Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пуль» державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»
11:38 | Fin.Org.UaУправлінню організації роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС.
Всього у січні – лютому2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшла 31 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2025 році зменшилась на 37 одиниці (січень – лютий2024 року – 68 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 13 звернень (42%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 9звернення (29 %);
- Щодо роботи ЦОП – 1 (3,2%);
- Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 1 (3,2%)
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення – 6 звернення (19,4 %)
- питання реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 1 звернення (3,2 %).
У січні – лютому2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 39 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 7 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика 39 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державноїустанови «Урядовий контактний центр»:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 12 (30,8%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 6 (15,4%);
- податкова заборгованість - 4 (10,2%);
- контрольно-перевірочна робота – 3 (7,7%);
- податкова знижка - 2 (5,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (5,1%);
- отримання довідки про доходи – 1 (2,6%);
- інші питання – 9 (23,1%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 7 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- податок на майно – 5 звернень (71,4%);
- інші питання – 2 (28,6%).
У січні – лютому 2024 року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 27 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 2 звернення.