"Укрпошта" заробила майже 3 мільйона на аукціонах від продажу незабраних посилок
09.04 15:20 | Економічна правда. Колонки
Рік тому "Укрпошта" почала продавати на аукціонах посилки, які не забрали користувачі.
З того часу поштовий оператор заробив на цьому майже 3 мільйона гривень.
Про це йдеться у статті "Економічної правди".
"З 26 квітня 2024 року, коли відбувся перший аукціон, компанія продала 187 лотів по сто посилок у кожному і заробила майже 3 млн грн.
Середня вартість лота – 16 тис.
грн.
Виручені кошти йдуть у бюджет компанії", – сказано у матеріалі.
Початкова ціна за кожну посилку становить 10 грн.
Таким чином, лот коштує 1 тис.
грн.
До цієї суми додаються 20% податку на додану вартість.
Розмір мінімального кроку підвищення ціни становить 60 грн.
Попередні аукціони завершувалися з різною ціною: і 10-25 тис.
грн, і 95 тис.
грн.
Найдорожчий лот придбали за 160 тис.
грн.
Водночас це найдовший та найконкурентніші аукціон за весь час роботи системи – за лот змагалося 115 учасників, а торги тривали майже 17,5 годин.
"У середньому в аукціоні беруть участь близько десяти учасників.
Кількість учасників може змінюватися залежно від зацікавленості конкретним лотом (фото палетів із запакованими посилками додаються до кожного лоту – ЕП), а також від регіону, де перебуває лот", – розповіла ЕП начальниця управління якості "Укрпошти" Анастасія Гуліна.
Зараз аукціони проходять в Івано-Франківську, Дніпрі, Чернівцях, Запоріжжі, Хмельницькому, Луцьку, Тернополі, Рівному та Києві.
Міста обирали за принципом наявності значних залишків відправлень і з точки зору можливої зацікавленості покупців, пояснили в "Укрпошті".
Переможець може сам забрати посилки або замовити адресну доставку через "Укрпошту".
Детальніше про те, як взяти участь в аукціоні від "Укрпошти" та що можна отримати, читайте у матеріалі: "Лот у мішку: як на аукціонах "Укрпошти" купити чужу посилку".
Нагадаємо:
В травні 2024 року "Укрпошта" оголосила, що впроваджує міжнародні практики щодо поводження з поштовими відправленнями, які були незатребувані і через це невручені протягом шести місяців.
Такі посилки компанія виставлятиме на продаж у межах аукціонів на майданчику Prozorro.Sale.