Один із найбільших продуктових ритейлерів почав брати чайові
28.06 20:27 | Економічна правдаГрупа компаній Fozzy Group запустила проєкт із чайовими для працівників "Сільпо".
Наразі проєкт масштабували у 95 магазинах.
Про це пише NV Бізнес із посиланням на пресслужбу Fozzy Group.
Зазначається, що проєкт отримав схвальні відгуки від гостей.
"Проєкт з чайовими ми почали у трьох київських магазинах "Сільпо".
Відразу отримали позитивні відгуки від гостей.
Зараз проєкт масштабували на 95 магазинів, а до кінця літа плануємо розгорнути на всю мережу", - розповіли у пресслужбі.
Фото: x.com/sudilkovsky
За словами Fozzy Group, 47% вже працівників хоча б один раз отримували чайові від гостей.
Найбільші суми, які отримували працівники "Сільпо" - 1400 грн за місяць, та 1000 грн за один раз.
"Подібний проєкт з чайовими для кур"єрів ми запустили ще у грудні 2023 року в мобільному застосунку "Сільпо".
Лише за травень гості віддячили нашим кур"єрам чайовими 17745 разів.
Загалом кількість замовлень "з чаєм" від гостя щомісяця зростає і зараз сягає 7% замовлень на місяць.
Середні чайові для кур"єра становлять 46 гривень, а найбільші чайові за один раз були 1200 грн", - додали в компанії.
Економічна правда