“ШІ-всюди”. Від серйозних розробок до технологічних курйозів – головні новинки виставки CES 2025
14:16 | Економічна правда
У Лас Вегасі завершилась щорічна виставка побутової електроніки CES 2025 - більше ніж 100 тисяч відвідувачів виставки протягом майже тижня могли побачити нові ноутбуки та автоматичні роботи-пилососи, розумні газонокосарки та охоронні боти, напаковані сенсорами (втім, менш ефективні та значно дорожчі за звичайного собаку), пристрої для здоров"я та фітнесу з вбудованими чатботами, розумну кухонну техніку та безліч носимих пристроїв (wearables), розумні окуляри, системи для розваг чоловіків та роботи-іграшки для дітей – і практично на кожному продукті було позначено "AI-enabled" або "AI-powered".
Я особисто не був на цьому форумі, але подивився та прочитав багато оглядів про більшість з 4300 стендів, спектр представлених технологій на яких вражав своєю різноманітністю: від серйозних розробок на кшталт нових платформ для навчання роботів та автономних автомобілів до відверто екзотичних пристроїв, наявність яких визивали здивування або як мінімум посмішку.
Я відразу напишу свої висновки, а потім розкажу більш детально про деякі технології, які зв’язані з ШІ.
У якості моїх підсумків
По-перше, виглядає так, що величезні інвестиції в ШI-компанії (тільки в американські стартапи в сфері ШІ минулого року було залучено майже $100 млрд нового капіталу) створили ситуацію, коли виробники змушені демонструвати хоч якесь застосування штучного інтелекту в своїх продуктах.
Ці експерименти з інтеграцією ШІ в споживчі продукти точно вже приносять якісь результати і роблять продукти більш цікавими, покращуючи досвід користувачів.
Як результат, на CES 2025 показали багато дійсно цікавих та розумних ідей, зв’язаних використанням ШІ.
Наприклад, використання чатботів в ТВ насправді робить пошук контенту більш природним та інтуїтивним, а розумні дзеркала з ШI-аналізом здоров"я стають корисним доповненням до систем охорони здоров"я; пристрої для покращення сну чи ШІ-перекладачі з функцією клонування голосу показують, як штучний інтелект може вирішувати конкретні проблеми користувачів.
Тобто, схоже, що попри весь ШІ-хайп, деякі компанії поступово починають знаходити баланс між технологічними можливостями ШІ та реальними потребами споживачів.
Але все-таки конференція показала, що визначення реально можливих сценаріїв використання ШІ в щоденному споживчому досвіді залишається все ще складним завданням, що часто призводить до завищених обіцянок та ще й їх поганої реалізації.
За всім розмаїттям технологій та гучними заявами про "AI is everywhere" проступала досить чітка картина: так, ШІ дійсно є новим фронтиром технологічного розвитку, але шлях цих технологій до реального впливу на споживчий ринок все ще перебуває на стадії розробки (under construction).
Багатьом експертам під час форуму здалося, що більшість експонентів просто перепакували минулорічні пристрої і поставили на них позначку "ШI", що ще раз доказує, що шлях ШІ до фізичного світу буде не таким швидким.
Деякі експерти коментували, що багато компаній просто "кидають AI-спагеті в стіну, щоб подивитися, що приклеїться" - адже ризики використання ШІ незначні, а потенційні переваги додаткової зацікавленості клієнтів хайповою технологією є величезними.
Як результат, багато представлених на CES рішень виглядали швидше як маркетинговий хід, ніж реальні інновації, і ми побачили величезну кількість продуктів з приставкою "AI", які або вирішують неіснуючі проблеми, або надмірно ускладнюють прості речі.
Мені здалося, що багато компаній пропонували не ті рішення, які насправді хочуть споживачі, а такі, які можна створити сьогодні, в епоху хайпу, з мінімальними витратами на розробку.
Я би точно хотів більшого від ШІ.
Але все ж таки давайте подивимось на цікаві пристрої та технології, в яких був заявлений ШІ, і ті, які експерти вважали провалом, і ви самі зможете зробити свої висновки.
Амбіційна війна, яку починає NVIDIA
Беззаперечним лідером виставки стала компанія NVIDIA та її харизматичний CEO Дженсен Хуанг (Jensen Huang), який під час своєї keynote презентації перед 4000 гостями представив масштабне бачення ролі ШІ в різних індустріях - від робототехніки до охорони здоров"я та автомобільної промисловості.
Головною новинкою стала платформа NVIDIA Cosmos, яка отримала нагороду "Best of CES 2025".
Cosmos вирішує одну з найскладніших проблем сучасного ШІ - створення даних для навчання роботів та автономних автомобілів.
Взагалі тема безпілотних автомобілів традиційно залишається однією з ключових на CES, хоча повна автономність все ще залишається мрією, незважаючи на успіхи компанії Waymo.
Так ось, для цього ринку NVIDIA створює платформу, яка може перетворювати 3D-моделі реальних просторів у фотореалістичні відео за допомогою генеративного ШІ.
Це революційне рішення, адже традиційно роботам потрібна величезна кількість даних для навчання, збір яких є дорогим та складним процесом.
Cosmos дозволяє генерувати ці дані штучно, постійно створюючи нові навчальні набори.
Підтвердженням серйозності намірів NVIDIA стали партнерства з великими гравцями автомобільного ринку.
Toyota та інші виробники приєдналися до системи допомоги водію NVIDIA DRIVE AGX Hyperion, а Uber оголосив про використання моделі Cosmos для розробки своїх безпілотних автомобілів.
Honda також представила футуристичну електричну серію 0 (седан та SUV), яка має з"явитися в Північній Америці до 2026 року.
Автомобілі працюватимуть на новому AI-чипі та операційній системі ASIMO OS, що забезпечить третій рівень автономності - тобто можливість тимчасово повністю перебирати у водія контроль над керуванням.
Окрім Cosmos, компанія представила нове покоління графічних процесорів GeForce RTX 50 на новітній архітектурі Blackwell, які не лише пропонують очікуване підвищення продуктивності для геймерів, але й надають розробникам та користувачам доступ до потужних можливостей генеративного ШІ на локальних комп’ютерах вдома або офісі.
Варто зазначити, що й інші виробники чипів продемонстрували свої AI-орієнтовані новинки: AMD представила серію Radeon 9000 та процесори Ryzen AI для покращення можливостей машинного навчання, Intel анонсувала лінійку Core Ultra з вбудованими нейронними процесорами для прискорення AI-задач, а Qualcomm показала свій новий Snapdragon X, оптимізований для мобільних AI-застосунків.
Ця "гонка чипових озброєнь" серед виробників процесорів чітко демонструє, що локальні обчислення для ШІ стають новим стандартом для споживчої електроніки, і ми будемо бачити цю «демократизацію ШІ» все більше і більше в майбутньому.
Це точно позитивний крок, але наскільки співпадають обіцянки всіх цих компаній з реальністю, зможуть сказати тільки споживачі та дослідники, коли будуть користуватися новими комп’ютерами у себе вдома – той факт, що їх будуть купувати, виглядає беззаперечним.
Повертаючись до NVIDIA — окремої уваги заслуговує анонсований компанією персональний AI-суперкомп"ютер Project Digits вартістю $3000, розміром з Mac Mini.
Дженсен Хуанг вважає, що Project Digits може стати революційним для розвитку ШІ, оскільки дозволяє запускати великі мовні моделі (LLMs) обсягом до 200 мільярдів параметрів локально, без необхідності використання дорогих хмарних сервісів.
Фактично, через такий продукт NVIDIA намагається демократизувати розробку ШІ, надаючи науковцям, студентам та малому бізнесу доступ до обчислювальних потужностей, які раніше були доступні лише великим корпораціям та дослідницьким інститутам.
Виглядає дійсно цікавим.
Крім платформи Cosmos, Project DIGITS та нової лінійки графічних процесорів, Хуанг також представив нові базові AI-моделі для RTX комп"ютерів, які включають мікросервіси NVIDIA NIM та AI Blueprints, які можуть використовуватися для створення цифрових людей (digital humans).
Компанія також продемонструвала концепцію Agentic AI - асистента для оптимізації робочих процесів у реальному часі.
Ми знаємо, що масштабне збільшення ШІ-агентів – це прогноз на 2025 рік, але в цілому всі нові рішення NVIDIA виглядають як комплексна екосистема рішень, яка може стати основою для наступного етапу розвитку споживчого ШІ, і бачення та меседж Хуанга, що NVIDIA хоче бути не просто виробником чипів, а стати королем AI-революції, виглядає дійсно амбіційним.
Читайте також: Від китайських чипів у мозку до нового колайдера: сім наукових відкриттів, на які чекає людство у 2025 році
NVIDIA зробила ще один важливий анонс на CES 2025 - Project GR00T, універсальну базову модель для людиноподібних роботів, яка може розуміти природну мову, імітувати рухи людини та швидко вчитися новим навичкам, спостерігаючи за діями людей.
Для підтримки роботів на базі GR00T компанія представила потужну обчислювальну платформу Jetson Thor з графічним процесором нового покоління на архітектурі Blackwell, що забезпечує продуктивність штучного інтелекту на рівні 800 терафлопс.
Для прискорення розробки роботів NVIDIA далі створює комплексну екосистему: NVIDIA DGX для тренування моделей ШІ, NVIDIA Omniverse для симуляції та тестування, та NVIDIA AGX для розгортання та роботи AI-моделей у реальних роботах.
Компанія також представила нові інструменти розробки - Isaac Lab для навчання роботів через паралельні симуляції та сервіс OSMO для оптимізації процесів навчання та моделювання.
Цікаво, що компанія Apptronik вже використовує роботизоване обладнання та програмне забезпечення NVIDIA.
На виставці вони оголосили про співпрацю з ШI-лабораторією Google DeepMind та представили свого людиноподібного робота Apollo.
Цей "універсальний" гуманоїд розроблений для роботи в різних робочих середовищах - від складів до будинків престарілих.
Компанія планує продавати таких роботів за ціною близько $50,000, що є досить конкурентною ціною на сучасному ринку.
Цікаві AI-wearables
Окремим напрямком на виставці стали носимі пристрої зі штучним інтелектом (AI-wearables), які цього року були представлені в небаченій раніше кількості.
Здавалося, що виробники змагалися, хто запропонує більш незвичне використання ШІ в носимих пристроях.
Серед розумних окулярів найбільшу увагу привернули Halliday AI Glasses з їх "невидимим" дисплеєм, що проєктує інформацію у верхній правий кут поля зору.
За заявами виробника, ці окуляри легші за популярні Ray-Ban Meta і коштують менше.
Втім, на виставці було представлено чимало клонів окулярів від Meta, які відрізнялися лише тим, що використовували ChatGPT замість Llama, та були трошки дешевші за оригінал – що, мабуть, викликає сумніви щодо їх якості та довговічності.
Розумні окуляри Halliday AI Glasses Тechcrunch
Варто зазначити, що ринок розумних окулярів поки що дійсно має свого беззаперечного лідера – саме Ray-Ban Meta, які змогли зробити те, що не вдавалося ані Google Glass, ані Snap Spectacles — створити продукт, який споживачі дійсно хочуть купувати.
Модель, випущену ще наприкінці 2023 року, за кілька місяців придбало більше користувачів, ніж попередню за два роки до того.
Секрет успіху виявився простим — співпраця Meta з EssilorLuxottica дозволила створити окуляри, які не виглядають як гаджет, а є насамперед модним (хоча ще далеко не таким красивим) аксесуаром з вбудованими технологіями.
Саме на тлі цього успіху більшість представлених на CES 2025 розумних окулярів виглядали як спроби повторити цей успіх, але з меншими бюджетами та гіршою якістю виконання.
Тому ринок очікує поки що нових колаборацій від Meta, збільшення моделей окулярів та зниження ціни.
Цікавою новинкою також стали навушники Natura Umana HumanPods, які пропонують доступ до набору "AI People" - різних ШІ-агентів з унікальними голосами та особистостями.
Користувачі можуть спілкуватися з цими агентами або використовувати популярні мовні моделі на кшталт ChatGPT чи Claude.
Хоча ідея здається перспективною, експерти відзначають, що поки незрозуміло, чим це принципово відрізняється від використання звичайних навушників з голосовими асистентами.
У категорії браслетів виділявся Mudra Link Neural Wristband, який використовує ШІ для розпізнавання жестів та керування пристроями.
Більш цікавим, але й також суперечливим виявився браслет Bee AI-wearable вартістю всього $50, який постійно записує розмови користувача протягом дня та використовує ШІ для створення резюме та "корисних інсайтів" ввечері.
Попри запевнення виробника щодо конфіденційності даних, такий пристрій викликав очевидні питання щодо приватності та етики використання.
Навряд чи би його дозволили для користування в урядових будівлях в Україні.
Загалом, хоча деякі з представлених AI-wearables виглядали досить інноваційними, значна частина пристроїв створювала враження технологій заради технологій, де ШІ було додано більше для маркетингу, ніж для реальної користі споживачам.
ШI в домашньому спорті та охороні здоров’я
У сфері піклування про здоров’я цікавим виявився пристрій для покращення сну Frenz Brainband, який вже третій рік поспіль отримує нагороди CES.
Використовуючи ШІ для аналізу сигналів мозку (EEG), рухів очей та обличчя, а також пульсу, девайс пропонує персоналізовані рекомендації для покращення якості сну.
На відміну від багатьох інших новинок, цей продукт має наукове підґрунтя та клінічні дослідження, що підтверджують його ефективність.
Але споживчий ринок поки що не дуже розуміє його, напевно, чекає, коли девайс почнуть рекомендувати лікарі-сомнологи.
Пристрій для покращення сну Frenz Brainband Frenz Brainband
Також цікавим прикладом практичного застосування ШІ став Eyebot S1 Scanner — кіоск для самостійної перевірки зору, який використовує алгоритми ШІ, навчені на реальних медичних даних.
Процес перевірки займає всього 90 секунд і складається з чотирьох простих кроків: відповіді на запитання, тест на розпізнавання літер, розміщення окулярів у лотку та фокусування на віддаленому об"єкті для вимірювання параметрів очей.
Цей пристрій не призначений для продажу споживачам, натомість його планують встановлювати в оптиках, де послуга буде безкоштовною для відвідувачів.
Схожий механізм користування у розумних дзеркал, які вже досить давно на ринку та показують непогані бізнес-результати.
Наприклад, у сфері краси та роздрібної торгівлі MAC Cosmetics та Sephora вже давно використовують розумні дзеркала з доповненою реальністю для взаємодії з клієнтами, а платформа Skin Advisor від Olay допомагає аналізувати шкіру користувачів перед тим, як зробити пропозицію крему (компанія вже згенерувала понад 1,2 мільйона персоналізованих аналізів шкіри користувачів).
Тому не дивно, що на CES 2025 також було представлено цілу низку розумних дзеркал з ШІ для споживчого ринку, серед яких Omnia від Withings трошки виділялася своїми можливостями саме завдяки шІ.
Цей пристрій поєднує функції відстеження здоров"я, ШІ-асистента та можливості телемедицини, надаючи зворотній зв"язок щодо різних показників здоров"я в реальному часі.
Технологія розумних дзеркал також активно розвивається у фітнес-індустрії, де такі бренди як Lululemon"s MIRROR (зараз Lululemon Studio) та Tonal пропонують в реальному часі AI-керовані адаптивні тренування.
Щодо фітнесу на CES 2025 привернув також увагу розумний тренажер Amp, який використовує камеру та ШІ для персоналізованого коучингу та відстеження тренувань.
За допомогою додатку користувач може обрати, які групи м"язів він хоче тренувати, а система на основі ШІ створює індивідуальну програму тренувань.
ШІ в спальні та на кухні
Виробники побутової техніки також наввипередки намагалися показати на виставці, що можуть додати ШІ-функціонал до своїх пристроїв і привнести ШІ-девайси в спальні, вітальні та кухні наших домівок.
Але в цілому не було дуже зрозуміло, чи ШІ там дійсно потрібен.
Найбільш помітною на CES стала інтеграція ШІ в телевізори та розважальні системи.
Google анонсувала заміну в Google TV свого звичайного Google Assistant на значно більш потужний Gemini, що дозволяє користувачам вести нормальний діалог з телевізором без потреби говорити "Hey Google" перед кожним запитом.
Велика інновація (сарказм), але судячи з демонстрацій, Gemini дійсно здатний розуміти складні контекстні запити користувачів типу «покажи фільми як Jurassic Park, але для дітей» або «поясни цей рецепт з кулінарного шоу», і такі нові «примочки» можуть мати попит у людей.
LG представила AI Concierge, який відстежує ваші вподобання та історію пошуку для надання своїх контекстуальних рекомендацій, а Samsung запровадила систему розпізнавання голосу для створення індивідуальних профілів користувачів.
Всі виробники також додали ШI-пошук, який допомагає знаходити контент на різних стрімінгових сервісах.
Окремою категорією стали роботи-пилососи з ШІ, яких цього року було представлено особливо багато.
Найбільше уваги привернув Roborock Saros Z70 з механічною рукою, яка може підбирати невеликі предмети вагою до 300 грамів - шкарпетки, серветки чи навіть сандалі.
Eureka презентувала J15 Max Ultra з можливістю виявлення розливів на підлозі, а Narwal Flow здивував широкою офсетною шваброю для кращого прибирання біля стін.
Втім, завдяки «ШІ-націнці» ціни на ці пристрої можна порівняти з вартістю нового MacBook, що викликає питання щодо їх доцільності для масового використання на даному етапі розвитку технологій.
Серед пристроїв для побутового перекладу Vasco Translator Q1 виглядав лідером.
Девайс, окрім перекладу розмов у реальному часі на 50 мов, представив функцію клонування голосу (як була у ElevenLabs в розмові президента з Лексом Фрідманом).
Пристрій може створити цифрову копію голосу користувача, прослухавши лише одне речення, і використовувати її під час перекладу — це допомагає зробити спілкування більш природним, уникаючи роботизованого звучання типового ШІ-перекладача.
Хоча ринок ШI-перекладачів стає дедалі більш насиченим, така інновація виглядає як справді корисне застосування технологій ШІ.
Пристрій має з"явитися в продажу у другому кварталі 2025 року.
Щодо інших девайсів для дому - Dreo представила мультиварку ChefMaker 2, яка може сканувати рецепти з кулінарних книг та автоматично розраховувати час і температуру приготування.
Але більшість експертів поставила під сумнів необхідність використання ШІ для такого рішення.
LG здивувала відвідувачів вежею для котів AeroCat Tower з вбудованим очищувачем повітря, яка також може відстежувати вагу та звички сну вашого домашнього улюбленця.
Виглядає цікавим та корисним, але все ж таки в більшості продуктів було враження, що ШІ додано просто тому, що це модно.
Найбільш суперечні та недоречні ШІ-девайси
Повертаючись до моїх перших коментарів, спробую більше присвятити уваги найбільш сумнівним та відверто дивним пристроям зі штучним інтелектом, які також викликали чимало скептичних посмішок у відвідувачів CES 2025.
По-перше, бажання отримати частку величезних інвестицій в ШI-технології змусило багатьох виробників вдаватися до відвертого маркетингового перебільшення.
Наприклад, Samsung Display рекламував свої OLED-екрани як "AI-enhanced", хоча не продемонстрував жодної реальної інтеграції зі штучним інтелектом.
Експерти вважають, що виробники телевізорів, такі як Samsung та LG, перепакували існуючі функції - як-от рекомендації контенту та розпізнавання голосу - під виглядом "ШI-інновацій", хоча ці технології існують вже багато років.
Виробники ноутбуків також приєдналися до ШI-тренду з гучними назвами на кшталт "Acer Aspire 14 AI", хоча більшість функцій, таких як чат-інструкції чи оптимізація ігор, не пропонували споживачам нічого нового.
Навіть генеративний ШІ в багатьох варіантах розумних окулярах виглядав поверхневим – з асистентами, що надавали лише загальні відповіді.
По-друге, на виставці було показано занадто багато просто недоречних девайсів.
У категорії кухонних пристроїв "відзначився" Spicerr - "інтелектуальний" дозатор спецій з сенсорним екраном, який використовує ШІ для персоналізації рецептів під ваші смакові вподобання.
Пристрій працює лише з фірмовими капсулами по $15-20, які не можна повторно наповнити, що викликає питання про доцільність такої "розумної" заміни звичайним баночкам зі спеціями.
Але більш недоцільним виглядає сама ідея автоматизувати процес додавання спецій - адже для більшості людей приготування їжі це творчий процес, де дозування приправ на око та за смаком є частиною кулінарного мистецтва, а не проблемою, яка потребує вирішення за допомогою штучного інтелекту.
Компанія Birdfy здивувала розумною купальнею для птахів з щомісячною підпискою для розпізнавання видів пернатих відвідувачів.
Не менш курйозним для користувачів виявився робот-кіт Nekojita FuFu, який кріпиться до чашки і дує на гарячі напої, щоб їх охолодити - мабуть, для тих, хто втомився дути самостійно.
Хоча мені особисто ця киця дуже сподобалась.
Серед сумнівних "розумних" девайсів також привернуло увагу концептуальне крісло від Razer, яке має «AI-enabled» систему нагріву та охолодження сідниць - мабуть, найважливіша проблема геймерів нарешті знайшла своє рішення.
Робот-кіт Nekojita FuFu для охолодження напоїв та їжі
По-третє, не оминув тренд "додати ШІ куди можна і не можна" і базові побутові пристрої.
Наприклад, французька компанія DuoBrush представила "розумну" зубну щітку Y-brush, яка нібито завдяки ШІ алгоритмам може якісно почистити зуби за 20 секунд - хоча під час демонстрації цей процес займав помітно більше часу.
А виробники роботів-пилососів, схоже, влаштували змагання з додавання найбільш надлишкового функціоналу, наприклад, можливості приєднання планшетів та камер спостереження, як SwitchBot K20+ Pro.
Але напевно, одним з найбільш суперечливих експонатів виставки став робот Aria від компанії Realbotix, який позиціонується як "розумний компаньйон для боротьби з епідемією самотності".
За словами виробника, ця ШI-дівчина-робот (з досить сумнівними пропорціями жіночого тіла) може працювати як представник бренду на заходах або допомагати літнім людям у будинках престарілих, запам"ятовуючи та передаючи медичні дані, наприклад, про прийом ліків.
Ціновий діапазон робота вражає: від $10,000 за версію лише з головою та торсом до $175,000 за повнофункціональну модель з ШІ та можливістю пересування.
Втім, попри заяви виробника про "створення відчуття зв"язку з роботом, що виглядає як людина", сам продукт викликав чимало критики через об"єктивізацію жіночого тіла та сумнівну доцільність такого дорогого рішення для заявлених соціальних цілей.
Скоріш за все такий робот далі розвинуть для зовсім інших цілей для чоловіків.
Все-таки не всюди ШІ
Тим, хто читав багато книжок про фантастику, легко собі уявити майбутнє, де ШІ змінить способи нашої щоденної робочої, побутової рутини та відпочинку, але цьогорічна виставка CES продемонструвала, наскільки ми все ще далекі від цього бачення.
І хоча ШІ точно має потенціал змінити багато чого в нашому житті, його присутність на виставці була більше теоретичною, ніж практичною.
Згідно з думками аналітиків, цей парадокс – одночасної присутності і відсутності ШІ – став визначальною рисою CES 2025.
Так, на виставці було багато розумних гаджетів, предикативних алгоритмів та персоналізованих асистентів, але мало що з цього виглядало справді проривним.
Очевидно, що ми все ще перебуваємо на ранній стадії споживчого ШІ, коли маркетинг випереджає практичне впровадження.
Як результат, CES 2025 став виставкою обіцянок, а не проривів (breakthroughs).
Але варто визнати, що окрім надмірного ШI-хайпу на CES 2025 було представлено чимало справді цікавих інноваційних споживчих продуктів.
Наприклад, японська Kirin Holdings розробила "електричну сольову ложку", яка за допомогою слабкого електричного струму концентрує молекули натрію, змушуючи язик сприймати їжу більш солоною - це може допомогти людям зменшити споживання солі.
Голландська компанія FlowBeams представила BoldJet - систему ін"єкцій без голки, яка використовує лазер для створення мікроструменів рідини, що робить процес вводу ліків або навіть татуювання менш болючим та екологічнішим.
Цікавою виявилася розробка Kara Pod - кавоварка, яка отримує воду безпосередньо з вологості повітря, очищує її ультрафіолетовим фільтром і може виробляти до 13 чашок кави щодня – фактично без води.
А компанія NAQI створила нейронні навушники, які дозволяють керувати технікою за допомогою рухів обличчя та очей - наприклад, вмикати світло стисканням зубів або регулювати гучність телевізора нахилом голови – це важливо для людей, які, наприклад, мають вади руху.
Всі ці винаходи демонструють, що справжні інновації не обов"язково потребують додавання модних слів про ШІ, а вимагають глибокого розуміння реальних потреб користувачів та створення продуктів, які роблять їхнє життя простішим, безпечнішим та комфортнішим.
А штучний інтелект, безумовно, знайде своє місце в споживчій електроніці - але лише там, де він дійсно потрібен, а не там, де його додають заради маркетингу.