеку компанії та мінімум $5 за клієнта.
Такі цифри випереджають українські середньостатистичні показники до 5 разів, відповідно впливаючи на вибір стратегії для розвитку бізнесу.
Концепція Smoke-тесту при виході на іноземний ринок Тому для українських бізнесів, які планують вихід на іноземні ринки, рекомендую використовувати Smoke-тест.
Концепція Smoke-тесту передбачає, що маючи мінімальний асортимент або не маючи взагалі функціонуючого бізнесу, ви можете виділити певну частку бюджету, щоб подивитися на реакцію користувачів, і потім зробити висновок про те, чи цей продукт має попит, чи він має правильне оформлення, чи правильно для нього було обрано аудиторію.
Таке дослідження проводила наша агенція для інвестиційного фонду: ми перевіряли попит на послуги онлайн-консультанта з розлучень в США.
Лише підтвердивши високий попит на послугу, компанія проінвестувала кошти у створення бізнес-процесів та найм співробітників.
Перше, що треба зрозуміти при тестуванні цієї концепції, - це те, що вона не буде на 100% правдивою.
Ефективність цієї концепції не є кінцевим результатом.
У випадку з проєктомї, компанія оцінила доцільність бізнесу при ефективності Х, але Smoke-тест підтвердив би перспективність напрямку навіть за умови ефективності 0,7Х.
Мета такого тестуванння - не вивести компанію на прибуток, а лише переконатись в перспективності напрямку.
Етапи Smoke-тесту З точки зору пріоритетності, першочергове, що ви маєте протестувати, - це сам продукт.
Жоден вибуховий маркетинг не врятує продукт, який нікому не потрібен.
Другим етапом відбувається тест сталих рекламних матеріалів - сайту чи посадкової сторінки.
Ви маєте зрозуміти, чи продукт, який обрали під просування, правильно презентований на вашому сайті, наскільки довго затримуються люди на сайті, та чи здатен сайт втримати увагу користувача.
Третій етап - це безпосередньо рекламні матеріали.
На етапі Smoke-тесту ви отримаєте цінну інформацію про те, який формат реклами приваблює користувачів.
Так ви зекономите кошти, коли реклама працюватиме "з усіх гармат", витрачаючи бюджет лише на ефективні варіації.
Сам тест робиться доволі просто: задача зрозуміти, на якому етапі юзер починає "гальмувати".
Якщо оголошення не показує достатньої клікабельності - шукайте проблему на стороні реклами.

Низькі показники сайту свідчать про те, що потрібно міняти посадкову сторінку.
Відсутність покупок є показником низького попиту на продукт.
Слідуючи такій схемі оцінки ефективності, ви зможете швидко прийняти правильні рішення.
До прикладу, в рамках роботи з інвестиційним фондом ми дослідили, що юзери, які залишали запити через сайт, мали високу зацікавленість в продукті і вищу платоспроможність.
Звернення через соцмережі були дешевшими, проте якість потенційного клієнта було кратно нижчою - більшість з них навіть не приходили на ознайомчу зустріч.
Мінімальні бюджети на тестування При виході на іноземний ринок, потрібно охопити рекламою приблизно від 10 до 50 тисяч людей, щоб зрозуміти, як вони взаємодіють з вашим оголошенням та сайтом.
Якщо мова йде про американський ринок, то для охоплення 10 тисяч людей потрібно щонайменше $200, беручи із запасом - $250.
Це сума, необхідна для тесту одного сервісу, продукту чи певного напрямку.
Протестувати за одну гіпотезу ви можете один продукт, або одну аудиторію, або одну посадкову сторінку.
Якщо у вас багато товарів, сайтів, гіпотез, то бюджет збільшується.

Працюючи з тестом сервісу для розлучення, нам вистачило бюджету в розмірі $600 для тестування: 1) попиту серед жінок, 2) попиту серед чоловіків, 3) різних варіантів меседжів для кожної аудиторії.

Таким чином, середня сума на тест в Америці $600 (для порівняння в Європі - це суми $300-400).

Ця сума може здаватись недостатньою для реального випробування ринку, капіталізація якого вимірюється мільярдами доларів.
Проте використовуючи алгоритми штучного інтелекту рекламних платформ, ця сума спрямовується на ефективні тести з безпосередньою аудиторією, яка має зацікавленість в продукті.

Задля глибшого розуміння ринку і його особливостей доведеться цей бюджет збільшувати, проте це потрібно далеко на всім компаніям.
Особливості сприйняття американцями продуктів та реклами 1.
Поведінка користувачів

У США юзер більше уваги приділяє зручності та "миттєвості".
Це зумовлено правилами, які диктують великі гравці ринку, такі як Amazon.
Саме тому ви маєте давати чітку відповідь на питання "У чому перевага вашого товару в порівнянні з його аналогом на Amazon, де є швидка оплата та доставка".
Перевагою наших юристів був шаблонний підхід за мінімальні кошти - те, що зазвичай не пропонували класичні юристи.
2.
Культурні нюанси

США - плавильний котел культур, тому підприємствам потрібно орієнтуватися в різноманітності та інклюзивності.
Найбезпечнішою стратегією буде робити ставку не на ідентичність потенційного клієнта, а на його реальну потребу.

Просуваючи адвоката з розлучень, ми робили ставку не на стать потенційного клієнта, "жіноче щастя" чи "чоловічу солідарність" - такі меседжі в Америці табу.
Ми фокусувались на грошовій перевазі для клієнта та процесі здешевлення розлучення.
3.
Лояльність до брендів нижча

Американські споживачі більш відкриті до пробування нових брендів, особливо якщо продукт або послуга мають цінність.
А це значить, що їх лояльність до брендів нижча, ніж в українців.
Враховуючи дороге залучення клієнта, варто думати над утриманням клієнтів.

В випадку з адвокатом, інвестиційний фонд взагалі створив інший напрямок бізнесу з допомоги по контролю на фінансовими показниками, який пропонувався вже після розлучення, при цьому, другий бізнес вже не потребував вкладень в маркетинг.

Додати коментар

Користувач:
email:





Saving for the future is quite wise,
With money in the bank, you'll feel quite nice.
Don't spend all your cash in just one place,
Or your bank account will soon be a disgrace.

- Fin.Org.UA

Новини

12:46 - Нацбанк збільшив продаж валюти до найвищого рівня за рік
11:46 - Профспілка працівників Starbucks страйкує в містах США
10:57 - Honda і Nissan розглядають можливість спільного виробництва автомобілів
10:00 - МВФ схвалив новий транш для України в розмірі $1,1 мільярда
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 21.12.2024
23:00 - Накази Міністерства енергетики України
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
23:00 - Регуляторні акти Міністерства енергетики України
22:25 - IMF Executive Board Approves the Sixth Review of the Extended Fund Facility and UAD 1.1 Billion Disbursement
22:25 - Рада МВФ схвалила шостий перегляд програми розширеного фінансування та затвердила виділення траншу обсягом 1,1 млрд дол. США
21:00 - Новини 20 грудня: ракетна та хакерська атаки московія по Україні
20:42 - S&P погіршило рейтинг УЗ після пропозиції про відстрочення виплат за євробондами
20:30 - Вимоги до страхових посередників відповідатимуть нормам ЄС
20:15 - Фіцо звинуватив Зеленського в "газовій кризі" у Словаччині
19:47 - Нацбанк показав, яким буде курс долара та євро після вихідних
19:18 - Сільпо втратило склад і товари на 400 мільйонів через нічну атаку московія
18:58 - Технічні проблеми у московія зупинили постачання російської нафти трубопроводом "Дружба"
18:34 - Азербайджан рік посередникував у газових перемовинах московія і України, але угоди не досягли
18:05 - "Нафтогаз" програв міжнародний арбітраж на 41 мільйон доларів
17:58 - Податковий режим в Україні заважає розвитку третині бізнесу – ЕВА
17:53 - Франція підтримує розвиток атомної енергетики України
17:50 - Пропало все. Як російські хакери зламали українські реєстри
17:41 - Чи стали українці купувати більше алкоголю за період війни?
17:34 - Європа все ще тримається за московитський газ завдяки рекордному потоку СПГ цього року
17:33 - Україна та Литва обговорили двосторонню співпрацю в економічній сфері
17:30 - Американский доллар заканчивает год на мажорной ноте
17:24 - Участь Міністерства економіки України у засіданні Уряду 17 грудня 2024 року
17:24 - Участь Міністерства економіки України у засіданні Уряду 13 грудня 2024 року
17:23 - Участь Міністерства економіки України у засіданні Уряду10 грудня 2024 року
17:20 - Участь Міністерства економіки України у роботі Верховної Ради України 17 -20 грудня 2024 року


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар26.1077
Канадський долар29.1211
Юань Женьміньбі5.7376
Чеська крона1.7328
Данська крона5.8323
Гонконгівський долар5.3877
Форинт0.105092
Індійська рупія0.49252
Рупія0.0025814
Новий ізраїльський шекель11.4253
Єна0.26723
Теньге0.079804
Вона0.028958
Мексиканське песо2.0729
Молдовський лей2.287
Новозеландський долар23.6014
Норвезька крона3.6703
московський рубль0.40527
Сінгапурський долар30.8548
Ренд2.2785
Шведська крона3.7937
Швейцарський франк46.8046
Єгипетський фунт0.8224
Фунт стерлінгів52.3765
Долар США41.8761
Білоруський рубль15.221
Азербайджанський манат24.6301
Румунський лей8.744
Турецька ліра1.1901
СПЗ (спеціальні права запозичення)54.6118
Болгарський лев22.2473
Євро43.5114
Злотий10.2099
Алжирський динар0.31193
Така0.34654
Вірменський драм0.105374
Домініканське песо0.69081
Іранський ріал0.0000898
Іракський динар0.031744
Сом0.47909
Ліванський фунт0.000465
Лівійський динар8.5237
Малайзійський ринггіт9.3501
Марокканський дирхам4.156
Пакистанська рупія0.1496
Саудівський ріял11.0692
Донг0.0016407
Бат1.21298
Дирхам ОАЕ11.3214
Туніський динар13.2153
Узбецький сум0.0032324
Новий тайванський долар1.27929
Туркменський новий манат11.8813
Сербський динар0.37539
Сомоні3.8159
Ларі14.8527
Бразильський реал6.8615
Золото109026.52
Срібло1209.4
Платина38949.38
Паладій38079.61

Курси валют, встановлені НБУ на 23.12.2024