«Хенкель» продовжує нарощувати темпи зростання у третьому кварталі

16:28 | Fin.Org.Ua


Продажі Групи зросли до 5,5 млрд євро, що в органічному вираженні становить +3,3 %.
Органічне зростання продажів відбулося за рахунок обох бізнес-підрозділів:

–       Підрозділ «Клейові технології» досяг значного органічного зростання на рівні +3,7 %
–       Підрозділ «Споживчі бренди» звітує про хороше органічне зростання продажів на рівні 2,7 %

Розширено амбітні цілі щодо захисту клімату завдяки дорожній карті досягнення «чистого нуля»:
До 2045 року викиди парникових газів мають бути скорочені до «чистого нуля»

Підтверджено прогноз продажів і прибутку на 2024 фінансовий рік –
хороші шанси досягти верхньої половини діапазону прибутків


 
Дюссельдорф, 6 листопада 2024 р. – У третьому кварталі 2024 року компанія «Хенкель» збільшила продажі Групи приблизно до 5,5 млрд євро. Це відповідає значному органічному зростанню на рівні 3,3 %, що було зумовлено хорошою ціновою динамікою та загальною позитивною тенденцією щодо обсягів на рівні Групи. У номінальному вираженні продажі зросли на 1,0% порівняно з попереднім кварталом.
«У третьому кварталі ми продовжували демонструвати високі результати, сприяючи успішному подальшому розвитку компанії «Хенкель». Свій внесок у це зробили обидва бізнес-підрозділи, забезпечивши подальше органічне зростання. Також у третьому кварталі ми досягли високого валового прибутку, що дало змогу й надалі збільшувати інвестиції в наші бізнеси та бренди. Скоригована рентабельність за показником EBIT продемонструвала відповідне зростання. Це свідчить про те, що ми перебуваємо на правильному шляху, реалізуючи нашу програму зростання», – зазначив Карстен Кнобель (Carsten  Knobel) голова правління Ради директорів компанії «Хенкель».
«Ми переконані, що 2024 фінансовий рік стане ще одним успішним роком для компанії «Хенкель» і що ми досягнемо наших цільових показників продажів і прибутку, які підвищили протягом року. Тому сьогодні ми підтвердили наш прогноз. Завдяки високим результатам, досягнутим на сьогодні, бачимо чітку перспективу досягти верхньої половини відповідних діапазонів прибутку Групи. Це стосується як скоригованої маржі за показником EBIT, так і зростання скоригованого показника прибутку на акцію (EPS)».
Компанія «Хенкель» також досягла подальшого прогресу в реалізації своєї стратегічної програми зростання. З огляду на це компанія «Хенкель» зміцнює свою відданість принципам сталого розвитку. У межах цього процесу «Хенкель» розробила дорожню карту досягнення «чистого нуля», яка включає розширені цілі зі скорочення викидів у всьому ланцюзі створення цінності.
«Ми всі повинні взяти на себе відповідальність і допомогти обмежити глобальне потепління до 1,5 °C, як це передбачено Паризькою кліматичною угодою. Наша дорожня карта, затверджена ініціативою «Науково обґрунтовані цілі» (Science Based Targets initiative), визначає, що ми робимо для досягнення нульового балансу викидів парникових газів до 2045 року. Для досягнення цієї мети ми будемо впроваджувати широкий спектр заходів уздовж усього ланцюга створення цінності», – пояснив Карстен Кнобель.
 

























































































































Динаміка продажів за бізнес-підрозділами

млн євро

 

Продажі

 

 

 

 

Третій квартал

 

3-й кв. 2023 р.

 

3-й кв. 2024 р.

 

+/-

 

В органічному вираженні

Група Henkel

 

5 440

 

5 492

 

1,0%

 

3,3%

«Клейові технології»

 

2 711

 

2 800

 

3,3%

 

3,7%

«Споживчі бренди»

 

2 695

 

2 653

 

-1,6%

 

2,7%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень – вересень

 

1–9/2023

 

1–9/2024

 

 

 

 

Група Henkel

 

16 366

 

16 305

 

-0,4%

 

3,0%

«Клейові технології»

 

8 186

 

8 275

 

1,1%

 

2,5%

«Споживчі бренди»

 

8 060

 

7 919

 

-1,8%

 

3,7%

 

 
Бізнес-підрозділ «Клейові технології» досяг значного органічного зростання продажів у третьому кварталі, чому сприяли всі бізнес-напрями. Хороших показників органічного зростання продажів бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» було досягнуто передусім завдяки глобальному бізнес-напряму «Засоби для волосся».


 
Показники продажів Групи
У 3-му кварталі 2024 року продажі Групи в номінальному вираженні зросли на 1,0 % до 5,492 млн євро. Результатом придбань/продажу активів стало збільшення продажів на 1,2 %. Вплив валютних курсів позначився на продажах негативно розміром -3,6 %. В органічному вираженні (тобто з урахуванням впливу валютних курсів і придбань/продажу активів) обсяг продажів збільшився на 3,3 %. Це зростання було зумовлене як хорошою ціновою динамікою, так і загальною позитивною динамікою обсягів на рівні Групи.
За перші дев'ять місяців 2024 року обсяг продажів становив 16,305 млн євро. Це еквівалентно номінальному зниженню на -0,4 %. В органічному вираженні компанія «Хенкель» досягла значного зростання продажів на рівні 3,0 %, що було зумовлено як змінами цін, так і змінами обсягів.























































































































Показники продажів Групи

 

 

 

 

 

 

 

 

млн євро

 

3-й кв. 2023 р.

 

3-й кв. 2024 р.

 

1–9/2023

 

1–9/2024

Продажі

 

5 440

 

5 492

 

16 366

 

16 305

Зміни порівняно з попереднім роком

 

-9,0%

 

1,0%

 

-3,1%

 

-0,4%

Валютні курси

 

-6,3%

 

-3,6%

 

-3,9%

 

-2,4%

З поправкою на валютні курси

 

-2,7%

 

4,5%

 

0,8%

 

2,1%

Придбання/продаж

 

-5,5%

 

1,2%

 

-3,4%

 

-1,0%

В органічному вираженні

 

2,8%

 

3,3%

 

4,1%

 

3,0%

З них ціна

 

8,3%

 

2,1%

 

10,8%

 

2,4%

З них обсяг

 

-5,5%

 

1,2%

 

-6,7%

 

0,6%

 

 
Органічне зростання продажів у третьому кварталі відбувалося в Європі, регіоні IMEA, Азійсько-Тихоокеанському регіоні та Латинській Америці. У Північній Америці зафіксовано негативну динаміку продажів в органічному вираженні в обох бізнес-підрозділах.




















































































































































Показники продажів за регіонами

млн євро

 

Європа

 

IMEA

 

Північна Америка

 

Латинська Америка

 

Азійсько-Тихоокеанський регіон

 

Корпоративний

 

Група Henkel

Продажі¹ липень –
вересень 2024 р.

 

2 047

 

580

 

1 509

 

401

 

915

 

40

 

5 492

Продажі¹ липень –
вересень 2023 р.

 

2 040

 

594

 

1 517

 

420

 

837

 

34

 

5 440

Зміни порівняно з попереднім роком

 

0,4%

 

-2,3%

 

-0,5%

 

-4,4%

 

9,3%

 



 

1,0%

В органічному вираженні

 

0,7%

 

19,6%

 

-1,7%

 

6,1%

 

6,4%

 



 

3,3%

Частка продажів
Групи 2024 р.

 

37%

 

11%

 

27%

 

7%

 

17%

 

1%

 

100%

Частка продажів
Групи 2023 р.

 

37%

 

11%

 

28%

 

8%

 

15%

 

1%

 

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1  За місцем розташування компанії.

 
 
Також за перші дев'ять місяців 2024 року сильне органічне зростання продажів компанії «Хенкель» відбулося в усіх регіонах, за винятком Північної Америки.




















































































































































Показники продажів за регіонами

млн євро

 

Європа

 

IMEA

 

Північна Америка

 

Латинська Америка

 

Азійсько-Тихоокеанський регіон

 

Корпоративний

 

Група Henkel

Продажі¹ січень – вересень 2024 р.

 

6 118

 

1 712

 

4 542

 

1 265

 

2 556

 

111

 

16 305

Продажі¹ січень – вересень 2023 р.

 

6 324

 

1 610

 

4 621

 

1 254

 

2 438

 

120

 

16 366

Зміни порівняно з попереднім роком

 

-3,3%

 

6,4%

 

-1,7%

 

0,8%

 

4,9%

 



 

-0,4%

В органічному вираженні

 

1,4%

 

20,6%

 

-1,6%

 

2,1%

 

5,8%

 



 

3,0%

Частка продажів
Групи 2024 р.

 

38%

 

11%

 

28%

 

8%

 

16%

 

1%

 

100%

Частка продажів
Групи 2023 р.

 

39%

 

10%

 

28%

 

8%

 

15%

 

1%

 

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1  За місцем розташування компанії.

 
Показники продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології»
У третьому кварталі 2024 року продажі бізнес-підрозділу «Клейові технології» становили 2,800 млн євро. Це становить номінальне зростання на рівні 3,3 % порівняно з попереднім кварталом (у попередньому році): 2,711 млн євро). В органічному вираженні (тобто з урахуванням впливу валютних курсів і придбань/продажу активів) обсяг продажів збільшився на 3,7 %. Це зростання було зумовлене значним збільшенням обсягів, тоді як ціни залишалися стабільними порівняно з попереднім кварталом. Вплив валютних курсів призвів до зниження продажів на -3,3 %. Придбання/продаж активів мали позитивний вплив на рівні 2,8 %.
За перші дев'ять місяців 2024 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував зростання продажів у номінальному вираженні на рівні 1,1 % – до 8,275 млн євро. В органічному вираженні, бізнес-підрозділ «Клейові технології» досяг значного зростання продажів на рівні 2,5 % насамперед за рахунок збільшення обсягів.


























































































































Показники продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології»

млн євро

 

3-й кв. 2023 р.

 

3-й кв. 2024 р.

 

1–9/2023

 

1–9/2024

Продажі

 

2 711

 

2 800

 

8 186

 

8 275

Частка продажів Групи

 

50%

 

51%

 

50%

 

51%

Зміни порівняно з попереднім роком

 

-9,5%

 

3,3%

 

-3,3%

 

1,1%

Валютні курси

 

-6,5%

 

-3,3%

 

-3,6%

 

-2,4%

З поправкою на валютні курси

 

-3,0%

 

6,5%

 

0,3%

 

3,5%

Придбання/продаж

 

-3,8%

 

2,8%

 

-3,0%

 

0,9%

В органічному вираженні

 

0,8%

 

3,7%

 

3,3%

 

2,5%

З них ціна

 

4,9%

 

-0,2%

 

8,3%

 

0,1%

З них обсяг

 

-4,1%

 

3,9%

 

-5,0%

 

2,4%

 

 
Досягненню високих показників органічного зростання продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології» у третьому кварталі сприяли всі три бізнес-напрями. У бізнес-напрямі «Мобільність та електроніка» було досягнуто сильне органічне зростання продажів на рівні 3,9 %. Таке зростання відбулося завдяки двозначному зростанню в сегменті «Електроніка» та дуже сильному зростанню в промисловому сегменті. Продажі в автомобільному сегменті загалом знизилися через уповільнення ринкового попиту. У бізнес-напрямі «Упаковка та споживчі товари» було зафіксовано значне органічне зростання продажів на рівні 2,7 %, причому в сегменті «Упаковка» було досягнуто значного органічного зростання продажів завдяки покращенню попиту. У сегменті «Споживчі товари» спостерігалося позитивне органічне зростання продажів. У бізнес-напрямі «Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів» було досягнуто органічне зростання продажів на рівні 4,5 %. Свій внесок у це зробили підрозділи «Промислове виробництво і технічне обслуговування» і «Товари для споживачів і домашнього ремонту», які продемонстрували дуже високі темпи зростання продажів в обох випадках. Хороші темпи зростання було зафіксовано в сегменті «Будівництво».














































































































































Динаміка продажів за бізнес-напрямами

млн євро

 

Продажі

 

 

 

 

Третій квартал

 

3-й кв. 2023 р.

 

3-й кв. 2024 р.

 

+/-

 

В органічному вираженні

«Клейові технології»

 

2 711

 

2 800

 

3,3%

 

3,7%

Мобільність та електроніка

 

980

 

989

 

1,0%

 

3,9%

Упаковка та споживчі товари

 

855

 

841

 

-1,6%

 

2,7%

«Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів»

 

876

 

969

 

10,6%

 

4,5%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень – вересень

 

1–9/2023

 

1–9/2024

 

 

 

 

«Клейові технології»

 

8 186

 

8 275

 

1,1%

 

2,5%

Мобільність та електроніка

 

2 879

 

2 926

 

1,6%

 

4,8%

Упаковка та споживчі товари

 

2 588

 

2 520

 

-2,6%

 

0,5%

«Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів»

 

2 719

 

2 829

 

4,0%

 

2,1%

 

 
З регіональної точки зору, бізнес-підрозділ «Клейові технології» в третьому кварталі продемонстрував позитивні показники органічного зростання продажів у Європі, чому посприяли всі три бізнес-напрями. Натомість у Північній Америці було зафіксовано незначне від'ємне зростання продажів в органічному вираженні, що пов'язано з тенденціями у бізнес-напрямах «Мобільність та електроніка» та «Упаковка та споживчі товари». У регіоні IMEA бізнес-підрозділ досяг двозначного органічного зростання продажів, причому свій внесок зробили всі бізнес-напрями. У Латинській Америці спостерігалося значне органічне зростання продажів, головним чином, за рахунок бізнес-напрямів «Мобільність та електроніка» та «Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів» В Азійсько-Тихоокеанському регіоні спостерігалося дуже сильне органічне зростання продажів, до якого долучилися всі три бізнес-напрями, причому особливо позитивний ефект мав розвиток бізнесу в Китаї.
 
 
Показники продажів бізнес-підрозділу «Споживчі бренди»
У бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» продажі в третьому кварталі 2024 року становили 2,653 млн євро, що в номінальному вираженні на -1,6 % менше, ніж у відповідному кварталі попереднього року. В органічному вираженні, тобто з урахуванням впливу валютних курсів та придбань/продажу активів, бізнес-підрозділ досягнув значного зростання продажів на рівні 2,7 %, що було зумовлено продовженням дуже сильної цінової складової. На зростання обсягів негативно вплинули поточні заходи з оптимізації портфеля. Вплив валютних курсів призвів до зниження продажів на -3,9 %. Придбання/продажі активів призвели до скорочення продажів ще на -0,4 %.
За перші дев'ять місяців 2024 року продажі бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» становили 7,919 млн євро, що в номінальному вираженні становить скорочення на -1,8 % порівняно з відповідним кварталом попереднього року. В органічному вираженні продажі зросли на 3,7 %, що було зумовлено ціновими чинниками.


































































































































Показники продажів бізнес-підрозділу «Споживчі бренди»

 

 

 

 

 

 

 

 

млн євро

 

3-й кв. 2023 р.

 

3-й кв. 2024 р.

 

1–9/2023

 

1–9/2024

Продажі

 

2 695

 

2 653

 

8 060

 

7 919

Частка продажів Групи

 

50%

 

48%

 

49%

 

49%

Зміни порівняно з попереднім роком

 

-7,6%

 

-1,6%

 

-2,3%

 

-1,8%

Валютні курси

 

-6,3%

 

-3,9%

 

-4,2%

 

-2,6%

З поправкою на валютні курси

 

-1,3%

 

2,3%

 

1,9%

 

0,8%

Придбання/продаж

 

-7,5%

 

-0,4%

 

-4,0%

 

-2,9%

В органічному вираженні

 

6,2%

 

2,7%

 

5,9%

 

3,7%

З них ціна

 

11,9%

 

4,4%

 

13,3%

 

4,9%

З них обсяг

 

-5,7%

 

-1,7%

 

-7,5%

 

-1,2%

 

 
Бізнес-напрям «Засоби для прання та догляду за оселею» у третьому кварталі досягнув позитивного органічного зростання продажів на рівні 0,9 %. Дещо негативну динаміку органічних продажів було зафіксовано в сегменті «Засоби для прання», головним чином через заходи з оптимізації портфеля. На противагу цьому в сегменті «Засоби для догляду за оселею» було досягнуто значного органічного зростання продажів передусім завдяки двозначному збільшенню продажів у категорії «Засоби для миття посуду» та дуже високому зростанню продажів у категорії «Засоби для догляду за туалетом».
Дуже сильне органічне зростання продажів на рівні 6,8 % продемонстрував бізнес-напрям «Засоби для волосся», причому значне збільшення продажів відбулося в сегменті «Споживчі товари» насамперед завдяки двозначному зростанню в категорії «Засоби для укладання волосся». У сегменті «Товари для професіоналів»» зафіксовано дуже високе органічне зростання продажів.
У напрямі «Інші споживчі бізнеси» було зафіксовано значне органічне зростання продажів на рівні 2,0 %, зокрема, завдяки дуже високому зростанню в Європі.














































































































































Динаміка продажів за бізнес-напрямами

млн євро

 

Продажі

 

 

 

 

Третій квартал

 

3-й кв. 2023 р.

 

3-й кв. 2024 р.

 

+/-

 

В органічному вираженні

«Споживчі бренди»

 

2 695

 

2 653

 

-1,6%

 

2,7%

Засоби для прання та догляду за оселею

 

1 726

 

1 649

 

-4,4%

 

0,9%

Засоби для волосся

 

779

 

829

 

6,3%

 

6,8%

«Інші споживчі бізнеси»

 

190

 

175

 

-8,1%

 

2,0%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень – вересень

 

1–9/2023

 

1–9/2024

 

 

 

 

«Споживчі бренди»

 

8 060

 

7 919

 

-1,8%

 

3,7%

Засоби для прання та догляду за оселею

 

5 179

 

4 974

 

-4,0%

 

2,3%

Засоби для волосся

 

2 347

 

2 437

 

3,8%

 

7,1%

«Інші споживчі бізнеси»

 

534

 

508

 

-4,9%

 

2,2%

 

 
З регіональної точки зору, у третьому кварталі бізнес-підрозділ «Споживчі бренди» досяг позитивного органічного зростання продажів у Європі. Суттєве зростання продажів відбулося в бізнес-напрямі «Засоби для волосся», тоді як бізнес-напрям «Засоби для прання та догляд за оселею» продемонстрував дещо від'ємну динаміку. У  Північній Америці зафіксовано загальне зниження продажів в органічному вираженні насамперед через портфельні заходи в бізнес-напрямі «Засоби для прання та догляду за оселею». Натомість бізнес-напрям «Засоби для волосся» в Північній Америці досягнув дуже високих темпів зростання. У Латинській Америці було зафіксовано значне органічне зростання продажів, що стало можливим завдяки бізнес-напряму «Засоби для волосся. У регіоні IMEA було досягнуто двозначного органічного зростання продажів у всіх бізнес-напрямах. В Азійсько-Тихоокеанському регіоні було зафіксовано дуже сильне органічне зростання продажів, причому свій внесок зробили як бізнес-напрям «Засоби для волосся», так і бізнес-напрям «Засоби для прання та догляду за оселею».
 
Чисті активи та фінансове становище Групи
Істотних змін у чистих активах та фінансовому становищі Групи в звітному періоді порівняно із ситуацією станом на 30 червня 2024 року не відбулося.
 
 
Прогноз Групи Henkel
У 2024 фінансовому році компанія «Хенкель» очікує на органічне зростання продажів Групи на рівні 2,5–4,5%. У бізнес-підрозділі «Клейові технології» зростання продажів в органічному вираженні очікується в межах 2,0–4,0 %. У бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» компанія очікує зростання продажів в органічному вираженні на рівні від 3,0 до 5,0 %.
Скоригована рентабельність продажів (скоригована маржа EBIT) очікується в діапазоні від 13,5 до 14,5 %. Очікується, що скоригована рентабельність продажів становитиме від 16,0 до 17,0 % для бізнес-підрозділу «Клейові технології» та від 13,0 до 14,0 % для бізнес-підрозділу «Споживчі бренди».
Щодо скоригованого прибутку на привілейовану акцію (EPS), «Хенкель» очікує зростання в діапазоні від +20,0 до +30,0 % при незмінних валютних курсах.
Крім того, ми маємо такі очікування на 2024 рік:

Придбання/продаж активів: нейтральний вплив на номінальне зростання продажів
Перерахунок продажів в іноземній валюті: негативний вплив у відсотковому діапазоні від низьких до середніх однозначних значень
Ціни на прямі матеріали: стабільна динаміка порівняно з середнім показником попереднього року
Витрати на реструктуризацію від 250 до 300 млн євро
Відтік коштів за інвестиціями в основні фонди та нематеріальні активи розміром від 650 до 750 млн євро

Про компанію «Хенкель»
Завдяки своїм брендам, інноваціям і технологіям компанія «Хенкель» займає провідні позиції на світовому ринку промислових і споживчих товарів. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії «Хенкель» є світовим лідером на ринку клеїв, герметиків і функціональних покриттів. Бізнес-підрозділ «Споживчі бренди» посідає провідні позиції на багатьох ринках і в багатьох категоріях по всьому світу, зокрема у бізнес-напрямах «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Засоби для волосся». Три провідні бренди компанії «Хенкель» – Loctite, Persil і Schwarzkopf. У 2023 фінансовому році «Хенкель» відзвітувала про обсяг продажів на суму понад 21,5 млрд євро та скоригований операційний прибуток на суму близько 2,6 млрд євро. Привілейовані акції «Хенкель» включені до фондового індексу Німеччини DAX. Сталий розвиток – це давня традиція у «Хенкель», і компанія має чітку стратегію сталого розвитку з конкретними цілями. Компанію «Хенкель» було засновано в 1876 році. Станом на сьогодні в ній працює понад 48 000 співробітників по всьому світу, об'єднаних сильною корпоративною культурою, спільними цінностями та спільною метою: «Pioneers at heart for the good of generations». Більше інформації можна знайти на сайті www.henkel.com.

Додати коментар

Користувач:
email:





Numbers on a screen
Green and red arrows flashing
Money changes hands

- Fin.Org.UA

Новини

18:35 - Тяжесть золота: инвесторы фиксируют прибыль
18:35 - Ключевые события предстоящей недели
18:00 - Україна долучається до розбудови ринків відновлювальних газів
16:29 - Держаудитори перевіряють Харківського машинобудівного коледжу
16:28 - «Хенкель» продовжує нарощувати темпи зростання у третьому кварталі
16:14 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СОБОРНИЙ ТА ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!
16:00 - Курси валют, встановлені НБУ на 18.11.2024
15:55 - Тихая коррекция S&P500
15:55 - Таяние Hang Seng
15:01 - Чи можна через Електронний кабінет подати фінансову звітність за ідентифікатором форми з першою літерою «J», як додаток до Декларації (Звіту)?
15:00 - Понад 585,7 млн грн єдиного податку надійшло до місцевих бюджетів Дніпропетровщини від юридичних осіб
14:59 - Понад 5,7 млн грн збору за місця для паркування транспортних засобів – надходження від ФОПів до місцевих бюджетів Дніпропетровщини
14:57 - «Моя податкова»: для отримання податкової знижки подайте податкову декларацію про майновий стан і доходи у зручний спосіб
14:56 - Компенсація негативного впливу на природу: платники Дніпропетровщини спрямували до загального фонду держбюджету понад 188,7 млн грн екологічного податку
14:55 - Затверджено Зміни до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 27 «Необоротні активи, утримувані для продажу, та припинена діяльність»
14:54 - До уваги платників ПДВ!
14:52 - Граничні строки реєстрації ПН/РК в ЄРПН протягом дії воєнного стану в Україні
13:20 - Третий день остывания крипты
12:47 - Обсяги вантажних перевезень Дунаєм обвалилися
12:36 - Державіація розглядає поетапне відкриття неба України для авіаперельотів – Reuters
12:35 - В Україні падає попит на вживані авто з США
12:13 - Аудит показав невеликий відсоток порушень серед отримувачів грантів для бізнесу
12:08 - "Укренерго" закликало бізнес активніше імпортувати електроенергію, щоб уникнути обмежень потужності
11:54 - В Києві відкрився новий "МакДональдз" біля Академмістечка
11:50 - Обленерго замовило розкішну автівку із сидіннями з масажем за три мільйони
11:29 - Граничні строки реєстрації ПН/РК в ЄРПН протягом дії воєнного стану в Україні
11:28 - ФОП – платник єдиного податку другої групи йде в декретну відпустку: за які місяці такого платника буде звільнено від сплати єдиного податку?
11:27 - Чи можна через Електронний кабінет подати фінансову звітність за ідентифікатором форми з першою літерою «J», як додаток до Декларації (Звіту)?
11:26 - До уваги платників ПДВ!
11:25 - Раді пропонують запровадити мораторій на примусове стягнення коштів з "ГарПоку" за позовами “зеленої” генерації


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар26.7203
Канадський долар29.3951
Юань Женьміньбі5.7111
Чеська крона1.7271
Данська крона5.8526
Гонконгівський долар5.3029
Форинт0.107264
Індійська рупія0.48907
Рупія0.0026006
Новий ізраїльський шекель11.035
Єна0.2656
Теньге0.083114
Вона0.029581
Мексиканське песо2.0255
Молдовський лей2.2797
Новозеландський долар24.2394
Норвезька крона3.7331
московський рубль0.41416
Сінгапурський долар30.785
Ренд2.2723
Шведська крона3.7684
Швейцарський франк46.486
Єгипетський фунт0.8363
Фунт стерлінгів52.326
Долар США41.2796
Білоруський рубль15.0042
Азербайджанський манат24.285
Румунський лей8.7719
Турецька ліра1.1992
СПЗ (спеціальні права запозичення)54.2647
Болгарський лев22.3193
Євро43.6532
Злотий10.1066
Алжирський динар0.3096
Така0.3435
Вірменський драм0.10634
Домініканське песо0.6871
Іранський ріал0.00009233
Іракський динар0.031465
Сом0.48041
Ліванський фунт0.000461
Лівійський динар8.5517
Малайзійський ринггіт9.4149
Марокканський дирхам4.1919
Пакистанська рупія0.1484
Саудівський ріял10.9752
Донг0.0016306
Бат1.22059
Дирхам ОАЕ11.222
Туніський динар13.3344
Узбецький сум0.0032253
Новий тайванський долар1.2873
Туркменський новий манат11.777
Сербський динар0.38324
Сомоні3.8682
Ларі15.0408
Бразильський реал7.1483
Золото106044.82
Срібло1263.79
Платина39152.05
Паладій39483.11

Курси валют, встановлені НБУ на 18.11.2024