ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СОБОРНИЙ ТА ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!

15:31 | Fin.Org.Ua

 
Операції з алкогольними напоями: понад 468,5 млн грн акцизного податку – внесок платників до місцевих бюджетів Дніпропетровщини
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
У січні – жовтні 2024 року до місцевих бюджетів Дніпропетровщини за операціями з алкогольними напоями від платників надійшло понад 468,5 млн грн акцизного податку. Як зауважила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталя Федаш, у порівнянні з відповідним періодом 2023 року надходження збільшились на понад 46,4 млн грн, темп росту – 111,0 відсотків.
Очільниця обласної податкової висловила подяку платникам за відповідальне ставлення до своїх податкових зобов’язань та нагадала, що проєкт ДПС «Територія високого рівня податкової довіри» – це нові підходи до взаємодії податкової служби з бізнесом, які ґрунтуються на взаємній відкритості та довірі. 
«Здійснення якісного сервісного обслуговування платників спрямовано на допомогу платникам у розумінні добровільного та свідомого виконання ними податкового законодавства. Персональний комплаєнс-менеджер – це надійний помічник, який супроводжуватиме платника податків та за потреби допомагатиме в усіх процесах, пов’язаних з податковими процедурами», – зазначила Наталя Федаш. 
 
 
Держава підтримує доброчесний бізнес
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Відповідно до світової практики адміністрування податків і зборів запроваджується ризикоорієнтований підхід до податкового контролю, який передбачає мінімальний рівень податкового контролю для платників з високим рівнем дотримання податкового законодавства та зосередження роботи податкового органу на платниках з підвищеним ризиком порушення податкового законодавства.
Законом України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» передбачено щоквартальне формування Державною податковою службою України Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (далі – Перелік) та його оприлюднення на вебпорталі ДПС.
Інформацію про включення до Переліку платник податків отримуватиме через Електронний кабінет.
Юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які відповідатимуть низці вимог та критеріїв, пов’язаних з оподаткуванням, та будуть включені до Переліку, матимуть певні податкові переваги та спрощення механізму взаємодії з податковою службою, а саме:
- мораторій на документальні перевірки, крім деяких видів; 
- скорочення строків камеральної та документальної перевірок у цілях бюджетного відшкодування – 5 календарних днів; 
- отримання індивідуальних податкових консультацій протягом 15 календарних днів; 
- закріплення за платником податків комплаєнс-менеджера, з яким платник зможе взаємодіяти, зокрема з використанням засобів дистанційного зв’язку, у тому числі у режимі відеоконференції; 
- право платника податків на свій запит у п’ятиденний строк отримати відомості про наявну у контролюючого органу податкову інформацію, яка може свідчити про податкові ризики у діяльності платника податків, а також консультацію щодо усунення таких ризиків.
Платники, які не досягли середніх показників критеріїв, зможуть отримати аналітичну інформацію через Електронний кабінет.
Для зручності платників Державною податковою службою створено окремий субсайт «Територія високого рівня податкової довіри», який розміщено за посиланням https://tpd.tax.gov.ua.
Субсайт надає платникам можливість перевірити, чи входить суб’єкт господарювання до Переліку, та містить всю необхідну інформацію про цей проєкт: середні показники критеріїв у розрізі регіонів та галузі, кількість платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства станом на поточну дату тощо.
 
 
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки: місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали від юридичних осіб понад 597,3 млн гривень
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Впродовж десяти місяців 2024 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області надійшло від юридичних осіб – платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки понад 597,3 млн грн, що на понад 9,1 млн грн, або на 1,6 відс., більше ніж протягом десяти місяців 2023 року.
Нагадуємо, що відповідно до п.п. 266.3.1 п. 266.3 ст. 266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) базою оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.
База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності (п.п. 266.3.2 п. 266.3 ст. 266 ПКУ).
Згідно з п.п. 266.3.3 п. 266.3 ст. 266 ПКУ база оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.
 
 
За видобування кам’яного вугілля платники Дніпропетровщини спрямували до загального фонду держбюджету майже 186,0 млн грн рентної плати
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Протягом січня – жовтня 2024 року до загального фонду державного бюджету за видобування кам’яного вугілля від платників Дніпропетровської області надійшло майже 186,0 млн грн рентної плати. Сума надходжень виросла у порівнянні з відповідним періодом 2023 року майже на 14,9 млн грн, або на 8,7 відсотків.
Звертаємо увагу, що коди класифікації доходів бюджету по рентній платі за користування надрами загальнодержавного значення та рентній платі за користування надрами місцевого значення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 «Про бюджетну класифікацію» (із змінами).
Довідник відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету затверджено наказом Державної казначейської служби України (Казначейство).
Переліки корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 року № 827 (із змінами).
Отримати інформацію стосовно банківських реквізитів для сплати рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин платники мають можливість в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема, бюджетний рахунок на поточну дату.
Також інформація про реквізити рахунків, відкритих в органах Казначейства в розрізі адміністративно-територіальних одиниць України, оприлюднена на вебпорталі ДПС в рубриці Головна/Рахунки для сплати платежів (https://tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv
Поряд з цим, платники рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин для отримання банківських реквізитів з метою сплати рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин можуть звернутися до органу ДПС за місцем взяття на облік платником рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.
 
 
Який порядок та строки подання повідомлення про делегування філіям (структурним підрозділам) права складання ПН та РК?
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) нагадує, що відповідно до п. 1 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 із змінами і доповненнями якщо не зареєстровані платниками податку на додану вартість філії та інші структурні підрозділи платника податку самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право складання податкових накладних. Для цього платник податку повинен кожній філії та кожному структурному підрозділу присвоїти окремий цифровий номер, про що має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.
Згідно з п. 9 розд. ІІІ Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за № 159/28289 із змінами і доповненнями повідомлення про делегування філіям (структурним підрозділам) права складання податкових накладних та розрахунків коригування (додаток 1) подається платниками у разі наявності у них філій (структурних підрозділів) разом з декларацією за перший звітний (податковий) період року і надалі разом з декларацією за той звітний (податковий) період, у якому відбулися зміни у переліку філій (структурних підрозділів).
 
 
До уваги платників податків основні акценти Закону України № 3813-IX
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) повідомляє, що 18 червня 2024 року прийнятий Закон України № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» (далі – Закон № 3813). 
Мета Закону № 3813 – ефективне запровадження особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства. 
Законом № 3813, зокрема, передбачено: 
1) розширення змісту поняття «податковий ризик» та запровадження терміна «комплаєнс (управління податковими ризиками)»;
2) запровадження Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, які користуватимуться низкою переваг у податковому адмініструванні під час воєнного стану; 
3) щоквартальне включення юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, які відповідатимуть низці вимог та критеріїв з урахуванням системи оподаткування (зокрема, вимоги до рівня сплати податків, вимоги до рівня нарахування заробітної плати тощо), що визначатиметься автоматично, до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (далі – Перелік); 
4) ведення Переліку забезпечуватиме Державна податкова служба України, а інформацію про включення до нього платник податків отримуватиме через електронний кабінет; 
5) щоквартальна публікація Державною податковою службою України на своєму вебпорталі середніх показників критеріїв, які передбачені Законом № 3813;
6) отримання платниками, які не досягли середніх показників критеріїв, такої аналітичної інформації через електронний кабінет;
7) отримання платниками податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, включених до Переліку, таких переваг:
- мораторій на документальні перевірки, крім деяких видів; 
- скорочення строків камеральної та документальної перевірок у цілях бюджетного відшкодування – 5 календарних днів; 
- отримання індивідуальних податкових консультацій протягом 5 календарних днів; 
- закріплення за платником податків комплаєнс-менеджера, з яким платник зможе взаємодіяти, зокрема з використанням засобів дистанційного зв’язку, у тому числі у режимі відеоконференції; 
- право платника податків на свій запит у п’ятиденний строк отримати відомості про наявну у контролюючого органу податкову інформацію, яка може свідчити про податкові ризики у діяльності платника податків, а також консультацію щодо усунення таких ризиків. 
 
 
Про деякі умови включення платників до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) звертає увагу платників податків, що з урахуванням положень Закону України від 18 червня 2024 року № 3813-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства», до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства належать юридичні особи та фізичні особи – підприємці щодо яких відсутні рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку на додану вартість, прийнятого у порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, та які відповідають іншим вимогам, визначеним п.п. 69.41.1 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України.
 
 
Строки проведення виїзних (невиїзних) планових та позапланових перевірок
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) звертає увагу, що відповідно до абзаців першого і другого п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених ПКУ, а фактичні перевірки – ПКУ та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Строки проведення документальної планової перевірки встановлені ст. 82 ПКУ (п. 77.7 ст. 77 ПКУ).
Строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені ст. 82 ПКУ (п. 78.6 ст. 78 ПКУ).
Відповідно до п. 82.1 ст. 82 ПКУ тривалість перевірок, визначених у ст. 77 ПКУ, не повинна перевищувати 30 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 робочих днів, інших платників податків – 20 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у ст. 77 ПКУ, можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – не більш як на 5 робочих днів, інших платників податків – не більш як на 10 робочих днів.
Згідно з абзацами першим – восьмим п. 82.2 ст. 82 ПКУ тривалість перевірок, визначених у ст. 78 ПКУ, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 5 робочих днів, для фізичних осіб – підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому – восьмому цього пункту, – 3 робочі дні, інших платників податків – 10 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у ст. 78 ПКУ, можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків – не більш як на 5 робочих днів.
Документальна позапланова перевірка з підстав, визначених у п.п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 ПКУ, для фізичних осіб – підприємців, які не мають найманих працівників, проводиться у строк, визначений абзацом першим п. 82.2 ст. 82 ПКУ, за наявності за два останні календарні роки одночасно таких умов:
- платником податку подано податкову декларацію про відсутність доходів від провадження господарської діяльності;
- платник податку не зареєстрований як платник податку на додану вартість;
- в контролюючих органах відсутня податкова інформація щодо:
використання платником податку найманої праці фізичних осіб;
відкритих платником податку рахунків у банках та інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/електронних гаманцях в емітентах електронних грошей.
Отже, тривалість документальної планової перевірки не повинна перевищувати 30 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 робочих днів, інших платників податків – 20 робочих днів.
Продовження строків проведення документальної планової перевірки можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – не більш як на 5 робочих днів, інших платників податків – не більш як на 10 робочих днів.
Тривалість документальної позапланової перевірки не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 5 робочих днів, для фізичних осіб – підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому – восьмому п. 82.2 ст. 82 ПКУ, – 3 робочі дні, інших платників податків – 10 робочих днів.
Продовження строків проведення документальної позапланової перевірки можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків – не більш як на 5 робочих днів.
У разі якщо під час проведення перевірки платник податків надає документи менше ніж за три робочі дні до дня її завершення або якщо надіслані у порядку, передбаченому абзацом першим п. 44.7 ст. 44 ПКУ, документи надійшли до контролюючого органу менше ніж за три робочі дні до дня завершення перевірки, проведення перевірки може бути додатково продовжено до строків, встановлених п. 82.2 ст. 82 ПКУ, на строк три робочі дні (абзац дев’ятий п. 82.2 ст. 82 ПКУ).
 
 
За матеріалами Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

Додати коментар

Користувач:
email:





Bullish market rise,
Investors cheer and shout loud,
Capital success.

- Fin.Org.UA

Новини

16:12 - Поради щодо фінансової стабільності
16:06 - Best Tips for Financial Stability
15:31 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СОБОРНИЙ ТА ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 21.11.2024
15:21 - Який порядок та строки подання повідомлення про делегування філіям (структурним підрозділам) права складання ПН та РК?
15:20 - Про деякі умови включення платників до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства
15:18 - Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки: місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали від юридичних осіб понад 597,3 млн гривень
15:15 - Операції з алкогольними напоями: понад 468,5 млн грн акцизного податку – внесок платників до місцевих бюджетів Дніпропетровщини
15:13 - За видобування кам’яного вугілля платники Дніпропетровщини спрямували до загального фонду держбюджету майже 186,0 млн грн рентної плати
15:09 - До уваги платників податків основні акценти Закону України № 3813-IX
15:05 - Держава підтримує доброчесний бізнес
14:20 - Фунт нырнул, невзирая на ускорение инфляции
13:54 - Форма звіту про виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки
13:50 - Методичні рекомендації щодо розроблення фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки
13:46 - Типова форма подання даних щодо фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки
12:48 - На підтримку українських виробників передбачено 36 мільярдів на 2025 рік
12:15 - Мінфін розмістив облігацій на майже 14 мільярдів: яка дохідність
12:03 - Китай обігнав Німеччину за промисловим використанням роботів – дослідження
11:49 - Bitcoin вперше подолав позначку в 94 тисячі доларів
11:48 - В Україні зростає споживання електроенергії через менші обсяги обмежень
11:40 - Крипторынок без искры
11:35 - ОГТСУ запрошує партнерів до участі у Дні постачальника
11:16 - Нацбанк вносить зміни до валютних обмежень
11:08 - 10 кандидатів на одне місце: завершилася реєстрація на курс для ветеранів з протимінної діяльності
10:59 - Повідомлення про оголошення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку "Сміла"
10:55 - Строки проведення виїзних (невиїзних) планових та позапланових перевірок
10:52 - Держава підтримує доброчесний бізнес
10:49 - У московії прогнозують обвал авторинку до 30% у 2025 році
10:38 - Про деякі умови включення платників до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства
10:37 - До уваги платників податків основні акценти Закону України № 3813-IX


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар26.8476
Канадський долар29.5109
Юань Женьміньбі5.6936
Чеська крона1.7225
Данська крона5.8404
Гонконгівський долар5.3
Форинт0.106323
Індійська рупія0.48867
Рупія0.0025995
Новий ізраїльський шекель11.0522
Єна0.26493
Теньге0.083152
Вона0.029561
Мексиканське песо2.0455
Молдовський лей2.2643
Новозеландський долар24.2693
Норвезька крона3.7418
московський рубль0.41119
Сінгапурський долар30.7402
Ренд2.2781
Шведська крона3.7537
Швейцарський франк46.635
Єгипетський фунт0.8294
Фунт стерлінгів52.2597
Долар США41.2533
Білоруський рубль14.9947
Азербайджанський манат24.2638
Румунський лей8.754
Турецька ліра1.1969
СПЗ (спеціальні права запозичення)54.1823
Болгарський лев22.2714
Євро43.5635
Злотий10.0583
Алжирський динар0.3096
Така0.3435
Вірменський драм0.10634
Домініканське песо0.6871
Іранський ріал0.00009233
Іракський динар0.031465
Сом0.48041
Ліванський фунт0.000461
Лівійський динар8.5517
Малайзійський ринггіт9.4149
Марокканський дирхам4.1919
Пакистанська рупія0.1484
Саудівський ріял10.9752
Донг0.0016306
Бат1.22059
Дирхам ОАЕ11.222
Туніський динар13.3344
Узбецький сум0.0032253
Новий тайванський долар1.2873
Туркменський новий манат11.777
Сербський динар0.38324
Сомоні3.8682
Ларі15.0408
Бразильський реал7.1483
Золото108559.3
Срібло1279
Платина40056.54
Паладій42788.34

Курси валют, встановлені НБУ на 21.11.2024