Реалізація громадянами конституційного права на звернення – один з пріоритетних напрямків роботи податкової служби Дніпропетровщини
10.09.2024 09:12 | Fin.Org.UaГоловним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – серпні 2024 року до ГУ ДПС надійшло 511 звернень громадян, з них – 511 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 254 звернення (49,7%);
- контрольно-перевірочна робота – 76 звернень (14,9%);
- податок на майно – 63 звернення (12,3%);
- аграрна політика та земельні відносини – 26 звернень (5,1%);
- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 14 звернень (2,7%);
- інші питання – 78 звернень (15,3%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 218 одиниць(січень – серпень 2023 – 293 звернення).
На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
У січні – серпні 2024 року посадовими особами ГУ ДПСпроведено 6 особистих прийомів громадян.
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.