Оголошення про проведення конкурсного відбору на посади трьох незалежних членів Наглядової ради Приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «УКРЕНЕРГО» (НЕК «УКРЕНЕРГО»)

10.10 16:49 | Міністерство економіки України

Оголошується початок прозорого та конкурентного процесу відбору трьох незалежних членів Наглядової ради НЕК «УКРЕНЕРГО».
Наглядова рада складатиметься з чотирьох новопризначених незалежних членів та трьох представників держави, призначення всіх сімох членів відбудеться одночасно до 9 грудня 2024 року.
Цей процес відображає прагнення уряду посилити корпоративне управління на державних підприємствах та забезпечити відповідність управління компанії принципам ОЕСР та найкращим міжнародним практикам, а також сприяти формуванню незалежної та ефективної Наглядової ради.
Конкурсний відбір оголошується відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору кандидатів на посаду незалежного члена Наглядової ради державного унітарного підприємства та їх призначення, а також проведення конкурсного відбору кандидатів на посаду незалежного члена Наглядової ради господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, що пропонуються суб’єктом управління об’єктами державної власності до обрання на посаду незалежних членів наглядової ради, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 142, постанови Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2008 р. № 777 «Про проведення конкурсного відбору керівників суб’єктів господарювання державного сектору економіки», наказу Міністерства енергетики України від 09.09.2024 № 337 «Про конкурсний відбір незалежних членів Наглядової ради Приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «УКРЕНЕРГО».
Місцезнаходження НЕК «УКРЕНЕРГО»: Україна, м. Київ.
Кількість незалежних членів Наглядової ради, які будуть відбиратись за конкурсом – 3 (три) особи. Четвертий незалежний член паралельно обирається за аналогічною прозорою процедурою і буде призначений одночасно.
Про компанію: НЕК «УКРЕНЕРГО» – приватне акціонерне товариство зі 100% акцій у власності держави, що належить до сфери управління Міністерства енергетики України. НЕК «УКРЕНЕРГО»  є незалежним сертифікованим оператором системи передачі відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 17.12.2021 № 2589 «Про прийняття остаточного рішення про сертифікацію оператора системи передачі» та забезпечує надання послуг з передачі електричної енергії та диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, технічного обслуговування системи передачі, достатню потужність передачі та надійність системи передачі, операційну безпеку ОЕС України, а також виконання функцій адміністратора комерційного обліку та адміністратора розрахунків на ринку електричної енергії України.
НЕК «УКРЕНЕРГО» побудована за регіональним принципом та включає 4 територіальні управління обслуговування мережі: Північне, Південне, Східне та Західне. До їх складу входять 13 регіональних центрів обслуговування мереж (РЦОМ). Функції диспетчерського контролю в НЕК «УКРЕНЕРГО» виконують 6 регіональних диспетчерських центрів. Крім цього, у складі НЕК «УКРЕНЕРГО» функціонує спеціалізований відокремлений підрозділ «Будівництво і ремонт».
Персонал НЕК «УКРЕНЕРГО» становить майже 8 тисяч працівників та обслуговує унікальне високотехнологічне обладнання 94 підстанцій 220-750 кВ та понад 19 тис. км магістральних та міждержавних ЛЕП, якими щороку передаються сотні мільярдів кіловат-годин електроенергії від генерації у розподільчі мережі.
Щорічний інвестиційний бюджет сягає до 4 млрд грн, які НЕК «УКРЕНЕРГО» інвестує в модернізацію та розширення існуючих і будівництво нових підстанцій та ліній електропередач, а також реконструкцію існуючих підстанцій та ліній електропередач з метою підтримання та підвищення ефективності та надійності роботи мережі передачі електроенергії, створення умов для нарощування потужностей атомної енергетики, подальшої інтеграції ВДЕ та просування нових джерел гнучкої генерації та накопичення енергії, забезпечення технічної відповідності мережі стандартам та вимогам ЄС, в тому числі ENTSO-E. НЕК «УКРЕНЕРГО» активно співпрацює з міжнародними фінансовими інститутами, залучаючи кредитні кошти Світового банку, Європейського банку реконструкції та розвитку, Європейського інвестиційного банку та німецької групи KfW для реалізації найбільш масштабних та ресурсоємних проєктів.
Енергосистеми України повністю синхронізовано з енергомережою континентальної Європи .
НЕК «УКРЕНЕРГО» – повноправний член в європейській асоціації ENTSO-E, сертифікований за моделлю ISO оператор системи передачі України з функціями оперативно-технологічного управління Об’єднаною енергосистемою України (ОЕС), передачі електроенергії магістральними електромережами від генерації до розподільчих мереж. 14 грудня 2023 року ENTSO-E ухвалило рішення про надання НЕК «УКРЕНЕРГО» статусу повноправного члена ENTSO-E. З 1 січня 2024 року таке рішення набрало чинності і компанія стала 40-м членом європейського енергооб’єднання ENTSO-E. 
Членство НЕК «УКРЕНЕРГО» в ENTSO-E відкриває новий етап співпраці українського та європейських операторів енергосистем, як рівноправних учасників європейського енергетичного простору. Ключовою ціллю НЕК «УКРЕНЕРГО» залишається повна інтеграція об’єднаної енергосистеми України та ринку електроенергії до європейського енергетичного простору, зокрема розширення експортно-імпортних операцій між Україною та ЄС, об’єднання енергетичних ринків тощо.
Перед НЕК «УКРЕНЕРГО» стоять надважливі завдання з підтримки стійкості енергосистеми України в умовах воєнного стану та процесу європейської інтеграції. Організація роботи незалежної Наглядової ради є нагальним пріоритетом, що має вирішальне значення для управління та функціонування компанії.
Більше інформації щодо діяльності НЕК «УКРЕНЕРГО»: https://ua.energy/
Принципи формування наглядової ради НЕК «УКРЕНЕРГО»
Наглядова рада НЕК «УКРЕНЕРГО» формується з урахуванням профілю діяльності та стратегії НЕК «УКРЕНЕРГО» шляхом обрання незалежного члена на підставі прозорого конкурсного відбору відповідно до законодавства. Кількісний склад наглядової ради становить сім членів, четверо з яких, поміж іншим, повинні відповідати критеріям незалежності та вимогам, встановленим законодавством.
Формування складу Наглядової ради здійснюється з дотриманням принципів прозорості, об’єктивності, чесності, публічності результатів формування, незалежності, різноманітності сфер компетенції та наборів професійних навичок членів Наглядової ради.
Прозорість означає формування Наглядової ради за результатами конкурсного відбору незалежних членів та визначення представників держави відповідно до вимог, визначених законодавством. Об’єктивність означає якісну характеристику процедури ухвалення рішення щодо формування складу Наглядової ради, яка у разі необхідності дає можливість особам, які не були залучені до формування складу Наглядової ради, перевірити механізм та порядок ухвалення відповідного рішення. Публічність результатів формування означає оприлюднення результатів формування складу Наглядової ради у строк, межах та спосіб, що передбачені законодавством. Незалежність передбачає обрання до складу Наглядової ради незалежних членів, що не посідають виборні посади та не є посадовими особами органів державної влади та/або органів місцевого самоврядування і вільні від будь-яких матеріальних інтересів або відносин з НЕК «УКРЕНЕРГО»,  його управлінням, що може поставити під загрозу прийняття об’єктивного рішення. Різноманітність означає наявність у кожного члена Наглядової ради такого досвіду роботи, компетенцій в таких галузях та таких професійних навичок, які істотно відрізняються від навичок інших членів Наглядової ради, що загалом для усього складу Наглядової ради забезпечує максимально різноманітну сукупність досвіду, сфер компетенції та професійних навичок. При формуванні складу Наглядової ради забороняються будь-які форми дискримінації відповідно до законодавства, в тому числі на підставах етнічної, расової та національної приналежності, статі, мови, соціального та майнового стану, політичних поглядів, релігійних переконань, віку, сексуальної орієнтації, місця проживання, сімейного стану та інших особливостей.
 
Очікувані функції членів Наглядової ради НЕК «УКРЕНЕРГО»:
Наглядова рада може утворювати постійні та тимчасові комітети. У складі Наглядової ради обов'язково утворюються такі постійні комітети, як комітет з питань аудиту та комітет з питань призначень і визначення винагороди посадовим особам згідно з законодавством. Кожен член Наглядової ради виконуватиме такі функції:
 Розробка та контроль впровадження стратегії:
Консультування у процесі розробки та затвердження стратегій НЕК «УКРЕНЕРГО», що базуються на доказовому аналізі, нагляд за процесом трансформації компанії для досягнення цілі розвитку конкурентного електроенергетичного ринку та затвердження ключових організаційних змін. Моніторинг виконання стратегії НЕК «УКРЕНЕРГО», що досягається у тому числі шляхом затвердження короткострокового плану дій, функціональних стратегій та узгодження пріоритетів, запропонованих Правлінням НЕК «УКРЕНЕРГО». Впровадження політик та процедур в сфері управління ризиками, а також виявлення та розробка заходів протидії ризикам. Затвердження стратегії, річного фінансового плану НЕК «УКРЕНЕРГО» (після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення корпоративного управління, фінансові, інвестиційні та стратегічні плани на 2025 рік затверджуються наглядовими радами відповідно до п.7 Прикінцевих положень Закону 3587-IX) та звіту про його виконання, а також рішень, пов’язаних з господарською діяльністю НЕК «УКРЕНЕРГО». Нагляд за основними капітальними витратами, придбанням та відчуженням майна згідно з затвердженим регулятором 10-ти річним планом розвитку мережі та адаптованими під це тарифами. Визначення показників оцінки ефективності роботи Голови та членів Правління НЕК «УКРЕНЕРГО» та регулярний моніторинг досягнення цілей, направлених на реалізацію стратегії, та вчасне вжиття необхідних заходів.  Корпоративне управління:
Забезпечення публічної довіри, доброчесності та прозорості керування НЕК «УКРЕНЕРГО». Забезпечення відповідності системи корпоративного управління найкращим національним та світовим стандартам корпоративного управління, моніторинг якості, також впровадження змін у практиці корпоративного управління (трансформації існуючої системи корпоративного управління),  регулярна оцінка її впливу на результати роботи НЕК «УКРЕНЕРГО», . Забезпечення належної взаємодії, балансу інтересів між НЕК «УКРЕНЕРГО» та акціонером (державою) в особі суб’єкта управління і ключовими зацікавленими сторонами (стейкхолдерами).  Контроль діяльності керівництва компанії:
Забезпечення пошуку та найму вищого керівництва (Голови та членів Правління) НЕК «УКРЕНЕРГО», спрямованого та здатного реалізувати стратегію НЕК «УКРЕНЕРГО», ефективно керувати компанією, забезпечити досягнення затверджених цілей та впроваджувати необхідні організаційні зміни. Здійснення регулярної оцінки ефективності роботи Правління та, за необхідності, проведення ротації або звільнення членів Правління; формування кадрового резерву на ключові позиції в НЕК «УКРЕНЕРГО». Прийняття рішення про рівень винагороди Правління, застосування схеми заохочень та річних виплат за результатами оцінки ефективності та досягнення щорічних індивідуальних цілей та цілей НЕК «УКРЕНЕРГО». Сприяння забезпеченню Правлінням фінансової стійкості НЕК «УКРЕНЕРГО» в кризових умовах. Забезпечення роботи органів управління НЕК «УКРЕНЕРГО» у площині публічної довіри, прозорості, недискримінаційного доступу до електроенергетичної інфраструктури згідно з нормативно-правовим регулюванням України та ЄС. Узгодження інтересів:
Забезпечення відповідності дій та мотивації членів Правління НЕК «Укренерго» щодо управління та розвитку енергосистеми кращим практикам корпоративного управління та інтересам держави і народу України. Впровадження найкращих стандартів етики та запобігання потенційним конфліктам інтересів серед керівництва, членів Правління та Наглядової ради, включаючи нецільове використання корпоративних активів, зловживання в операціях з пов'язаними особами тощо. Забезпечення дотримання основних цілей та пріоритетів відповідно до листа очікувань (letter of expectations), виданого акціонером для НЕК «УКРЕНЕРГО». Аудит та контроль:
Сприяння впровадженню ефективної системи вчасної та достовірної звітності у відповідності до теперішніх та майбутніх стандартів бухгалтерського обліку незалежного аудиту, повному та прозорому розкриттю інформації згідно з енергетичними стандартами та принципами України, ЄС та кращими світовими практиками, у тому числі нагляд за проведенням регулярного незалежного аудиту. Узгодження умов договору на надання аудиторських послуг та обрання особи, уповноваженої на підписання такого договору з суб’єктом аудиторської діяльності. Підтримка та контроль діяльності підрозділу внутрішнього аудиту НЕК «УКРЕНЕРГО». Сприяння впровадженню належних систем контролю, зокрема систем управління ризиками, фінансового та операційного контролю, кібербезпеки, стійкості бізнесу, а також дотримання нормативно-правової бази, в рамках якої працює НЕК «УКРЕНЕРГО» (комплаєнс), відповідно до законодавства України, нормативно-правової бази ЄС та кращих світових практик.  Прозорість та розкриття інформації:
Забезпечення прозорості, нагляд за процесом розкриття інформації та якості вчасної комунікації з боку НЕК «УКРЕНЕРГО», згідно з принципами конкурентного ринку, нормативно-правовою базою України та ЄС та з урахуванням  кращих світових практик. Забезпечення прозорого своєчасного розкриття інформації щодо всіх суттєвих питань, що стосуються НЕК «УКРЕНЕРГО», включаючи фінансовий стан, результати діяльності, стійкість, власність та управління НЕК «УКРЕНЕРГО», інформація про передбачувані фактори ризику (з урахуванням обмежень, встановлених законодавством на період дії воєнного стану). Забезпечення прозорості Наглядової ради шляхом надання уповноваженому органу управління щорічних Звітів Наглядової ради, в тому числі про виконання показників з листа очікування акціонера. Профіль кандидата:
Враховуючи виклики воєнного часу та стратегію компанії, кожен незалежний член Наглядової ради НЕК «УКРЕНЕРГО» повинен володіти досвідом, компетенціями та професійними навичками, які сприяють успіху компанії та можуть бути об'єднані для формування диверсифікованої Наглядової ради, яка надаватиме комплексні рекомендації щодо розвитку та зростання компанії, а також електроенергетичного сектору України в цілому, включаючи його інтеграцію до європейського ринку електроенергії. 
Потенційні кандидати ОБОВ’ЯЗКОВО мають відповідати таким вимогам:
Вища освіта, зокрема (але не обмежуючись) в галузі економіки, міжнародних відносин, управління та адміністрування, фінансів, права чи енергетичної інженерії; Досвід роботи від 10 років на вищих керівних посадах (C-suite або еквівалентні посади) в міжнародному енергетичному бізнесі з залученням у одну чи декілька сфер: на рівні вищого керівництва у сфері зовнішніх зв'язків (GR, міжнародний розвиток), фінансів та M&A, стратегії та розвитку бізнесу, управління операціями (управління мережею, технічне обслуговування або диспетчеризація) в міжнародних енергетичних компаніях; на вищих дипломатичних або державних посадах в уряді, урядових установах або міждержавних інституціях у сферах, зокрема (але не обмежуючись), пов'язаних з створенням політик, регулюванням, міжнародними відносинами в енергетичному секторі; або поєднання зазначених досвідів, бажано в країнах ЄС (з урахуванням необхідності знання особливостей функціонування енергетичних ринків ЄС та процесів інтеграції в ENTSO-E) або, як альтернатива, в США чи Великобританії (як стратегічних партнерів); Розуміння ENTSO-E та ролі НЕК «УКРЕНЕРГО», а також того, як ENTSO-E працює та взаємодіє з іншими ключовими учасниками енергетичного ринку, такими як Європейська Комісія, Енергетичне Співтовариство, ACER та більш широким ринком електроенергії ЄС. Досвід взаємодії та/або проведення переговорів, просування позицій та адвокації системних змін зі стейкхолдерами на міжнародному рівні, зокрема, досвід партнерства та розуміння особливостей роботи європейських інституцій, в тому числі Європейської комісії та Енергетичного співтовариства, МФО та міжнародних організацій, зокрема в енергетичному секторі тощо; Розуміння принципів та норм корпоративного управління за стандартами ОЕСР, зокрема для державних підприємств; Готовність виділити достатньо часу для виконання своїх обов’язків, але не менше 50 робочих днів на рік, а також бути готовим за необхідності приїжджати до України для участі в засіданнях Наглядової ради; Можливість бути присутнім особисто або віддалено за допомогою аудіо та відео зв’язку на засіданнях Наглядової ради НЕК «УКРЕНЕРГО», які будуть проводитися у формі спільної присутності у визначеному місці; Вільне володіння англійською, знання української є перевагою; Наявність повної цивільної дієздатності; Відсутність непогашеної судимості чи відсутність також судимості у минулому; Бездоганна ділова репутація та міжнародне визнання у суміжних професійних сферах; Дотримання принципів неупередженості та добропорядності; Відповідність вимогам незалежності, визначеним законодавством України; Не посідати виборні посади та не бути посадовою особою органів державної влади та/або місцевого самоврядування в жодній країні. Додатковою перевагою при відборі вважатиметься відповідність одній або декільком з перелічених нижче вимог:
Стратегічний менеджмент: Підтверджений досвід розробки стратегій та довгострокових планів розвитку та/або проведення організаційних трансформацій великих організацій та просування змін в одній або декількох сферах (дипломатичній та державній сфері країн ЄС, та/або енергетичних компаніях ЕС), тісно пов'язаних з управлінням стейкхолдерами; Управління стейкхолдерами: Досвід роботи на вищих посадах в державних установах або міжурядових інституціях, пов'язаних з формуванням політики, регулюванням, управлінням інфраструктурою, міжнародними відносинами у сфері електроенергетики, або поєднання вищезазначеного досвіду, бажано в ЄС або, як альтернатива, в США чи Великобританії; Фінансове планування та інвестиції: Фінансовий та аудиторський досвід роботи в аудиторських компаніях «Великої четвірки», операторах системи передачі ЄС, енергетичному секторі або секторі важкої промисловості країн ЄС, на рівні вищого керівництва,  включаючи досвід роботи з інвестиційними проектами, корпоративними фінансами та реструктуризацією боргів. Операційний менеджмент: щонайменше три роки досвіду роботи на керівних посадах (С-рівень) у міжнародних компаніях, що працюють у секторі системних операторів ЄС або енергетичному секторі ЄС, з чисельністю понад 1000 працівників. Регуляторна діяльність в ЄС: Значний досвід роботи з національними регуляторними органами в країнах ЄС, чи регуляторними асоціаціями, такими, як ACER, зокрема, в секторах ОСП або енергетики. Досвід, пов'язаний з оператором системи передачі: Досвід роботи на керівних посадах в організаціях, що представляють європейських операторів системи передачі електроенергії, або в міжнародних фінансових установах, які працюють з компаніями на ринку електроенергії ЄС. Знання ринку: Глибоке розуміння національного та європейського ринку електроенергії, тенденцій та перспектив розвитку електроенергетичної галузі, знання специфіки роботи європейської мережі операторів системи передачі (ENTSO-E and/or ENTSO-G); Корпоративне управління: Досвід членства в Наглядових радах та впровадження принципів корпоративного управління по стандартах ОЕСР, включаючи запровадження  системи управління ризиками «три лінії захисту» (за принципами COSO), для забезпечення ефективного нагляду та стратегічного керівництва організацією. Управління ризиками: Володіння методами та принципами управління ризиками, здатність своєчасно за допомогою внутрішнього аудиту та комплаєнсу виявити ризики, розробити заходи протидії ризикам; Очікувані лідерські компетенції:
Стратегічне мислення: кандидат має вміти передбачати майбутні можливості та розробляє на їх основі інноваційні стратегії. Наприклад, проводити коригування стратегії компанії відповідно до динаміки ринку та компанії. Використовувати ключові фактори, які вирізняють компанію на ринку. Координувати стратегії різних підрозділів, щоб скористатися довгостроковими можливостями. Розуміння діяльності компанії: кандидат має вміти застосовувати знання функціонування діяльності компанії та ринку для досягнення цілей компанії. Наприклад, поглиблює знання про діяльність компанії та галузь, слідкуючи за новинами для прийняття обґрунтованих рішень. Розуміє політику та інші зовнішні фактори, що впливають на компанію. Комплексне вирішення проблем: кандидат має вміти робити точні висновки з аналізу інформації для ефективного вирішення проблем. Наприклад, ставить точні запитання, щоб допомогти іншим орієнтуватися в складних ситуаціях і знаходити ефективні рішення. Використовує різноманітні вхідні дані для кращого розуміння та вирішення проблем. Орієнтація на результат: кандидат має вміти досягати результатів, навіть у складних умовах. Наприклад, стимулює ентузіазм і прихильність до високих стандартів у команді, покладаючись на ефективні моделі поведінки. Заохочує цілеспрямованість для досягнення цілей і швидких результатів. Співпраця: кандидат має вміти будувати відносини та співпрацює з іншими для досягнення спільних цілей. Наприклад, розширює та зміцнює співпрацю між колегами та зовнішніми партнерами, а також стейкхолдерами. Шукає ідеї від різних колег, дозволяючи їм висловлюватися в дискусіях. Побудова довіри: кандидат має вміти завойовувати довіру інших через чесність, відданість принципам і щирість. Наприклад, створює надійну команду, здатну впоратися навіть із найскладнішими завданнями. Будує довіру між людьми, організовуючи чесну і відкриту комунікацію, забезпечуючи прозорість. Впевненість: кандидат має вміти використовувати переконливі аргументи, щоб заручитися підтримкою та прихильністю інших. Наприклад, вміло пояснює, як їхні ідеї збігаються з інтересами інших і можуть допомогти вирішити їхні проблеми. Використовує передові навички ведення переговорів для досягнення домовленостей, зміцнення партнерських відносин. Ефективна комунікація: кандидат має вміти розробляти та структурувати багаторівневу комунікацію, яка забезпечує чітке розуміння унікальних потреб різних аудиторій (груп стейкхолдерів). Наприклад, звертається до різних груп і будує комунікацію на основі вподобань кожної з них. Вимоги незалежності, визначені законодавством України - особа не може бути висунута на посаду незалежного члена Наглядової ради НЕК «УКРЕНЕРГО», якщо:
входила протягом попередніх п'яти років до складу органів управління НЕК «УКРЕНЕРГО» та/або афілійованих з ним юридичних осіб; одержує та/або одержувала протягом попередніх трьох років від НЕК «УКРЕНЕРГО» та/або афілійованих з ним юридичних осіб додаткову винагороду в розмірі, що перевищує 5 відсотків сукупного річного доходу такої особи за кожний з таких років; володіє (прямо або опосередковано) 5 і більше відсотками статутного капіталу НЕК «УКРЕНЕРГО» або є посадовою особою чи особою, яка здійснює управлінські функції в НЕК «УКРЕНЕРГО», або є фізичною особою - підприємцем, яка протягом минулого року мала істотні ділові відносини з НЕК «УКРЕНЕРГО» та/або афілійованими з ним юридичними особами; є та/або була протягом попередніх трьох років ключовим партнером, посадовою особою чи працівником суб'єкта аудиторської діяльності, що брав участь у наданні послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності НЕК «УКРЕНЕРГО» та/або афілійованих з ним юридичних осіб; є та/або була протягом попередніх трьох років працівником аудиторської фірми, яка протягом попередніх трьох років надавала аудиторські послуги НЕК «УКРЕНЕРГО» та/або афілійованим з ним юридичним особам; є та/або була протягом попередніх трьох років працівником НЕК «УКРЕНЕРГО» та/або афілійованих з ним юридичних осіб; є акціонером - власником контрольного пакета акцій та/або представником акціонера - власника контрольного пакета акцій НЕК «УКРЕНЕРГО» в будь-яких цивільних відносинах; була сукупно більше 12 років членом Наглядової ради НЕК «УКРЕНЕРГО»; є особою, пов'язаною родинними відносинами з особами, що підпадають під вищенаведені обмеження; згадується в частині 1 статті 11-3 Закону України «Про управління об'єктами державної власності»; є засновником, акціонером (учасником), керівником та/або членом наглядової ради підприємства, іншої господарської організації, які здійснюють діяльність на тому самому або суміжних ринках з НЕК «УКРЕНЕРГО» а також особа, яка є засновником, акціонером (учасником), керівником суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного), який провадить діяльність з виробництва (видобутку) та/або постачання електричної енергії (природного газу), здійснює одноосібний або спільний контроль над принаймні одним суб’єктом господарювання (у тому числі іноземним), який провадить діяльність з виробництва (видобутку) та/або постачання електричної енергії (природного газу), або користується будь-яким правом щодо принаймні одного суб’єкта господарювання, який провадить діяльність з виробництва (видобутку) та/або постачання електричної енергії (природного газу), або протягом останніх трьох років була або є працівником суб’єкта господарювання, який проводить діяльність з виробництва та/або постачання електричної енергії; не відповідає вимогам щодо забезпечення незалежності та відокремлення оператора системи передачі, визначеним у статті 32 Закону України «Про ринок електричної енергії»; є народним депутатом України, членом Кабінету Міністрів України, керівником центральних та місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, посадовою особою місцевого самоврядування, військовослужбовцем, нотаріусом, посадовою особою органів прокуратури, суду, Служби безпеки України, Національної поліції України, державним службовцем, іншою особою, визначеною Законом України «Про запобігання корупції»; є особою, якій суд заборонив займатися певним видом діяльності; є фізичною особою - громадянином та/або резидентом країни, визнаної Верховною Радою України державою-агресором; є особою, стосовно якої застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції», а також є пов'язаною з нею особою. Процес конкурсного відбору
Оголошення конкурсного відбору; Отримання та оцінка поданих документів від кандидатів; Співбесіди з потенційними кандидатами, що проводяться професійним консультантом; Визначення та формування короткого списку кандидатів та подання короткого списку професійним консультантом до Комітету з призначення ; Співбесіди з відібраними кандидатами, проведені Комітетом з призначення; Визначення переможців, що проводиться Комітетом з призначення до 9 грудня 2024 року. Для участі у відборі претендент особисто надсилає електронною поштою заяву про участь у відборі (українською або англійською мовами).
Заява має містити відомості про претендента (повне ім’я, прізвище та по батькові (за наявності), адреса реєстрації претендента та адреса для листування, контактний номер телефону, адреса електронної пошти).
Разом із заявою надати:
копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство, відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування або копії трудової книжки (за наявності), або документів, що підтверджують наявність досвіду роботи*. Така інформація повинна містити точний період роботи, назви посад, загальний набір обов’язків, які виконувалися на зазначених посадах, та кількість працівників у підпорядкуванні; копію документа про вищу освіту; копію документів про післядипломну освіту та/або професійні навички (за наявності); біографічну довідку (резюме) (українською та/або англійською мовами з кольоровою фотокарткою 3*4); згоду на обробку персональних даних (українською та/або англійською мовами); рекомендації (за наявності); заяву щодо відповідності критеріям незалежності члена Наглядової ради НЕК «УКРЕНЕРГО» (українською та/або англійською мовами); анкету претендента за формою згідно з додатком (англійською та українською мовами, за необхідності може бути використаний машинний переклад); копію довідки компетентного органу країни постійного місця проживання претендента про наявність або відсутність у нього судимості; мотиваційний лист щодо виконання функцій члена Наглядової ради (українською та/або англійською мовами). Претендент може подати інші документи, які підтверджуватимуть його/її професійні та/або моральні якості.
Відповідні документи подаються українською та/або англійською мовами та повинні чітко відображати інформацію.
Відповідальність за недостовірність поданих документів несе претендент.
Документи подаються з 10 жовтня 2024 року до 18:00 (за київським часом) 31 жовтня 2024 року українською та англійською мовами на електронну адресу: [email protected].
Номер телефону для довідок: +38 (044) 200 44 84 або +38 (044) 200 47 73*3241 (контактні особи секретаріату комітету з призначення керівників особливо важливих для економіки підприємств: Довгаленко Наталія, Свередюк Тетяна).
Результати конкурсного відбору оприлюднюються на офіційному веб-сайті Міністерства енергетики України відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору кандидатів на посаду незалежного члена Наглядової ради державного унітарного підприємства та їх призначення, а також проведення конкурсного відбору кандидатів на посаду незалежного члена Наглядової ради господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, що пропонуються суб’єктом управління об’єктами державної власності до обрання на посаду незалежних членів наглядової ради, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 142.
Інформація про фінансово-економічний стан додається.
* Таким документом можуть бути:
довідка/виписка від департаменту управління персоналу відповідної компанії; податкова декларація (від державної влади); довідковий (рекомендаційний) лист керівника; трудові (цивільно-правові) договори; інші документи.

Додати коментар

Користувач:
email:





Eurozone struggles
Fears of deflation linger
ECB takes action

- Fin.Org.UA

Новини

16:19 - Борги учасників ринку електроенергії перед "Укренерго" сягнули 34 мільярдів
16:17 - московія пропонує платіжну систему БРІКС, щоб зламати домінування США
16:00 - Курси валют, встановлені НБУ на 14.10.2024
16:00 - У вересні на ринку небанківських фінансових послуг з’явився один новий гравець, 21 небанківська установа залишила ринок
15:54 - У московія звинуватили росіян з ожирінням у збитках економіці на 8 трильйонів рублів
15:49 - НБУ ввів в обіг пам'ятну монету, присвячену Силам логістики ЗСУ
15:28 - НКЦПФР заперечує свою бездіяльність щодо розблокування активів клієнтів "Фрідом Фінанс"
15:22 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СОБОРНИЙ ТА ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!
15:15 - Канада надасть Україні $300 мільйонів додаткового пільгового кредиту
15:15 - Коментар Національного банку щодо рівня інфляції у вересні 2024 року
14:57 - НКЦПФР взяла участь у робочій зустрічі профільного Комітеті ВРУ щодо Фрідом Фінанс Україна
14:54 - Угорська компанія MOL вирішила ще рік качати нафту з московії
14:51 - "Укренерго" проведе нові аукціони на балансуючу потужність: не вдалося закрити потребу
14:32 - "Енергоатом" працює над виробництвом елементу системи безпеки АЕС
14:17 - Нова обігова пам’ятна монета присвячена Силам логістики Збройних Сил України
12:00 - Криптовалюты под давлением в Америке, отрастают в Азии
10:30 - У "Харківобленерго" вкрали енергообладнання на понад 17 мільйонів
10:26 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ – НОВОКОДАЦЬКИЙ, ЧЕЧЕЛІВСЬКИЙ ТА ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!
10:06 - Робота без бар’єрів: 77 млн грн компенсувала держава роботодавцям за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю
10:02 - Китайські інвестори очікують нових стимулів на понад 280 мільярдів доларів 
09:31 - До уваги резидентів Дія Сіті!
09:31 - Новації у законодавстві, пов’язані зі сплатою/поверненням платежів, та їх практичне застосування
09:27 - Ціни на нафту у світі впали: причини
09:26 - Яка відповідальність та з якої дати застосовується за порушення вимог щодо форми розрахунків при здійсненні операцій...
09:22 - До уваги платників ПДВ!
09:21 - Як заповнюється графа 3.2.2 «Власна сільськогосподарська продукція» розділу Б табличної частини ПН, що подається на реєстрацію до ЄРПН, починаючи з 01.10.2024, складеної сільгоспвиробником на постачання окремих видів товарів, які є власною сільського
09:20 - За видобування природного газу від платників Дніпропетровщини до загального фонду держбюджету надійшло понад 679,2 млн грн рентної плати
09:18 - Юридичні особи – платники єдиного податку спрямували до місцевих бюджетів Дніпропетровщини понад 519,0 млн гривень
09:18 - Плата за землю: понад 5,6 млрд грн – внесок платників до місцевих бюджетів Дніпропетровщини
09:13 - Листуйтеся з податковою через ЕК – це швидко та зручно!


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар27.7244
Канадський долар29.9035
Юань Женьміньбі5.828
Чеська крона1.7801
Данська крона6.0345
Гонконгівський долар5.3004
Форинт0.112311
Індійська рупія0.48999
Рупія0.0026435
Новий ізраїльський шекель10.956
Єна0.2764
Теньге0.085038
Вона0.030488
Мексиканське песо2.1203
Молдовський лей2.3276
Новозеландський долар25.0842
Норвезька крона3.8345
московський рубль0.42927
Сінгапурський долар31.5359
Ренд2.3583
Шведська крона3.9648
Швейцарський франк48.0339
Єгипетський фунт0.848
Фунт стерлінгів53.7909
Долар США41.1891
Білоруський рубль14.9713
Азербайджанський манат24.2246
Румунський лей9.0506
Турецька ліра1.2012
СПЗ (спеціальні права запозичення)55.1171
Болгарський лев23.021
Євро45.0238
Злотий10.4972
Алжирський динар0.3121
Така0.3435
Вірменський драм0.106432
Домініканське песо0.68698
Іранський ріал0.00009177
Іракський динар0.031466
Сом0.48953
Ліванський фунт0.000461
Лівійський динар8.7057
Малайзійський ринггіт9.9961
Марокканський дирхам4.2532
Пакистанська рупія0.14836
Саудівський ріял10.9876
Донг0.0016778
Бат1.27814
Дирхам ОАЕ11.2224
Туніський динар13.6305
Узбецький сум0.0032417
Новий тайванський долар1.30179
Туркменський новий манат11.7771
Сербський динар0.39422
Сомоні3.8702
Ларі15.1127
Бразильський реал7.5853
Золото108906.86
Срібло1285.58
Платина40196.03
Паладій44469.4

Курси валют, встановлені НБУ на 14.10.2024