З початку року до податкової служби Дніпропетровщини надійшло від громадян 578 звернень
13:52 | Fin.Org.UaРеалізація громадянами конституційного права на звернення – під особливою увагою фахівців Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на: dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – жовтні 2024 року до ГУ ДПС надійшло 578 звернень громадян, з них – 578 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 307 звернень (53,1 %);
- контрольно-перевірочна робота – 79 звернень (13,7 %);
- податок на майно – 69 звернень (11,9 %)
- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 14 звернень (2,4 %);
- аграрна політика та земельні відносини – 27 звернень(4,7 %);
- інші питання – 82 звернення (14,2 %).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 178 одиниць(січень – жовтень 2023 – 400 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами та доповненнями) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
У січні – жовтні 2024 року посадовими особами ГУ ДПСпроведено 7 особистих прийомів громадян.
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.