Зустріч ДПС та ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»: обговорили проєкт «Територія високого рівня податкової довіри»
17:01 | Fin.Org.UaГоловне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini повідомила.
Яку допомогу можна отримати від комплаєнс-менеджера та як стати учасником проєкту «Територія високого рівня податкової довіри» розповів в. о. заступника Голови ДПС Євгеній Сокур під час зустрічі з представниками Громадської організації «Всеукраїнський бухгалтерський клуб».
Йдеться про новації, передбачені Законом України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства».
Так, для субʼєктів господарювання, які увійдуть до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, передбачено низку податкових переваг. Для них запроваджується мораторій на деякі види документальних та фактичних перевірок, скорочуються строки перевірок з метою бюджетного відшкодування та строки надання індивідуальних податкових консультацій, за кожним платником закріплюється особистий комплаєнс-менеджер.
«ДПС створила спеціальний ресурс – субсайт Державної податкової служби України «Територія високого рівня податкової довіри», на якому розміщено всю інформацію щодо запроваджених новацій. Платники податків можуть дізнатися, як стати учасником проєкту, яким вимогам треба відповідати, які можна отримати переваги, перевірити власні показники, проаналізувати свою галузь», – зазначив Євгеній Сокур.
За його словами, кожний платник, який увійшов до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, отримає персонального помічника – комплаєнс-менеджера. Це співробітник податкової служби, який відповість на всі запитання платника щодо сплати податків, допоможе уникнути ризиків порушень податкового законодавства, помилок у звітності, розробити оптимальні персоналізовані рішення з податкового планування тощо.
Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини Електронного кабінету і платники зможуть самі обирати зручний формат взаємодії та частоту комунікацій.