Українці на понад третину зменшили попит на вантажівки: які моделі популярні
09:00 | Економічна правда
У січні-березні обсяг ринку вантажних авто з повною масою понад 3500 кг склав майже 5 тис.
шт, що на 35,4% менше, ніж у відповідний період минулого року.
Про це повідомляє Інститут досліджень авторинку.
Структура цього сегмента: 71,3% (3530 шт.) — внутрішні перепродажі, 13% (645 шт.) — імпорт вживаних вантажівок.
5,6% (278 шт.) — імпорт нових, 10,1% (2143 шт.) — продажі вироблених (або переобладнаних в заводських умовах) в Україні.
Загальна частка нових машин цієї групи склала 15,7%.
У порівнянні з січнем-березнем 2024 року, динаміка наступна:
Внутрішні перепродажі: –44,6%;
Імпорт вживаних: –0,6%;
Імпорт нових: +29,9%;
Вироблені в Україні: +16,2%.
Найпопулярнішим типом у сегменті вантажівок на внутрішньому ринку стали самоскиди, також стабільний попит був на фургони та бортові версії.
Серед окремих моделей першість тут отримав Mercedes-Benz Atego, на другому місці ЗіЛ-130, третій — Mercedes-Benz Sprinter.
Найчастіше український автопарк минулого року серед імпортних вантажівок з пробігом поповнювали фургони з гідробортом, звичайні фургони, та рефрижератори.
Трійка лідерів новоприбулих вантажівок виглядає так: Mercedes-Benz Atego на першому місці, MAN TGL другий, та Mercedes-Benz Sprinter на третій позиції.
Серед нових вантажних авто повною масою понад 3,5 т найбільший попит спостерігався на фургони, самоскиди та різну спецтехніку, з якої у найбільшій кількості виявилися крани-маніпулятори.
Серед окремих моделей лідером став Citroen Jumper, друга позиція в інкасаторського фургона на базі Ford Transit, який після переобладнання отримав новий індекс VD C3/M3 FTCC.
Третя - спецмашина для дорожніх служб, виконана на шасі JAC N200 (СБМ МДКЗ 26-32).
Нагадаємо:
У березні 2025 року на українському ринку нових комерційних автомобілів (вантажні та спец.) було реалізовано 996 авто, що на 18% більше, ніж у попередньому місяці.