"Укрзалізниця" відновила продаж онлайн-квитків
27.03 09:00 | Економічна правдаСистему онлайн-продажів "Укрзалізниці" відновили у резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".
В "Укрзалізниці" зазначили, що зараз система переживає пікові навантаження, технічні перебої все ще можливі.
У компанії також просять пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
При цьому, архіви квитків у застосунку не збереглись.
Їх можна знайти на поштовій скрині у PDF-форматі.
"Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку", – зазначили в УЗ.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Нагадаємо:
23 березня на "Укрзалізницю" вчинили масштабну кібератаку, через що не працюють майже усі онлайн-послуги залізниці.
В "Укрзалізниці" розраховують завершити відновлення після кібератаки, яка зупинила майже усі онлайн-послуги, "найближчим часом".