У січні поточного року податковою службою Дніпропетровщини опрацьовано 51 звернення громадян
16:34 | Fin.Org.UaВсебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним з пріоритетних напрямків роботи органів державної податкової служби.
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому, так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на скриньку dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України, від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 51 звернення громадян, з яких 51 – заява.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 26 звернень (51 %);
- податок на майно – 8 звернень (15,7 %);
- контрольно-перевірочна робота – 6 звернень (11,8 %);
- аграрна політика та земельні відносини – 2 звернення(3,9 %);
- інші питання – 9 звернень (17,6%).
У порівнянні з січнем 2024 року у поточному році загальна кількість звернень платників податків зменшилась на 17 одиниць(січень 2024 – 68 звернень).