ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СОБОРНИЙ ТА ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!

12.11 13:22 | Fin.Org.Ua

ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СОБОРНИЙ ТА ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!
 
УВАГА КОНКУРС!
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області проводить конкурс з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання на 2025 рік, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави.
До Єдиного реєстру включаються суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, що є юридичними особами та платниками податку на додану вартість і здійснюють реалізацію майна шляхом проведення біржових торгів (аукціонів) або через роздрібну торговельну мережу.
Для участі в конкурсі суб’єкти господарювання (юридичні особи – платники податку на додану вартість) подають такі документи:
заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількості працівників, наявності офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет;
копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання;
копії ліцензій на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявності);
довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява;
копії документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори);
баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітний період, що передує даті подачі документів.
         Заяви для участі у конкурсі приймаються ГУ ДПС у Дніпропетровській області за адресою: м.Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а до 13 грудня
2024 року.
         Засідання комісії відбудеться 20 грудня 2024 року о 14.00 годині за адресою: м.Дніпро, вул. Сімферопольська, 17- а.
Контактний телефон для довідок з питань проведення конкурсу:
(056) 370-10-64».
 
 
Видобування газового конденсату: понад 2,6 млн грн отримали місцеві бюджети Дніпропетровщини від платників рентної плати з початку року
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Впродовж десяти місяців поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області за видобування газового конденсату від платників надійшло понад 2,6 млн грн рентної плати. Це на понад 1,7 млн грн більше минулорічного показника аналогічного періоду. Темп росту склав 294,5 відсотків.
Звертаємо увагу, що платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин є суб’єкти господарювання, у тому числі громадяни України, іноземці та особи без громадянства, зареєстровані відповідно до закону як підприємці, які набули права користування об’єктом (ділянкою) надр на підставі отриманих спеціальних дозволів на користування надрами  в межах конкретних ділянок надр з метою провадження господарської діяльності з видобування корисних копалин, у тому числі під час геологічного вивчення (або геологічного вивчення з подальшою дослідно-промисловою розробкою) в межах зазначених у таких спеціальних дозволах об’єктах (ділянках) надр.
 
 
Від фізичних осіб – платників туристичного збору до місцевих бюджетів Дніпропетровщини надійшло понад 7,5 млн грн
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
З початку 2024 року до місцевих бюджетів Дніпропетровщини від фізичних осіб надійшло понад 7,5 млн грн туристичного збору. Сума надходжень виросла майже на 2,0 млн грн, або на 35,5 відс. порівняно з січнем – жовтнем 2023 року.
Нагадуємо, що відповідно до п.п. 268.3.1 п. 268.3 ст. 268 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) ставка збору встановлюється за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі), визначених п.п. 268.5.1 п. 268.5 ст. 268 ПКУ, у розмірі до 0,5 відсотка – для внутрішнього туризму та до 5 відсотків - для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.
 
 
Протягом десяти місяців поточного року платники Дніпропетровщини спрямували до загального фонду держбюджету понад 8,4 млрд грн ПДФО
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
У січні – жовтні 2024 року до загального фонду державного бюджету від платників Дніпропетровщини надійшло понад 8,4 млрд грн податку на доходи фізичних осіб (ПДФО). Як зауважила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталя Федаш, надходження збільшились майже на 1,6 млрд грн, або на 23,2 відс., у порівнянні з відповідним періодом 2023 року.
Очільниця обласної податкової подякувала платникам за своєчасно сплачені податки та звернула увагу, що Законом України від 18 червня 2024 року № 3813-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» (далі – Закон) сумлінному бізнесу надаються певні преференції.
«Стимулювання платника, який дотримується норм податкового законодавства, підтримкою від держави – це основна мета зазначеного Закону. Дана ініціатива спрямована на поліпшення бізнес-клімату і побудову прозорих взаємовідносин між бізнесом та державою. Для покращення сервісів для платників ДПС України створено новий окремий субсайт «Територія високого рівня податкової довіри», на якому платники мають можливість отримати у зручному форматі доступ до актуальної корисної інформації», – зазначила Наталя Федаш.
 
 
Де можна перевірити інформацію щодо реєстрації платником ПДВ особи-нерезидента, яка постачає електронні послуги фізичній особі, у тому числі ФОП, не зареєстрованим платниками ПДВ?
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) звертає увагу, що порядок реєстрації як платників ПДВ осіб – нерезидентів, які постачають фізичним особам у тому числі фізичним особам – підприємцям, яких не зареєстровано як платників ПДВ (далі – фізична особа) електронні послуги, місце постачання яких розташовано на митній території України, регламентовано ст. 208 прим. 1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та розд. VIII Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (далі – Положення).
Особа-нерезидент, вважається зареєстрованою як платник ПДВ з дати внесення запису до реєстру платників ПДВ у разі обов’язкової реєстрації особи як платника податку або з першого числа звітного (податкового) періоду, наступного за днем спливу 10 календарних днів після подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, заяви про реєстрацію як платника податку, у разі добровільної реєстрації (абзац одинадцятий п. 208 прим. 1. 2 ст. 208 прим. 1 ПКУ).
Відповідно до п. 183.12 ст. 183 ПКУ ДПС веде реєстр платників ПДВ, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих як платники податку, у тому числі осіб – нерезидентів, які постачають електронні послуги фізичним особам на митній території України.
Згідно з п. 183.13 ст. 183 ПКУ з метою постійного забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацією Державна податкова служба України оприлюднює на вебпорталі ДПС:
- дані з реєстру платників податку із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника податку, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника податку;
- інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників податку анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації.
Таким чином, будь-яка зацікавлена особа, у тому числі не зареєстрована платником ПДВ, на безоплатній основі має змогу перевірити інформацію щодо реєстрації платником ПДВ особи-нерезидента, який постачає електронні послуги фізичній особі. На сьогодні доступ до відомостей реєстру платників ПДВ надається шляхом пошуку за податковим номером або індивідуальним податковим номером платника ПДВ через пошуковий сервіс «Реєстр платників ПДВ», що розміщений за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua за умови ідентифікації особи, яка бажає отримати такі відомості, з використанням засобів електронної ідентифікації (кваліфікованим або удосконаленим електронним підписом).
Окрім цього, за запитом в електронній формі платників ПДВ, які подають податкові декларації засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», контролюючі органи надають безоплатно протягом п’яти робочих днів від дати надходження такого запиту інформацію, що оприлюднюється відповідно до п. 183.13 ст. 183 ПКУ.
Форми запиту про отримання інформації, довідки із реєстру платників ПДВ та порядок їх формування визначено розд. VII Положення.
 
 
До уваги суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва та/або оптової торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах!
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) щодо, чи необхідно суб’єктам господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва та/або оптової торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, подавати Звіт № 1-ВП/1-ОП, якщо протягом звітного періоду діяльність не здійснювалась, а на залишках була продукція/не було продукції, та яким чином заповнюються кількісні показники у разі, якщо протягом звітного періоду вони відсутні, повідомляє.
Форма № 1-ВП «Звіт про обсяги виробництва та обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах» (далі – Звіт № 1-ВП) і Порядок заповнення форми № 1-ВП «Звіт про обсяги виробництва та обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах» (далі – Порядок заповнення Звіту № 1-ВП) та форма № 1-ОП «Звіт про обсяги обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах» (далі – Звіт № 1-ОП) та Порядок заповнення форми № 1-ОП «Звіт про обсяги обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах» (далі – Порядок заповнення Звіту № 1-ОП) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 18.06.2024 № 296» із змінами і доповненнями.
З набранням 27.07.2024 чинності Законом України від 18 червня 2024 року № 3817-IX «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 3817), визначено нові вимоги та порядок подання звітності ліцензіатами (ст. 72 Закону № 3817).
Зокрема, ліцензіати, які мають одночасно ліцензії на право виробництва та на право оптової торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, подають лише звіт, передбачений для виробників таких товарів (продукції).
Згідно з п. 1 Порядку заповнення Звіту № 1-ВП Звіт № 1-ВП подають:
- суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на виробництво спирту етилового (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах;
- малі виробництва дистилятів, які мають ліцензію на виробництво спиртових дистилятів, ліцензію на виробництво алкогольних напоїв та ліцензію на оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями;
- малі виробництва виноробної продукції, які отримали ліцензії на виробництво та оптову торгівлю алкогольними напоями без додавання спирту (винами виноградними, винами плодово-ягідними, напоями медовими).
Відповідно до п. 1 Порядку заповнення Звіту № 1-ОП Звіт № 1-ОП подають суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на оптову торгівлю спиртом (у тому числі біоетанолом), спиртовими дистилятами, алкогольними напоями і тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та здійснюють таку діяльність та/або експорт, імпорт зазначеної продукції, крім виробників зазначеної продукції/товару.
У Законі № 3817 (зокрема ст. 72) та у Порядках заповнення Звіту № 1-ВП та Звіту № 1-ОП відсутні норми щодо неподання суб’єктами господарювання, які зобов’язані подавати відповідні звіти згідно зі статтею 72 Закону № 3817, зазначених звітів, в тому числі у разі, якщо протягом звітного періоду ними не здійснювалась діяльність та за відсутності кількісних показників для відображення, в т. ч. залишків продукції.
Отже, Звіт № 1-ВП та Звіт № 1-ОП подаються, незалежно від того, чи здійснювалась такими суб’єктами господарювання протягом звітного періоду діяльність, та наявності/відсутності залишків продукції, та, у разі відсутності кількісних показників для відображення, у клітинках Звіту № 1-ВП та Звіту № 1-ОП проставляються нулі.
Згідно зі ст. 73 Закону № 3817 за неподання до органу ліцензування або несвоєчасне подання відповідного звіту (передбаченого ст. 72 Закону № 3817), або подання звіту з недостовірними відомостями – до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу.
 
 
Як визначається галузь діяльності платника для цілей формування Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства?
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) звертає увагу, що для цілей формування Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства галузь визначається за основним видом економічної діяльності платника податків на рівні класу згідно КВЕД 009:2010.
Відповідна інформація розміщена на вебпорталі ДПС: Головна/Територія високого рівня податкової довіри/Питання-відповіді (https://tpd.tax.gov.ua
 
 
Тимчасове розміщення відходів, в тому числі небезпечних: за який податковий (звітний) період вперше подається податкова декларація екологічного податку?
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) звертає увагу, що відповідно до п.п. 242.1.3 п. 242.1 ст. 242 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктом та базою оподаткування екологічним податком за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах (далі – екологічний податок) є обсяги та види (класи) розміщених відходів, крім обсягів та видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання.
Розміщення відходів – постійне (остаточне) перебування або захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозволи уповноважених органів (п.п. 14.1.223 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
Суми екологічного податку обчислюються платниками самостійно щокварталу виходячи з фактичних обсягів розміщення відходів, які не мають ознак вторинної сировини, ставок податку та коригуючих коефіцієнтів (п. 249.6 ст. 249 ПКУ).
Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу (п. 250.1 ст. 250 ПКУ).
Форма податкової декларації екологічного податку (далі – Декларація) затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715. Зокрема, розрахунок суми екологічного податку здійснюється у додатку 3 до Декларації по кожному об’єкту.
Платники екологічного податку складають Декларації, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів за місцем розміщення спеціально відведених місць чи об’єктів та сплачують екологічний податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання Декларації (п. 250.2 ст. 250 ПКУ).
Отже, суб’єкт господарювання, що здійснює тимчасове розміщення відходів, в тому числі небезпечних (акумулятори, шини, люмінесцентні лампи тощо), які не взяті на облік у встановленому порядку як вторинна сировина, незалежно від наявності відповідного дозволу на розміщення відходів подає вперше Декларацію за календарний квартал, в якому було вперше здійснено розміщення таких відходів.
 
 
В яких формах ППР зазначається або додається розрахунок сум пені?
 
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Соборний та Шевченківський райони м. Дніпра) інформує.
Відповідно до п. 86.8 ст. 86 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) податкове повідомлення-рішення (далі – ППР) приймається в порядку, передбаченому ст. 58 ПКУ, керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом п’ятнадцяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки, та надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ.
За наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки та додаткових документів і пояснень, зокрема документів, що підтверджують відсутність вини, наявність пом’якшуючих обставин або обставин, що звільняють від фінансової відповідальності відповідно до ПКУ, поданих у порядку, встановленому ст. 86 ПКУ, ППР приймається в порядку та строки, визначені п. 86.7 ст. 86 ПКУ.
ППР приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу на підставі висновку комісії контролюючого органу з питань розгляду заперечень протягом п’яти робочих днів, наступних за днем прийняття такого висновку комісією і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків, у порядку, визначеному п.п. 86.7.1 п. 86.7 ст. 86 ПКУ (абзац перший п.п. 86.7.5 п. 86.7 ст. 86 ПКУ).
Форма та порядок надіслання ППР визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (абзац перший п. 58.2 ст. 58 ПКУ).
ППР надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими ПКУ, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності (абзац другий п. 58.2 ст. 58 ПКУ).
Порядок надіслання контролюючими органами ППР платникам податків, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2015 № 1204 (далі – Порядок № 1204).
Порядок складання контролюючими органами ППР наведено у розд. ІІ Порядку № 1204.
Відповідний структурний підрозділ контролюючого органу згідно з п. 2 розд. ІІ Порядку № 1204 складає ППР, зокрема, за такими формами:
«Р» – у разі виявлення за результатами перевірок завищення або заниження податкових зобов’язань платника податків та/або іншого зобов’язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та застосування за наслідками таких перевірок передбачених ПКУ штрафних (фінансових) санкцій, пов’язаних з таким заниженням (завищенням) податкових та/або інших зобов’язань (крім грошових зобов’язань та/або штрафних (фінансових) санкцій, визначених іншими формами ППР) та пені (крім пені відповідно до ст. 129 ПКУ) (додатки 2, 3 до Порядку № 1204);
С» – у разі застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) та/або пені за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (додатки 18, 19 до Порядку № 1204);
«Д» – за результатами перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, у тому числі податкових агентів (юридичних або фізичних осіб), з питань правильності нарахування, повноти та своєчасності сплати податків та зборів, у тому числі при виплаті доходів на користь платників податків – фізичних осіб, при виплаті доходів нерезидентам з джерелом їх походження з України (додатки 22, 23 до Порядку № 1204).
При складанні ППР до них заноситься інформація, передбачена відповідними формами, встановленими Порядком № 1204, зокрема у ППР зазначається або додається до нього детальний розрахунок податкового зобов’язання (за наявності), штрафних фінансових санкцій та пені (розрахунок пені додається у разі складання ППР за формами «Р» (крім пені відповідно до ст. 129 ПКУ), «Д» та «С») із зазначенням у ньому відповідної інформації, необхідної для їх визначення (п. 3, п. 11 розд. ІІ Порядку № 1204).
У разі якщо ППР приймається за результатами документальної перевірки, розпочатої після 01 січня 2021 року, та є процесуальною підставою притягнення особи до фінансової відповідальності за вчинення податкового правопорушення, воно додатково до інформації, наведеної у підпунктах 1 – 5 п. 3 розд. ІІ Порядку № 1204, повинно містити, зокрема, детальний розрахунок штрафних санкцій (фінансових санкцій, штрафів) та пені (розрахунок пені додається у разі складання ППР за формами «Р» (крім пені відповідно до ст. 129 ПКУ), «Д» та «С»), у тому числі штрафних санкцій та/або пені за порушення іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, а також посилання на норми ПКУ та/або іншого законодавства, відповідно до якого було зроблено такий розрахунок (у разі необхідності такий розрахунок може бути винесений у додаток до ППР, що є його невід’ємною частиною) (п.п. 3 п. 4 розд. ІІ Порядку № 1204).
 
 
За матеріалами Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

Додати коментар

Користувач:
email:





Investors gamble
Fortunes turn on a dime, the
Stock market's whims reign.

- Fin.Org.UA

Новини

21:00 - Новини 13 листопада: відключення світла для бізнесу, академія наук підіграла забудовникам
20:17 - Гранти та конкуренція: Кабмін вирівнюватиме економічні умови для громад
20:12 - Герман Галущенко обговорив з міністеркою Великої Британії Сарою Джонс захист енергооб’єктів і питання ядерної безпеки
20:10 - ОГТСУ докладається до реалізації CEHC – шляху до енергетично чистішої та стійкішої Європи
19:55 - В УЗ розповіли про зруйновані залізничні колії та вокзали через війну
19:18 - Воєнні ризики можна застрахувати на 100 мільйонів
19:15 - Повышенная инфляция в США не помешает ФРС снизить ставку
19:15 - Инфляция в Японии растёт, вредя иене
18:54 - DFC, АON та ARX підписали угоду про перестрахування воєнних ризиків
18:46 - Київська влада об'єднала три мобільні застосунки: Кличко назвав причину
18:41 - Розвиток розподіленої генерації і ВДЕ: зустріч Германа Галущенка і спецпосланниці Нідерландів Еріки Схоутен
18:41 - У 2025 році ресурс місцевих бюджетів зросте на 15% – Мінфін
18:19 - Рекламні кампанії, які працюють: досвід мережі стоматологій
18:11 - В Україні скасували обмеження електроенергії для бізнесу і не прогнозують їх на четвер
17:56 - Тимчасові обмеження потужності для промислових споживачів і бізнесу скасовано
17:54 - Збільшення військового збору до 5% підтримує 64% українців – опитування
17:38 - АРМА продало перші картини Медведчука: за яку віддали найбільше грошей
17:34 - Картки Monobank тепер можна поповнити у відділеннях "Укрпошти"
17:30 - У Варшаві розпочалась Перша інвестиційна конференція ЄС-Україна
17:10 - Сьогодні найкращий час для приходу в Україну іноземних енергокомпаній - Герман Галущенко на Rebuild Ukraine 2024
17:08 - В ООН розповіли про допомогу для більше семи мільйонів українців
17:07 - "Укрзалізниця" змінить маршрут поїзда та додасть нові рейси
16:54 - Ціна біткоїна вперше перетнула межу у 90 тисяч доларів
16:38 - Молоді українці отримали перші 10 грантів на відкриття бізнесу: чим займатимуться
16:37 - Відключення світла не повернулися, це "хайп" і "брехня" – міністр енергетики
16:09 - Для просування українських ІТ-компаній на світові ринки запустили маркетплейс CodeUA
16:00 - Інфляція в США зросла до 2,6% у жовтні
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 14.11.2024
15:29 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СОБОРНИЙ ТА ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОНИ М. ДНІПРА) ІНФОРМУЄ!
15:25 - Герман Галущенко обговорив з міністеркою клімату та навколишнього середовища Польщі напрямки співпраці для допомоги у проходженні зими


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар26.9711
Канадський долар29.6215
Юань Женьміньбі5.734
Чеська крона1.7382
Данська крона5.8918
Гонконгівський долар5.3145
Форинт0.107542
Індійська рупія0.48991
Рупія0.0026194
Новий ізраїльський шекель11.058
Єна0.26685
Теньге0.083937
Вона0.029563
Мексиканське песо2.015
Молдовський лей2.3096
Новозеландський долар24.503
Норвезька крона3.7374
московський рубль0.41991
Сінгапурський долар30.9233
Ренд2.2965
Шведська крона3.7934
Швейцарський франк46.8775
Єгипетський фунт0.8383
Фунт стерлінгів52.6895
Долар США41.3413
Білоруський рубль15.0266
Азербайджанський манат24.3227
Румунський лей8.8317
Турецька ліра1.2031
СПЗ (спеціальні права запозичення)54.4828
Болгарський лев22.473
Євро43.9499
Злотий10.1267
Алжирський динар0.3096
Така0.3435
Вірменський драм0.10634
Домініканське песо0.6871
Іранський ріал0.00009233
Іракський динар0.031465
Сом0.48041
Ліванський фунт0.000461
Лівійський динар8.5517
Малайзійський ринггіт9.4149
Марокканський дирхам4.1919
Пакистанська рупія0.1484
Саудівський ріял10.9752
Донг0.0016306
Бат1.22059
Дирхам ОАЕ11.222
Туніський динар13.3344
Узбецький сум0.0032253
Новий тайванський долар1.2873
Туркменський новий манат11.777
Сербський динар0.38324
Сомоні3.8682
Ларі15.0408
Бразильський реал7.1483
Золото107893.35
Срібло1275.25
Платина39093.99
Паладій39181.63

Курси валют, встановлені НБУ на 14.11.2024