Опрацювання інформації, отриманої від державної установи «Урядовий контактний центр»
14.01 10:40 | Fin.Org.UaУ січні – грудні 2024 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено своєчасний розгляд 160 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр».
Загальна тематика зазначених письмових звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 36 (22,5%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання – 30 (18,75%);
- контрольно-перевірочна робота – 26 (16,25%);
- податкова заборгованість – 18 (11,25%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номеру облікової картки платника податків – 8 (5,0%);
- податкова знижка – 3 (1,88%);
- інші питання – 39 (24,37%).