Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»
08.04 11:12 | Fin.Org.UaВідділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Всього у січні – березні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 44 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2025 році зменшилась на 63 одиниць січень – березень 2024 року – 107 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 24 звернень (54,6%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернення (23 %);
- Щодо роботи ЦОП – 1 (2,3%);
- Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 1 (2,3%)
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення – 6 звернення (44,1 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 1 звернення (2,3 %).
Протягом січня – березня 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 56 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр». У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 21 одиницю (січень – березень 2024 – 35 звернень).
Загальна тематика зазначених письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 20 (35,7%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 10 (17,9%);
- податкова заборгованість – (12,5%);
- контрольно-перевірочна робота – 5 (8,9%);
- податкова знижка – 2 (3,6%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (3,6%);
- отримання довідки про доходи – 1 (1,8%);
- інші питання – 9 (16,0%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 9 звернень. Кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» збільшилась на 6 одиниць (січень – березень 2024 – 3 звернення).
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли стосуються:
- податку на майно – 5 звернень (55,6%);
- контрольно-перевірочної роботи – 1 (11,1%);
- отримання довідки про доходи – 1 (11,1%);
- інших питань – 2 (22,2%).