Рекламні кампанії, які працюють: досвід мережі стоматологій

13.11 18:19 | Економічна правда. Колонки

За 10 років в бізнесі, будучи маркетинг-фріком, я спробував майже всі рекламні інструменти, які можуть спрацювати в дитячій стоматології: від співробітництва зі школою футболу поблизу одного з відділень стоматології до нагород Вибір Року та рекламних статей у загальнонаціональних виданнях.
Партнерські програми з суміжним бізнесом В перші роки після відкриття стоматології ми покладали великі надії на співробітництво з приватними дитячими садками, ігровими центрами для дітей та спортивними школами.
Виставляли банери в їхніх приміщеннях, кріпили листівки до квитанцій про оплату, аніматори ходили в брендованих костюмах стоматології.
Але це жодного разу не "злетіло" і кожного разу було відчуття, що ми робимо неправильно.
Аудиторія наша, рекламні матеріали чудової якості, але пацієнтів більше не ставало.
Висновок - ніхто не буде продавати ваші товари / послуги на чужій території.

Для партнерів таке співробітництво не є відчутним джерелом доходу, тому не варто очікувати від них багато.
Один з найяскравіших прикладів: павільйон нашої стоматології в Sky Family Park, який працював кожні вихідні протягом трьох літніх місяців.
Наші працівники проводили безкоштовний огляд ротової порожнини усім бажаючим.
Результату майже не було: 14 нових пацієнтів за три місяці.

Рекламні борди над дорогою та на фасадах торгівельних центрів Ми орендували до десяти рекламних бордів над дорогою, відеоборди на фасадах торгівельних центрів.
Розміщували рекламу поруч з нашими відділеннями протягом 9 місяців.
Зовнішня реклама не виправдала очікувань, цифри нових клієнтів були на рівні похибки і ми відмовились від будь-якої зовнішньої реклами.

"Тигр" чи "Черепаха": яку стратегію обрати для збільшення продажів? Яскраве оформлення фасаду відділень стоматології У нашому бізнесі можна вкладатись у прохідне місце з видимим оформленням фасаду.
Звісно дуже залежить від націнки орендної плати / вартості приміщення "за вітрину", але на першому відділенні нашої стоматології на Оболонський набережній 30% первинних пацієнтів ми генерерували через вивіску.
Тому на початку наявність яскравого фасаду в прохідному місці може стати вирішальною.

Робота з блогерами та інфлюєнсерами У 2019-2020 роках ми активно нарощували співпрацю з інстаграм-блогерами і в деяких випадках це спрацьовувало.
Наприклад, один пост активної мами блогерки міг принести до 30 заявок.

На жаль, так вже не працює зі стоматологічними послугами.
Дорого та майже без результату.
Інколи ми робимо промокомпанії з клієнтами, але лише для покращення впізнаваності та зміцнення бренду.

Реклама в Telegram каналах та розсилки Viber Три-чотири роки назад такі рекламні канали непогано працювали.
Ми залучали нових пацієнтів, ділились промо-акціями з існуючими пацієнтами.
Зараз час ці канали мертві для нас та не приносять ніякої користі.

Промо та бізнес сторінка в Google У цей канал я включаю все: правильний бізнес-профайл компанії, налаштування карти, робота з онлайн відгуками, платні кампанії, seo-оптимізація.
Для нашої стоматології це один з найбільших каналів залучення пацієнтів.

На сьогодні, рекламний кабінет та робота з Google максимально спрощена, що дозволяє будь-кому розібратись та зробити усі налаштування протягом одного робочого дня.
Як на мене, правильно налаштована робота з Google - це більше не конкурентна перевага, а інструмент, без якого будь-який сервісний бізнес приречений померти.

Комунікація в соціальних мережах та реклама в Instagram & Facebook Соціальні мережі - другий найбільший канал залучення нових пацієнтів до нашої мережі після Google.
Ми вкладаємось не лише в пряму рекламу, але і у створення контенту для сторінок.

Соціальні сторінки - чудова можливість показати бізнес зсередини, його цінності та відмінність від інших компанії в вашій сфері.
Вартість заявок через Instagram / Facebook показує непогану рентабельність і ми продовжуємо багато експериментувати з можливостями соціальних мереж.

Рекомендації, рефералки, "сарафане радіо" Зараз рекомендації є найбільшим джерелом нових пацієнтів для нас.
У 2014 році, коли ми відкрились, 60% пацієнтів приходили через інтернет, 30% фасад і 10% на лікаря.
Зараз пацієнти за рекомендацією - це 50% від усіх первинних пацієнтів.
Що досить непогано з урахуванням наших зусиль в інтернеті та фасадні приміщення.

В цілому в сервісному бізнесу, як в і стоматологічному, нові клієнти за рекомендацією - це норма.
В той же час, я впевнений для рекомендацій недостатньо лише якісного сервісу, потрібно перевершувати очікування клієнтів.
В наших стоматологіях ми постійно намагаємось дивувати.

Після коштовного лікування під загальною седацією, через тиждень ми направляємо дітям іграшку Новою поштою.
Іноді робимо моментальні фото типу Полароід на відділеннях та віддаємо їх пацієнтам на пам"ять. Подарунки маленьким пацієнтам за сміливість після кожного візиту до стоматолога.
Дзвонимо пацієнтам після кожного візиту, щоб дізнатись, як пацієнт себе почуває, запитуємо про скарги або побажання.
До речі, такі дзвінки також допомагають з онлайн-відгуками.
СМС привітання з днем народження.
Нічого особливого, але все одно приємно отримувати. Виміряти ефективність тієї чи іншої активності, звісно, важко та і не потрібно, вони працюють в комплексі.
Я певен, що без них було би складно мати результат у 50% пацієнтів за рекомендацією.
Можливо, деякі інструменти я упустив, але, скоріш за все, ми їх теж пробували і вони не спрацювали.

Додати коментар

Користувач:
email:





Валютні курси – це
Вершники економіки,
Непередбачувані

- Fin.Org.UA

Новини

17:35 - ОГТСУ: готовність працювати в нових ринкових умовах
16:33 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СОБОРНИЙ ТА ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!
16:15 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ – НОВОКОДАЦЬКИЙ, ЧЕЧЕЛІВСЬКИЙ ТА ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!
16:03 - Одній небанківській фінансовій установі анульовано ліцензію та виключено з Державного реєстру фінансових установ, чотирьом – змінено обсяг ліцензії
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 15.11.2024
15:00 - Кредитування бізнесу та населення надалі зростає, а якість кредитного портфеля поліпшується понад рік – Огляд банківського сектору
14:59 - Огляд банківського сектору, листопад 2024 року
14:24 - Як складається та реєструється в ЄРПН РК з типом причини 20 до помилкової (зайвої) ПН, що не підлягала наданню отримувачу (покупцю) – платнику ПДВ?
14:22 - Юридичні особи – платники транспортного податку спрямували до місцевих бюджетів Дніпропетровщини понад 6,3 млн гривень
14:21 - Особливості листування через Електронний кабінет
14:19 - Нерезидент здійснює на території України господарську діяльність через постійне представництво: хто подає звіт про контрольовані операції?
13:59 - Участь Міністерства економіки України у засіданні Уряду 12 листопада 2024 року
13:52 - Участь Міністерства економіки України у засіданні Уряду 08 листопада 2024 року
12:32 - Аргумент для повернення людей: в Україні починають будувати соціальне житло
12:07 - "Нафтогаз" збільшив видобуток газу на 6%
12:05 - Банки Казахстану різко збільшили терміни платежів для російських компаній
12:03 - Німеччина заборонила портам приймати танкери із газом московія
11:41 - Заповнення розрахунку коригування після 01.10.2024 до зведеної податкової накладної, складеної до 01.10.2024 з типом причини 13
11:39 - За видобування кам’яного вугілля місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали від платників рентної плати понад 79,6 млн гривень
11:37 - Банки оновили курс валют: скільки коштують долар та євро
11:37 - З 01.09.2024 застосовуються нові ставки акцизного податку на бензин, газойли (дизельне пальне), скраплений газ, та паливо моторне альтернативне
11:34 - Випадки та строки, в які контролюючий орган має право анулювати реєстрацію ФОПа – платника єдиного податку четвертої групи
11:32 - Особливості листування через Електронний кабінет
11:32 - Українські облігації підскочили через очікування інвесторів, що Трамп зупинить війну
11:31 - Заповнення розрахунку коригування після 01.10.2024 до зведеної податкової накладної, складеної до 01.10.2024 з типом причини 13
11:29 - Нерезидент здійснює на території України господарську діяльність через постійне представництво: хто подає звіт про контрольовані операції?
11:28 - Випадки та строки, в які контролюючий орган має право анулювати реєстрацію ФОПа – платника єдиного податку четвертої групи
11:24 - Як складається та реєструється в ЄРПН РК з типом причини 20 до помилкової (зайвої) ПН, що не підлягала наданню отримувачу (покупцю) – платнику ПДВ?
11:22 - З 01.09.2024 застосовуються нові ставки акцизного податку на бензин, газойли (дизельне пальне), скраплений газ, та паливо моторне альтернативне
11:21 - Податковий календар на 15 листопада 2024 року


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар26.6729
Канадський долар29.431
Юань Женьміньбі5.6976
Чеська крона1.7183
Данська крона5.8276
Гонконгівський долар5.2995
Форинт0.106782
Індійська рупія0.48866
Рупія0.0026002
Новий ізраїльський шекель11.0404
Єна0.26441
Теньге0.08323
Вона0.029379
Мексиканське песо1.9992
Молдовський лей2.28
Новозеландський долар24.19
Норвезька крона3.6964
московський рубль0.41358
Сінгапурський долар30.6515
Ренд2.2501
Шведська крона3.7464
Швейцарський франк46.3865
Єгипетський фунт0.8354
Фунт стерлінгів52.2404
Долар США41.2446
Білоруський рубль14.9915
Азербайджанський манат24.2587
Румунський лей8.7344
Турецька ліра1.2004
СПЗ (спеціальні права запозичення)54.1373
Болгарський лев22.2199
Євро43.4677
Злотий10.0154
Алжирський динар0.3096
Така0.3435
Вірменський драм0.10634
Домініканське песо0.6871
Іранський ріал0.00009233
Іракський динар0.031465
Сом0.48041
Ліванський фунт0.000461
Лівійський динар8.5517
Малайзійський ринггіт9.4149
Марокканський дирхам4.1919
Пакистанська рупія0.1484
Саудівський ріял10.9752
Донг0.0016306
Бат1.22059
Дирхам ОАЕ11.222
Туніський динар13.3344
Узбецький сум0.0032253
Новий тайванський долар1.2873
Туркменський новий манат11.777
Сербський динар0.38324
Сомоні3.8682
Ларі15.0408
Бразильський реал7.1483
Золото105278.9
Срібло1232.62
Платина38531.12
Паладій38345.93

Курси валют, встановлені НБУ на 15.11.2024