Стратегія експансії: що потрібно знати українському бізнесу перед виходом на ринок США

11.10 18:01 | Економічна правда. Колонки

Виклик виходу на іноземні ринки став надзвичайно актуальним для українських бізнесів протягом останніх років.
Багато бізнесів помиляються в оцінці власного ресурсу перед тим, як вийти на іноземний ринок.
Вони спочатку виходять на новий ринок, а потім дізнаються, як він працює.
І це коштує шалених коштів.
Оскільки потрібен штат співробітників, ресурс, продукт, і плюс до цього, маркетинг.
Чому важливо готуватись до виходу на іноземний ринок? Навіть за умови, якщо ваша компанія має сталі операційні витрати, які не залежать від ринку, де ви просуваєтесь, маркетингові витрати та стратегія залучення клієнтів суттєво відрізняється від ринку до ринку.

Витрати на залучення 1 користувача в США в середньому складають від 15% до 70% від середнього чеку компанії та мінімум $5 за клієнта.
Такі цифри випереджають українські середньостатистичні показники до 5 разів, відповідно впливаючи на вибір стратегії для розвитку бізнесу.
Концепція Smoke-тесту при виході на іноземний ринок Тому для українських бізнесів, які планують вихід на іноземні ринки, рекомендую використовувати Smoke-тест.
Концепція Smoke-тесту передбачає, що маючи мінімальний асортимент або не маючи взагалі функціонуючого бізнесу, ви можете виділити певну частку бюджету, щоб подивитися на реакцію користувачів, і потім зробити висновок про те, чи цей продукт має попит, чи він має правильне оформлення, чи правильно для нього було обрано аудиторію.
Таке дослідження проводила наша агенція для інвестиційного фонду: ми перевіряли попит на послуги онлайн-консультанта з розлучень в США.
Лише підтвердивши високий попит на послугу, компанія проінвестувала кошти у створення бізнес-процесів та найм співробітників.
Перше, що треба зрозуміти при тестуванні цієї концепції, - це те, що вона не буде на 100% правдивою.
Ефективність цієї концепції не є кінцевим результатом.
У випадку з проєктомї, компанія оцінила доцільність бізнесу при ефективності Х, але Smoke-тест підтвердив би перспективність напрямку навіть за умови ефективності 0,7Х.
Мета такого тестуванння - не вивести компанію на прибуток, а лише переконатись в перспективності напрямку.
Етапи Smoke-тесту З точки зору пріоритетності, першочергове, що ви маєте протестувати, - це сам продукт.
Жоден вибуховий маркетинг не врятує продукт, який нікому не потрібен.
Другим етапом відбувається тест сталих рекламних матеріалів - сайту чи посадкової сторінки.
Ви маєте зрозуміти, чи продукт, який обрали під просування, правильно презентований на вашому сайті, наскільки довго затримуються люди на сайті, та чи здатен сайт втримати увагу користувача.
Третій етап - це безпосередньо рекламні матеріали.
На етапі Smoke-тесту ви отримаєте цінну інформацію про те, який формат реклами приваблює користувачів.
Так ви зекономите кошти, коли реклама працюватиме "з усіх гармат", витрачаючи бюджет лише на ефективні варіації.
Сам тест робиться доволі просто: задача зрозуміти, на якому етапі юзер починає "гальмувати".
Якщо оголошення не показує достатньої клікабельності - шукайте проблему на стороні реклами.

Низькі показники сайту свідчать про те, що потрібно міняти посадкову сторінку.
Відсутність покупок є показником низького попиту на продукт.
Слідуючи такій схемі оцінки ефективності, ви зможете швидко прийняти правильні рішення.
До прикладу, в рамках роботи з інвестиційним фондом ми дослідили, що юзери, які залишали запити через сайт, мали високу зацікавленість в продукті і вищу платоспроможність.
Звернення через соцмережі були дешевшими, проте якість потенційного клієнта було кратно нижчою - більшість з них навіть не приходили на ознайомчу зустріч.
Мінімальні бюджети на тестування При виході на іноземний ринок, потрібно охопити рекламою приблизно від 10 до 50 тисяч людей, щоб зрозуміти, як вони взаємодіють з вашим оголошенням та сайтом.
Якщо мова йде про американський ринок, то для охоплення 10 тисяч людей потрібно щонайменше $200, беручи із запасом - $250.
Це сума, необхідна для тесту одного сервісу, продукту чи певного напрямку.
Протестувати за одну гіпотезу ви можете один продукт, або одну аудиторію, або одну посадкову сторінку.
Якщо у вас багато товарів, сайтів, гіпотез, то бюджет збільшується.

Працюючи з тестом сервісу для розлучення, нам вистачило бюджету в розмірі $600 для тестування: 1) попиту серед жінок, 2) попиту серед чоловіків, 3) різних варіантів меседжів для кожної аудиторії.

Таким чином, середня сума на тест в Америці $600 (для порівняння в Європі - це суми $300-400).

Ця сума може здаватись недостатньою для реального випробування ринку, капіталізація якого вимірюється мільярдами доларів.
Проте використовуючи алгоритми штучного інтелекту рекламних платформ, ця сума спрямовується на ефективні тести з безпосередньою аудиторією, яка має зацікавленість в продукті.

Задля глибшого розуміння ринку і його особливостей доведеться цей бюджет збільшувати, проте це потрібно далеко на всім компаніям.
Особливості сприйняття американцями продуктів та реклами 1.
Поведінка користувачів

У США юзер більше уваги приділяє зручності та "миттєвості".
Це зумовлено правилами, які диктують великі гравці ринку, такі як Amazon.
Саме тому ви маєте давати чітку відповідь на питання "У чому перевага вашого товару в порівнянні з його аналогом на Amazon, де є швидка оплата та доставка".
Перевагою наших юристів був шаблонний підхід за мінімальні кошти - те, що зазвичай не пропонували класичні юристи.
2.
Культурні нюанси

США - плавильний котел культур, тому підприємствам потрібно орієнтуватися в різноманітності та інклюзивності.
Найбезпечнішою стратегією буде робити ставку не на ідентичність потенційного клієнта, а на його реальну потребу.

Просуваючи адвоката з розлучень, ми робили ставку не на стать потенційного клієнта, "жіноче щастя" чи "чоловічу солідарність" - такі меседжі в Америці табу.
Ми фокусувались на грошовій перевазі для клієнта та процесі здешевлення розлучення.
3.
Лояльність до брендів нижча

Американські споживачі більш відкриті до пробування нових брендів, особливо якщо продукт або послуга мають цінність.
А це значить, що їх лояльність до брендів нижча, ніж в українців.
Враховуючи дороге залучення клієнта, варто думати над утриманням клієнтів.

В випадку з адвокатом, інвестиційний фонд взагалі створив інший напрямок бізнесу з допомоги по контролю на фінансовими показниками, який пропонувався вже після розлучення, при цьому, другий бізнес вже не потребував вкладень в маркетинг.

Додати коментар

Користувач:
email:





На біржі зміни відбуваються,
Гра на гроші - це не жарт,
Та правильні інвестиції
Пошкоджені не бувають.

- Fin.Org.UA

Новини

10:36 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ – НОВОКОДАЦЬКИЙ, ЧЕЧЕЛІВСЬКИЙ ТА ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!
10:11 - Як здійснюється оскарження в адміністративному порядку постанови про накладення адміністративного стягнення, яку виніс податковий орган, та в які терміни?
10:10 - Куди суб’єкту господарювання подавати реєстраційну заяву за ф. № 1-ПРРО для реєстрації ПРРО на відокремлений підрозділ (філію)?
10:09 - Оренда нерухомого/рухомого майна у фізичної особи юридичною особою: чи є базою нарахування для єдиного внеску сума орендної плати?
10:08 - До уваги платників ПДВ!
10:07 - Від платників Дніпропетровщини до загального фонду державного бюджету з початку року надійшло понад 22,1 млн грн частини чистого прибутку
10:05 - Податковий календар на 15 жовтня 2024 року
10:03 - Оподаткування ПДВ операцій з вивезення за межі митної території України у митному режимі експорту окремих видів товарів
10:02 - Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції на територіях ринків, зобов’язані дотримуватись норм законодавства
10:00 - За використання лісових ресурсів платники рентної плати поповнили місцеві бюджети Дніпропетровщини на 465,1 тис. гривень
09:58 - Акцизний податок: за операціями з алкогольними напоями платники Дніпропетровщини спрямували до місцевих бюджетів майже 420,4 млн гривень
09:56 - Діалог з молодим поколінням
09:55 - Суд підтримав позицію контролюючого органу щодо правомірності прийняття штрафних санкцій
09:54 - З початку 2024 року ДПС опрацьовано 1869 запитів на отримання публічної інформації
09:53 - ДПС продовжує фіксувати порушення у сфері продажу дороговартісної техніки та електроніки, у тому числі техніки «Apple»
09:51 - До уваги платників місцевих податків і зборів!
09:35 - Технический анализ валютной пары EUR/USD на 14 октября...
00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
23:30 - Кредитний рейтинг СГ «ТАС» підтверджено на рівні АА, рейтинг надійності – на рівні А
23:30 - Мінфін збільшив продаж гривневих ОВГЗ до 24,1 млрд грн
23:30 - Євросоюз виділить країнам, постраждалим від повеней, 1 млрд євро з Фонду солідарності ЄС
23:30 - Американські страховики виплатили $508 млн по збитках урагану Хелен
23:30 - Кіберризики є головною проблемою 62% компаній - опитування Travelers щодо кіберзагроз
23:30 - Медичний іншуртех Koltin закрив раунд фінансування Серії А на $7,3 млн
23:30 - Оцінка іншуртеху Alan після раунду Серії D на 185 млн євро досягла 1,4 млрд євро
23:30 - Збитки страховиків від урагану Мілтон можуть перевищити $20 млрд - оцінка BMS
23:30 - Супертайфун Ягі завдав $500 млн страхових збитків у Китаї, економічні збитки $4,7 млрд
23:30 - СК «Експрес Страхування» демонструє стабільність ключових показників у 1П 2024
18:03 - WP: Нелегальні термінали Starlink допомогли московія просунутися на фронті, зокрема захопити Вугледар
18:00 - TikTok скорочує робочі місця через штучний інтелект


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар27.7244
Канадський долар29.9035
Юань Женьміньбі5.828
Чеська крона1.7801
Данська крона6.0345
Гонконгівський долар5.3004
Форинт0.112311
Індійська рупія0.48999
Рупія0.0026435
Новий ізраїльський шекель10.956
Єна0.2764
Теньге0.085038
Вона0.030488
Мексиканське песо2.1203
Молдовський лей2.3276
Новозеландський долар25.0842
Норвезька крона3.8345
московський рубль0.42927
Сінгапурський долар31.5359
Ренд2.3583
Шведська крона3.9648
Швейцарський франк48.0339
Єгипетський фунт0.848
Фунт стерлінгів53.7909
Долар США41.1891
Білоруський рубль14.9713
Азербайджанський манат24.2246
Румунський лей9.0506
Турецька ліра1.2012
СПЗ (спеціальні права запозичення)55.1171
Болгарський лев23.021
Євро45.0238
Злотий10.4972
Алжирський динар0.3121
Така0.3435
Вірменський драм0.106432
Домініканське песо0.68698
Іранський ріал0.00009177
Іракський динар0.031466
Сом0.48953
Ліванський фунт0.000461
Лівійський динар8.7057
Малайзійський ринггіт9.9961
Марокканський дирхам4.2532
Пакистанська рупія0.14836
Саудівський ріял10.9876
Донг0.0016778
Бат1.27814
Дирхам ОАЕ11.2224
Туніський динар13.6305
Узбецький сум0.0032417
Новий тайванський долар1.30179
Туркменський новий манат11.7771
Сербський динар0.39422
Сомоні3.8702
Ларі15.1127
Бразильський реал7.5853
Золото108906.86
Срібло1285.58
Платина40196.03
Паладій44469.4

Курси валют, встановлені НБУ на 14.10.2024