Сервіс ДПС України «Пульс»: результати опрацювання інформації
11:03 | Fin.Org.UaГоловне управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) забезпечує організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС.
Всього у січні – грудні2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 361 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 76 одиниць(січень – грудень2023 року – 437 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 235 звернень (65%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 58звернень (16 %);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 3 звернення (1 %)
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 16 звернень (4,5%).