Більшість онлайн-сервісів відновлено після масштабного збою
12:10 | Економічна правда. Колонки
Дата-центр, на якому стався збій банків та інших сервісів, відновив послуги для більшості клієнтів.
Про це повідомив СЕО De Nova Максим Агеєв.
За його словами, відключення живлення у дата-центрі тривало з 8:03 до 8:17.
Про причини аварії наразі невідомо, але Агеєв відкинув версію про кібератаку.
За його словами, на дата-центрі тривали регламентні роботи, під час яких позаштатно спрацювала система автоматичного переключення живлення і заблокувала доступ до автономного живлення.
Агеєв зазначив, що De Nova відновила свої послуги для більшості клієнтів і вони вже почали відновлювати свою роботу, але деякі компанії "стоять у черзі" і відновляться протягом декількох годин.
Нагадаємо:
Зранку суботи стався масштабний збій у "Дії" та банках, не працювала оплата терміналом у київському метро.
Збій відбувся через проблеми із живленням у хмарного провайдера De Novo, на якому хостяться ці сервіси.