«Хенкель» — у топі рейтингу «Репутаційні АКТИВісти – 25»
14.04 16:42 | Fin.Org.UaКомпанія «Хенкель» в Україні увійшла до числа найкращих у рейтингу лідерів якості репутаційного менеджменту «Репутаційні АКТИВісти», що традиційно презентується в межах Міжнародного форуму PRNext.
За результатами оцінки експертного журі «Хенкель» визнали однією з найстабільніших компаній FMCG-сектору (non-food) із найвищим рівнем іміджевого капіталу корпоративної соціальної відповідальності.
Рейтинг «Репутаційні АКТИВісти» відзначає ті компанії, які демонструють найвищу якість репутаційного менеджменту в умовах викликів воєнного часу, економічної нестабільності та репутаційної турбулентності. Цього року до складу журі увійшли 136 незалежних аналітиків, інвестиційних експертів, представників сфери консалтингу, журналістів провідних ділових і галузевих медіа. Вони оцінювали 650 компаній із різних секторів економіки України.
Лідерство Henkel у ключових напрямках
Компанія «Хенкель» в Україні посіла одну з топових позицій у своєму сегменті, продемонструвавши високу ефективність за всіма ключовими критеріями рейтингу: репутаційна стабільність, медіаактивність, антикризова реакція, інноваційний підхід і сталі практики корпоративної соціальної відповідальності. Зокрема, вона вийшла на перше місце за показником «Іміджевий капітал КСВ» серед компаній FMCG-профілю (non-food), чим підтвердила свою послідовну гуманітарну стратегію та сталу присутність в інформаційному полі.
«Репутація компанії — це її реальні дії, відповідальність перед співробітниками, партнерами та суспільством. Ми вибудовуємо довіру через відкриту комунікацію, швидке реагування на виклики та сталість принципів. Для нас репутаційне управління — це не реакція, а проактивна стратегія, яка базується на аналітиці, прозорості та ціннісній сталій роботі», — прокоментувала здобуття лідерських позицій у рейтингу «Репутаційні АКТИВісти» Олена Андрощук, керівниця відділу корпоративних комунікацій «Хенкель» в Україні.
Репутація, що базується на цінностях
Компанія Henkel та її українські бізнеси, представлені «Хенкель Баутехнік (Україна)» та «Хенкель» в Україні, реалізує широкий пакет гуманітарних та ESG-ініціатив, які є важливими елементами її репутаційної стратегії. Серед них — програма Ceresit Help, що вже допомогла понад 150 родинам відновити житло, участь у гуманітарному розмінуванні через співпрацю з благодійним фондом Сергія Притули, а також системна підтримка лікарень і дитячих будинків спільно з благодійним фондом імені засновника компанії Fritz Henkel Stiftung.
Компанія також надає стратегічну підтримку для розвитку культури корпоративного волонтерства й інвестує в прозору бізнес-комунікацію, аби зберігати довіру до бренда навіть у періоди глобальної турбулентності.
Henkel в Україні продовжує інвестувати в розвиток і модернізацію своїх виробничих потужностей, впровадження інновацій у сфері енергоефективного будівництва та сталого розвитку, а також зберігає фокус на гуманітарній підтримці для українців, громад і співробітників, котрі потерпають від наслідків війни.