Facebook Ads для офлайну: в Україні запустили інноваційний сервіс розміщення зовнішньої реклами

10:00 | Економічна правда

У серпні компанія BigBoard представила сервіс BMA (Big Media Assistant), який дозволяє за лічені хвилини спланувати розміщення зовнішньої реклами, вибравши конкретні параметри цільової аудиторії - стать, вік та дохід.
Програма автоматично підбирає локації з доступними площинами (білбордами, сітілайтами тощо) в реальному часі, використовуючи прогностичні моделі аналізу аудиторії на основі агрегованих знеособлених даних, які щоквартально оновлюються та підтримуються компанією Kyivstar.
Це дозволяє більш ефективно інвестувати ресурси, обираючи рекламні площини, які побачить цільова аудиторія.
Завдяки сервісу BMA, маркетологи й агенції зможуть отримати ключові метрики для оцінки ефективності кампанії загалом, що розміщується на білбордах, LED-екранах та сітілайтах:
GRP (Gross Rating Point) - оцінка загального впливу рекламної кампанії, щоб визначити її масштаб і досяжність.
Фокусує увагу на загальному охопленні та частоті переглядів серед усієї аудиторії. TRP (Target Rating Points) - оцінка того, наскільки ефективно реклама досягає конкретної цільової аудиторії. OTS (Opportunity To See) - оцінка потенційного охоплення рекламних носіїв, та кількість вірогідних контактів з рекламними площинами. Ще у 2005 році компанія запустила онлайн-резервування рекламних площин, а у 2019 році анонсувала сервіс "4 кроки", який дозволяє швидко планувати рекламні кампанії по всій Україні навіть тим, хто робить це вперше.
Згодом цей сервіс еволюціонував у вдосконалений продукт BMA з розширеним функціоналом вибору цільової аудиторії та "експертним" режимом доступу для агенцій та великих бізнесів.
"Ще до початку російського вторгнення ми задумалися про те, щоб вийти на один рівень з іншими рекламними майданчиками за швидкістю та data-driven підходом до планування рекламних кампаній, і три роки працювали над цим продуктом.
Раніше дослідження оцінювали лише загальний потік людей, та й вони перестали підтримуватись з лютого 2022 р.
Зараз же ми маємо можливість використовувати щоквартальні динамічні дані, які відображають зміни концентрації населення в містах біля конкретних рекламних площин.
Це важливо для галузі в цілому, адже такі платформи, як Google, Meta та телебачення, дають можливість чітко вибрати цільову аудиторію й аналізувати ефективність реклами".
Аскольд Шестунов, Генеральний Директор BigBoard
Беручи за основу інформацію, отриману на основі аналітичних моделей компанії Kyivstar, у вигляді знеособлених агрегованих даних по трафіках, визнаний експерт з досліджень ринку зовнішньої реклами України Сергій Смоляр аналізує та верифікує їх.
Далі на основі отриманих даних він обчислює медіа метричні показники та інтегрує їх на платформу BMA.
У планах компанії запустити платформу BMA з доступом до аналізу цільової аудиторії в 10 великих містах України уже до кінця 2024 року.
Наразі ця функція вже активна для таких міст, як Київ, Львів, Одеса, Івано-Франківськ, Рівне.
Також завдяки технологічним можливостям платформа BMA стане основою для створення нових продуктів, які вже знаходяться в розробці компанії BigBoard.
Одним з результатів стане інтеграція платформи з внутрішніми системами рекламних агенцій.
Компанія BigBoard, яка першою встановила білборд в Україні (це відбулось у Києві в 1993 році), станом на 2024 рік займає до 12% ринку зовнішньої реклами.
З 2008 року BigBoard є частиною міжнародного холдингу JCDecaux.
Компанія має досвід співпраці з MсDonald"s, Samsung, Lifecell, Puma, Phillips, Nivea, UNICEF, WWF, Ukraїner, UAnimals.

Додати коментар

Користувач:
email:





Crypto boom or bust,
Digital coins in demand,
Bitcoin mania.

- Fin.Org.UA

Новини

16:00 - Курси валют, встановлені НБУ на 01.11.2024
14:10 - Виступ Голови Національного банку Андрія Пишного під час пресбрифінгу щодо рішень з монетарної політики
14:00 - Національний банк України зберіг облікову ставку на рівні 13%
12:56 - Легалізація робочих місць та заробітної плати, які наслідки порушення трудового законодавства?
12:54 - Офіційне оформлення працівників для бізнесу – це позитивний імідж та репутація надійного партнера
12:52 - Податкова культура, як одна з головних ознак громадянського суспільства, є складником загальнонаціональної культури
12:50 - Коди бюджетної класифікації для сплати ПДФО
12:49 - Дії користувача, якщо він втратив (пошкодив) особистий ключ КЕП чи печатки або забув пароль до нього
12:48 - Чи зобов’язана фізична особа при поданні Облікової картки за ф. № 1ДР подати контролюючому органу оригінали документів та їх копії?
12:47 - Протягом якого терміну здійснюється повернення невикористаного залишку готівкової іноземної валюти, що була отримана суб’єкта господарювання з поточного рахунку для забезпечення витрат на відрядження працівників за кордон?
12:29 - Деякі особливості заповнення розділу ІІ Повідомлення про участь в міжнародній групі компаній
12:28 - «Моя податкова»: листування з податковою службою у смартфоні
12:26 - До уваги платників ПДВ!
12:26 - Збереження традицій та взаємна повага об’єднують працівників податкової різних поколінь
12:25 - Понад 11,1 млн грн – внесок фізичних осіб – платників транспортного податку до місцевих бюджетів Дніпропетровщини
12:23 - Дніпропетровщина: до спеціального фонду держбюджету спрямовано понад 7,8 млрд грн «військового» ПДФО
12:21 - До уваги платників! Відбувається фішингова атака. Здійснюється розсилка фейкових листів, які містять шкідливе програмне забезпечення
12:00 - Пресбрифінг щодо рішень Правління Національного банку з монетарної політики
11:11 - План екологічних та соціальних зобов'язань (ПЕСЗ)
11:08 - Посилення співпраці у гуманітарному розмінуванні — Ігор Безкаравайний зустрівся з Послом Японії в Україні Масаші Накагоме
11:04 - Environmental and social commitment plan (ESCP)
10:49 - Повідомлення про оприлюднення «Плану екологічних та соціальних зобов’язань» (ПЕСЗ) в рамках впровадження проєкту «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
10:45 - Final Environmental and Social Systems Assessment (ESSA)
10:18 - Звіт про базове відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2023 № 1167 “Про внесення змін до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303”
10:00 - 31 проєкт на 2,1 млрд євро: Мінекономіки та KSE розширюють цифровий портал інвестпроєктів
10:00 - Facebook Ads для офлайну: в Україні запустили інноваційний сервіс розміщення зовнішньої реклами
09:57 - Китай вдарив санкціями по американському постачальнику дронів для України
09:28 - Ціни на нафту зросли на тлі новин про затримки збільшення видобутку ОПЕК+
09:00 - Надходження від приватизації зросли до 5,7 млрд грн у 2024 році після продажу готелю «Україна», — Юлія Свириденко
09:00 - Національний банк України ініціює Всеукраїнське тестування з фінансової грамотності


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар27.0976
Канадський долар29.6393
Юань Женьміньбі5.7927
Чеська крона1.7706
Данська крона6.0116
Гонконгівський долар5.3021
Форинт0.109743
Індійська рупія0.49019
Рупія0.0026251
Новий ізраїльський шекель11.0933
Єна0.26989
Теньге0.084414
Вона0.029919
Мексиканське песо2.0562
Молдовський лей2.3078
Новозеландський долар24.6368
Норвезька крона3.7572
московський рубль0.4245
Сінгапурський долар31.2008
Ренд2.3352
Шведська крона3.856
Швейцарський франк47.6415
Єгипетський фунт0.8419
Фунт стерлінгів53.4904
Долар США41.2194
Білоруський рубль14.9823
Азербайджанський манат24.261
Румунський лей9.0144
Турецька ліра1.2035
СПЗ (спеціальні права запозичення)54.9178
Болгарський лев22.9239
Євро44.8467
Злотий10.3033
Алжирський динар0.3096
Така0.3435
Вірменський драм0.10634
Домініканське песо0.6871
Іранський ріал0.00009233
Іракський динар0.031465
Сом0.48041
Ліванський фунт0.000461
Лівійський динар8.5517
Малайзійський ринггіт9.4149
Марокканський дирхам4.1919
Пакистанська рупія0.1484
Саудівський ріял10.9752
Донг0.0016306
Бат1.22059
Дирхам ОАЕ11.222
Туніський динар13.3344
Узбецький сум0.0032253
Новий тайванський долар1.2873
Туркменський новий манат11.777
Сербський динар0.38324
Сомоні3.8682
Ларі15.0408
Бразильський реал7.1483
Золото114299.75
Срібло1377.45
Платина41519.07
Паладій46969.92

Курси валют, встановлені НБУ на 01.11.2024