Шлях UPG: як мережа АЗК постачає високоякісне пальне в Україну

21.10 17:45 | Економічна правда

Фото: пресофіс UPG Чи задумувались ви колись, який шлях долає пальне перед тим, як потрапити у бак вашого авто? Ми спробували дослідити це і звернулися до одного з лідерів ринку - національної мережі АЗК UPG.

У компанії розповіли, як сьогодні влаштовано їхній логістичний ланцюг від виробника до кінцевого споживача в Україні.
Це багатоетапний процес з чітким алгоритмом дій, де все залежить від країни походження продукту.
Мета ж залишається єдиною - тримати високу планку якості, за яку бренд відповідає власним іменем.

Усі нафтопродукти, перелік яких ви бачите на чорно-зелених стелах UPG, імпортуються безпосередньо від виробників - з високотехнологічних заводів у США та Німеччині.
Щоб пальне потрапило до паливних резервуарів АЗК, компанія залучає виключно власну логістику: найбільший у країні парк паливовозів і залізничних цистерн, а також термінали для зберігання та перевалки нафтопродуктів у сусідній Польщі - беззаперечний козир компанії.

Наявність у UPG даного інфраструктурного ресурсу свого часу викликала справжній резонанс.
Для мережі АЗК такий сміливий крок відкрив можливість безперебійно постачати пальне в Україну та не залежати від зовнішніх і внутрішніх факторів.
І не лише це.
Власний логістичний ресурс дозволяє утримувати стабільну та лояльну цінову політику.
А тепер про все по черзі.

Фото: пресофіс UPG ЗИС ІЗ ДИЗЕЛЬ!
Шлях дизеля в Україну складний та цікавий, його UPG імпортує зі Сполучених Штатів Америки.
Такий досвід став абсолютно унікальним, якщо не сказати більше - справжнім проривом, який здійснила компанія на ринку.

Вже з перших поставок стало зрозуміло, що новий напрям є перспективним.
Продукти американського виробництва повністю відповідають критеріям якості мережі, а попит, що постійно на них зростає серед автолюбителів, - найкраще тому підтвердження.
Порахуймо разом всі логістичні етапи, а відповідно й точки контролю якості, які проходить дизель перед тим, як потрапити до паливно-розподільчої колонки на АЗК.
Cпочатку океан
Перший крок, з якого відкривається довгий шлях пального, починається з найважливішого - упевненості в його високій якості, адже компромісів для UPG бути не може.
І робиться він ще у США, де морський інспектор мережі відправляє перші проби дизеля до незалежної лабораторії.

Якщо високі стандарти продукту, заявлені виробником, підтверджено, його відвантажують на танкер місткістю 100 000 тонн.
Потім дизель мандрує через Атлантичний океан до порту Роттердам.

Звідти вже меншими танкерами прямує до власного морського терміналу компанії у польському місті Свіноуйсьце.
І це ще одна точка контролю якості - вже у європейських лабораторіях.
Далі пальне у невеликих баржах пливе до річкового терміналу UPG у Щецині.

Фото: пресофіс UPG Потім сушею
Коли хвилі стихають, відкривається сухопутний шлях дизеля в Україну: спочатку залізницею, а потім автомагістралями.
Ще на кордоні частина пального із власних залізничних цистерн переливається до паливовозів, завдання останніх - доставити продукт в Україну.
Якість і тут контролюється.

Перед тим, як роз"їхатися мережею АЗК, дизель ще раз досліджують у власній, акредитованій за міжнародним стандартом, лабораторії.
Перевіряються пломби на транспорті, а вже потім ретельно вивчаються проби.
І лише після всього цього пальне відпускають у продаж.

Варто сказати, що навіть під час активної фази війни UPG масштабується.
І мова не лише про постійні інвестиції у власну логістику та будівництво нових ультрасучасних АЗК - розширюється й продуктовий пакет.

Нещодавно компанія запустила продаж преміального дизеля - upgDIESEL також американського походження.
Пальне має покращені властивості завдяки додаванню миючого компоненту до його складу.
Його основною перевагою є дбайливе очищення форсунок авто, що гарантує двигуну стабільну та рівномірну роботу.
Крім того, сучасні присадки є вагомим кроком у напрямку екологічності дизпалива.
Фото: пресофіс UPG ДАС ІСТ БЕНЗИН!
Шлях бензину до АЗК мережі UPG коротший, адже пролягає безпосередньо з Європи.

А-95, upg95 та високооктановий upg100 постачаються з нафтопереробних заводів, розташованих у Німеччині.
Звідси продукт завантажується у залізничні цистерни та прямує до України.

Варто зазначити, що преміальне пальне їде в окремих, спеціально закуплених компанією, ємностях.
Бензини надходять у продаж, як і дизельне пальне, лише після остаточного підтвердження кожного параметру якості у власній сертифікованій лабораторії UPG.

Фото: пресофіс UPG

Додати коментар

Користувач:
email:





Stock prices rising
Investors feeling hopeful
Bull market prevails

- Fin.Org.UA

Новини

07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 22.10.2024
21:00 - Новини 21 жовтня: в "Укроборонпромі" та "Укрзалізниці" нові керівники, споживання електрики зростає
20:26 - Новий меморандум МВФ не передбачає підвищення тарифів на енергоносії – Мінфін
19:51 - Другий найбільший аеропорт Бельгії скасує всі рейси через страйк
19:40 - Серебро: впереди перетряска, но не конец мега-ралли
19:11 - Курс південноафриканського ранда знижується через увагу інвесторів до інфляції
19:00 - Запрошуємо подавати роботи для участі в онлайн-воркшопі НБУ, присвяченому монетарній політиці в країнах з ринками, що розвиваються
19:00 - Call for Papers Announced for NBU’s Online Workshop Dedicated to Monetary Policy in Emerging Markets
18:50 - Міненерго сподівається, що присутність МАГАТЕ на ключових підстанціях підтримуватиме ядерну безпеку
18:25 - До п’яти кредитних спілок застосовано заходи впливу
18:21 - Один із найбільших виробників мікроелектроніки московія заявив про тимчасове припинення роботи 
17:59 - Китай посилив контроль за експортом товарів подвійного призначення після санкцій США
17:45 - Шлях UPG: як мережа АЗК постачає високоякісне пальне в Україну
17:37 - Газпром збільшує залежність від Китаю, адже країна імпортує більше ніж ЄС
17:30 - московія підвищить облікову ставку до рівня лютого 2022 року – опитування Reuters
17:02 - В Україні провели перші торги гарантіями походження електроенергії
17:00 - Слабый PPI Германии вернул евро к снижению
16:49 - Уряд розширив повноваження податківцям для контролю валютних операцій
16:48 - Що робити, якщо сплатили надмірно податки?
16:48 - Щодо виправлення помилки, допущеної у додатку (Д1) до податкової декларації з ПДВ, яка вплинула/не вплинула на числові показники податкової декларації з ПДВ?
16:47 - Який опис (номенклатуру) товарів/послуг необхідно зазначити продавцю у графі 2 податкової накладної при реалізації раніше придбаних ним товарів/послуг (у тому числі ввезених на митну територію України чи підакцизних товарів)?
16:47 - Рентна плата за користування надрами: 33,1 млн грн - внесок платників до місцевих бюджетів Дніпропетровщини
16:47 - До місцевих бюджетів Дніпропетровщини від платників надійшло понад 741,7 млн грн податку на нерухоме майно
16:46 - На понад 30 відсотків зросли надходження екологічного податку до загального фонду держбюджету від платників Дніпропетровщини
16:46 - Чи потрібно подавати додаток по МПЗ до податкової декларації з податку на прибуток підприємств, якщо земельна ділянка знаходиться на тимчасово окупованій територій або території активних бойових дій?
16:46 - Як формується та поповнюється діапазон номерів для ПРРО?
16:45 - Особливості оподаткування податком на нерухоме майно будівель, споруд сільськогосподарських товаровиробників
16:45 - Чи може платник ПДВ заявляти бюджетне відшкодування за отриманими послугами від нерезидента, незареєстрованого як платник цього податку?
16:44 - МАГАТЕ продовжило моніторингову місію на ключових для роботи АЕС підстанціях
16:44 - Про експериментальний проект щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в ДПС


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар27.6103
Канадський долар29.8765
Юань Женьміньбі5.8038
Чеська крона1.7731
Данська крона6.0082
Гонконгівський долар5.3116
Форинт0.111576
Індійська рупія0.49104
Рупія0.0026628
Новий ізраїльський шекель10.9386
Єна0.27534
Теньге0.085606
Вона0.029956
Мексиканське песо2.0693
Молдовський лей2.3063
Новозеландський долар25.0012
Норвезька крона3.7896
московський рубль0.4292
Сінгапурський долар31.4539
Ренд2.3452
Шведська крона3.9222
Швейцарський франк47.7927
Єгипетський фунт0.8486
Фунт стерлінгів53.755
Долар США41.2833
Білоруський рубль15.0056
Азербайджанський манат24.28
Румунський лей9.0113
Турецька ліра1.2053
СПЗ (спеціальні права запозичення)55.049
Болгарський лев22.9097
Євро44.813
Злотий10.3792
Алжирський динар0.3121
Така0.3435
Вірменський драм0.106432
Домініканське песо0.68698
Іранський ріал0.00009177
Іракський динар0.031466
Сом0.48953
Ліванський фунт0.000461
Лівійський динар8.7057
Малайзійський ринггіт9.9961
Марокканський дирхам4.2532
Пакистанська рупія0.14836
Саудівський ріял10.9876
Донг0.0016778
Бат1.27814
Дирхам ОАЕ11.2224
Туніський динар13.6305
Узбецький сум0.0032417
Новий тайванський долар1.30179
Туркменський новий манат11.7771
Сербський динар0.39422
Сомоні3.8702
Ларі15.1127
Бразильський реал7.5853
Золото112901.16
Срібло1404.28
Платина42198.14
Паладій44273.86

Курси валют, встановлені НБУ на 22.10.2024