Mondelez, виробник Oreo та Milka, прибрав з сайту обіцянки скоротити бізнес у московії
24.01 15:43 | Економічна правда
Після вторгнення в Україну у 2022 році Mondelez International Inc.
приєдналася до компаній, які взяли на себе зобов"язання скоротити свою присутність у московії.
Згодом виробник печива Oreo відмовився від цих зобов"язань, що змусило деяких акціонерів поновити заклики до більшої прозорості.
Про це пише Bloomberg.
Минулого року компанія вилучила з попередньої заявки до Комісії з цінних паперів і бірж слова про те, що вона має намір перетворити московитський бізнес на "окрему" операцію.
Вона також видалила зі свого веб-сайту дві політики, які описували плани скорочення присутності в московії.
Скасування керівних принципів щодо московії свідчить про те, що компанія, можливо, відступає від своїх попередніх зобов"язань скоротити свою присутність у країні.
Хоча в третьому кварталі 2024 року на Росію припадало лише 2,9% консолідованого чистого доходу Mondelez, ця частка зросла з 2,7% роком раніше, а прибутковість залишається "вищою за історичні рівні", згідно з останнім квартальним звітом компанії.
Акціонери, зокрема шведський пенсійний фонд AP7, планують подати нову пропозицію щодо підвищення прозорості діяльності Mondelez у зонах конфліктів.
Читайте також: Хто зі світових корпорацій одночасно заробляє і в московії, і в Україні
Нагадаємо:
Американська компанія Mondelez International — виробник шоколаду і печива Oreo, Milka, Toblerone, Barny, Tuc — вирішила не оприлюднювати фінансову звітність свого російського бізнесу за 2023 рік.