Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»
10.09.2024 09:15 | Fin.Org.UaГоловне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) приділяє особливу увагу розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС.
Протягом січня – серпня2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 241 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 37 одиниць (січень – серпень2023 року – 278 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 141 звернення (58,5%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 42 звернення (17,43%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 11 звернення (4,6%);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 2 звернення (1 %).
У січні - серпні2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 94 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» (ічні– серпні 2023 року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 125 звернень).
Загальна тематика звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 33 (35,1%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 20 (21,3%);
- контрольно-перевірочна робота – 19 (20,2%);
- податкова заборгованість – 2 (2,1%);
- податкова знижка – 2 (2,1%);
- інші питання – 18 (19,2%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 7 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» (у січні – серпні 2023 року на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 21 звернення):
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 3 (42,86%);
- податок на майно – 2 звернення (28,56%)
- отримання довідки про доходи – 1 (14,29%);
- інші питання – 1 (14,29%).