Як страховики можуть ефективніше використовувати дані своїх клієнтів?

08.06.2023 14:40 | forinsurer.com ... все о страховании

Як страховики можуть краще використовувати дані своїх клієнтів?Дані можуть допомогти страховикам зменшити свою схильність до ризику та створити більш задовільний досвід для клієнтів, але лише якщо вони максимально використають їх.

Дані мають вирішальне значення для страхової галузі, вважає Кріс Ройлз, технічний директор Cloudera в регіоні EMEA. Традиційно застарілі системи та відокремлені способи роботи не дозволяли страховим компаніям максимально ефективно використовувати дані, які вони збирають і зберігають, але, щоб суттєво трансформувати галузь, компанії insurtech сектору і існуючі страховики повинні впоратися з їхніми даними.

Чи є прогалини в практиці збору даних страховиків?





Коли справа доходить до кращого використання даних, перше, що можуть зробити страховики, це переоцінити, які дані вони вже збирають. Чи потрібна кожна зібрана вами точка даних, і чи є речі, які ви не збираєте, але які ви дійсно повинні знати? Дані створюють всеосяжну картину про клієнта та характер ризику, який ви страхуєте, тому збір правильних даних є важливим першим кроком у життєвому циклі поліса.

Дані життєво важливі, щоб допомогти страховим компаніям зрозуміти своїх клієнтів і оцінити ризики. Сьогодні існує багато джерел даних, які просто не були доступні 10 років тому. Від «розумних» транспортних засобів, що повідомляють про аварії в даний момент, і пристроїв Internet of Things (IoT), які контролюють будівлі, до використання даних про погоду в реальному часі для більш точного моделювання ризиків у страхуванні доставки.

Отже, яку інформацію страховики можуть збирати, щоб покращити прийняття страхових рішень або зменшити ризик для андеррайтера?

Історично страховики покладалися на величезну кількість своїх історичних даних для консультацій щодо ціноутворення та залучення клієнтів, каже Девід Секстон, віце-президент і голова страхової практики Cognizant. Однак зараз ми бачимо, що ці провідні компанії дедалі частіше використовують неструктуровані дані та нові джерела зовнішніх даних, такі як пристрої Інтернету речей, які пропонують набагато більше потенційних можливостей для збору даних для прийняття рішень і ефективності ризику.

«бирати та зберігати таку величезну кількість даних безглуздо та дорого, якщо ви не зможете отримати з них уявлення, щоб краще зрозуміти як ризик, так і клієнта. Страховики будуть конкурувати з новими учасниками сектору, такими як гіперскейлери, причому переможцем стануть ті, хто зможе використовувати свої знання для кращої ціни та надання кращих послуг.

Фітнес-трекери є хорошим прикладом того, як страховики змінили свій підхід до даних, і зараз страхові компанії використовують дані, які передаються через такі пристрої, щоб покращити прийняття рішень і стимулювати менш ризиковану поведінку клієнтів.

Тим не менш, існує сфера можливостей, якою страховики, як правило, не користуються. Одна прогалина в поточному підході полягає в тому, що страховики не дозволяють клієнтам взаємодіяти з ними, коли змінюються обставини життя та активів. Звертаючись до клієнта – у безпечний та надійний спосіб – страховики забезпечують кращий досвід обслуговування клієнтів.

Наскільки ефективно страховики використовують дані, які вони збирають?





Наскільки ефективно страховики використовують дані

Після того, як ви гарантуєте, що збираєте правильні дані, другим важливим кроком у будь-якій стратегії даних є найкраще використання їх усередині.

Страховики не використовують дані, до яких вони вже мають доступ. Насправді останні дослідження показують, що до 75% внутрішніх даних не мають доступу та не використовуються страховиками.

Це тому, що багато даних все ще зберігається в старих застарілих системах, що може ускладнити їх розблокування та доступ. Крім того, цінні дані часто є неструктурованими, як-от примітки про андеррайтинг і страхові виплати. Як наслідок, страховики часто не знають цінності даних, які вони фактично мають у своєму розпорядженні. Крім того, не всі страховики точно знають, які бізнес-випадки використання яких даних можна оптимізувати. Усі ці проблеми дуже ускладнюють для страховиків максимально ефективне використання даних, які вони вже мають у своїй організації.

Важливо поставити клієнта в центр стратегії обробки даних страховика, оскільки це його дані на першому місці. Це означає, що вони можуть діяти як зацікавлені сторони в власному управлінні даними, а також отримувати доступ до власних даних і зберігати їх, коли це необхідно. Це покращить взаємодію з клієнтами та сприятиме регулярній взаємодії.

Клієнти страховиків шукають гіперперсоналізованих страхових послуг





Клієнти страховиків шукають гіперперсоналізованих послуг

На сьогоднішньому конкурентному ринку страховики повинні мати можливість збирати, обробляти, зберігати й аналізувати всі свої дані. Незалежно від того, структурована вона (вік, місцезнаходження, вартість активів) чи неструктурована (зображення крадіжок зі зломом або автомобільних аварій, записи голосу); незалежно від того, живе він на межі, у центрі обробки даних, загальнодоступній хмарі чи гібридній хмарі, дані можуть надати розуміння.

Cтраховики можуть потім використовувати ці дані для застосування машинного навчання (ML), розширеної аналітики та штучного інтелекту (AI), а також визначення закономірностей, виявлення аномалій і більш точної оцінки ризику.

Обмежувальне регулювання заважає страховикам повною мірою впроваджувати інновації, коли справа доходить до даних їхніх клієнтів: 96% керівників страхових компаній, які відповіли на опитування Cognizant, зазначили, що хмарні обчислення приносять стратегічну цінність їхньому бізнесу, тоді як 84% поділяють таку думку щодо штучного інтелекту та машинного навчання.

Однак використання даних споживачів все ще суворо регулюється, особливо коли йдеться про те, що допустимо під час вимірювання та визначення індивідуального рейтингу ризику. Необхідність розглядати та дотримуватись цих чинних і нових нормативних актів створює значний тиск на існуючих страховиків, щоб забезпечити безпеку своїх даних, захист споживачів, а також рішення та ініціативи щодо сталого розвитку, які відповідають вимогам регуляторів. У свою чергу, це зменшує швидкість, з якою страховики можуть змінити свій підхід до використання своїх даних.

Поради для страховиків, які прагнуть максимально використати свої дані





Поради для страховиків, які прагнуть максимально використати свої дані

Cтраховики зазнають тиску практично з усіх можливих кутів: регуляторний тягар перешкоджає їхній свободі впроваджувати інновації, але клієнти хочуть гіперперсоналізованого досвіду, а зацікавлені сторони хочуть зменшити ризики, і технологія існує, щоб забезпечити і те, і інше. Однак якщо не використати її повною мірою, можливість стає загрозою. Які поради експерти дають страховим організаціям, які прагнуть отримати більше від даних своїх клієнтів?

Щоб залишатися актуальними та оптимізувати зростання, страховики повинні зосередитися на трансформації бізнесу, і цифрова потужність стане явним рушієм для цього. Керівники повинні розробити комплексні стратегії даних, які використовують всю інформацію, доступну їм завдяки інвестиціям у технології. Інвестиції в дані та аналітику стають критично важливими для прийняття швидших і більш глибоких бізнес-рішень, які визначають віддачу від інновацій, зменшують страхове шахрайство та покращують оцінку ризиків.

Наприклад, багато страховиків вже почали тестувати такі технології, як розмовний АІ та обробка природної мови, щоб взаємодіяти з клієнтами та намагатися задовольнити їхні вимоги та очікування щодо швидших та ефективніших послуг.

Страховики отримують вигоду від вищих показників утримання клієнтів і меншої плинності агентів. Ці досягнення стають вирішальними у виокремленні страховиків, оскільки низьких цін уже недостатньо, щоб залучити клієнтів.

Останніми роками ми бачили, як страховики збирають і аналізують величезну кількість різноманітних наборів даних, що дозволяє їм налаштовувати свої пропозиції та надавати кращі послуги. Наступна можливість, швидше за все, буде не за горами; ми просто ще не знаємо, як ця можливість буде виглядати.

Страховики повинні мати уніфіковану платформу даних, яка дозволить їм застосовувати ML, AI та розширену аналітику до даних, гарантуючи, що вони зможуть використовувати потужність нових джерел даних, оскільки вони стають більш різноманітними та складними. Це дозволить їм отримати кращу інформацію про клієнтів і запропонувати точнішу політику.

Повну версію тексту новини читайте також у наших партнерів

Додати коментар

Користувач:
email:





Exchanges and OTC
Platforms for trading securities
Regulated by law

- Fin.Org.UA

Новини

07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 15.01.2025
23:00 - Накази Міністерства енергетики України
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
23:00 - Регуляторні акти Міністерства енергетики України
21:01 - Андрій Сибіга провів у Києві переговори з Міністром закордонних справ Естонії Маргусом Цахкна
21:00 - Новини 14 січня: зліт цін на пальне, зупинка шахти Ахметова в Покровську
20:42 - Арктичний нафтовий бізнес московії зупиняється через санкції США
20:11 - Продажі літаків Boeing впали до найнижчого рівня з часів пандемії
19:36 - HD Hyundai планує створити митно-логістичний хаб на Львівщині
19:35 - Декабрьский PPI снизил страхи жёсткой политики ФРС
19:23 - Мінфін: Відбулося дванадцяте засідання Української платформи донорів. Серед обговорених тем - бюджет-2025, реформи та відновлення
19:21 - Бюджетну підтримку та пріоритетні напрями відновлення обговорили під час засідання Української платформи донорів
19:08 - Нова ініціатива Мінветеранів: сім’ї полонених або зниклих безвісти ветеранів можуть отримати відомості з ЄДРВВ через ЦНАП
19:04 - Ігор Клименко провів зустріч з Надзвичайним та Повноважним Послом Республіки Словенія в Україні Матеєю Превольшек
18:53 - Удосконалюємо процедуру: як зміниться сертифікація вчителів з 1 вересня 2025 року
18:50 - ЄС посилює підтримку соціальної сфери України: зустріч Оксани Жолнович та Єврокомісарки Аджи Лябіб
18:50 - Урядом приведено у відповідність процедуру отримання відстрочки від мобілізації для рідних осіб, зниклих безвісти за особливих обставин
18:47 - Україна затвердила Стратегію цифрового розвитку інновацій: що передбачає
18:43 - Прем’єр-міністр: Соціальна сфера, відбудова інфраструктури, розмінування, цивільний захист — серед інвестиційних пріоритетів цього року
18:39 - Микола Точицький провів телефонну розмову з Міністром культури та медіа Хорватії
18:17 - У московії в більш ніж в чотири рази обвалився експорт сталевих труб
18:07 - За ініціативи України відбулося засідання РБ ООН на тему російських злочинів проти українських військовополонених та цивільних
18:07 - Хто найбільше допомагав Україні грошима і чи збережеться ця підтримка у наступні роки?
18:00 - Посли G7 закликали Шмигаля якнайшвидше забезпечити роботу наглядової ради "Енергоатому"
18:00 - Перебронювання працівників через Дію спрощено: без 72-годинного очікування
17:55 - Олексій Кулеба представив нового очільника АМПУ
17:48 - Вимоги щодо організації процесу управління проблемними активами в банках України буде оновлено
17:42 - ЄС планує контрзаходи проти Китаю через нібито порушення правил конкуренції на ринку медобладнання
17:38 - Мінфін: Уряд затвердив порядок надання додаткової дотації громадам у 2025 році
17:38 - "Будувати чи ні - це рішення української влади": посол Матернова про добудову ХАЕС


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар26.0911
Канадський долар29.3708
Юань Женьміньбі5.7662
Чеська крона1.7138
Данська крона5.8065
Гонконгівський долар5.4294
Форинт0.105134
Індійська рупія0.48795
Рупія0.0025981
Новий ізраїльський шекель11.6536
Єна0.26775
Теньге0.079752
Вона0.028936
Мексиканське песо2.0492
Молдовський лей2.2532
Новозеландський долар23.6351
Норвезька крона3.6971
московський рубль0.41046
Сінгапурський долар30.852
Ренд2.2301
Шведська крона3.7626
Швейцарський франк46.0997
Єгипетський фунт0.8377
Фунт стерлінгів51.4193
Долар США42.2734
Білоруський рубль15.3654
Азербайджанський манат24.8638
Румунський лей8.7083
Турецька ліра1.191
СПЗ (спеціальні права запозичення)54.7316
Болгарський лев22.1489
Євро43.3218
Злотий10.1492
Алжирський динар0.31003
Така0.35025
Вірменський драм0.105985
Домініканське песо0.69023
Іранський ріал0.00007364
Іракський динар0.032084
Сом0.48312
Ліванський фунт0.00047
Лівійський динар8.5497
Малайзійський ринггіт9.3977
Марокканський дирхам4.1564
Пакистанська рупія0.15092
Саудівський ріял11.1903
Донг0.0016491
Бат1.22407
Дирхам ОАЕ11.4425
Туніський динар13.1903
Узбецький сум0.0032529
Новий тайванський долар1.28166
Туркменський новий манат12.0084
Сербський динар0.37323
Сомоні3.8434
Ларі14.9041
Бразильський реал6.8049
Золото112793.04
Срібло1255.35
Платина40231.17
Паладій39953.86

Курси валют, встановлені НБУ на 15.01.2025