У 2024 році Держенергонагляд розглянув майже 24 тисячі звернень з питань електроенергетики
09.01 13:22 | Fin.Org.UA за інформацією КМУУ 2024 році Держенергонагляд розглянув майже 24 тисячі звернень споживачів з питань електроенергетики.
Загалом у відомстві за цей період зареєстровано близько 25 тисяч звернень.
Найбільше звернень розглянуто територіальними органами відомства у Дніпропетровській області (майже 8 тисяч), Запорізькій області (майже 3,5 тисячі), Київській області (понад 2,5 тисячі) та Києві (близько 2 тисяч).
Зазначимо, що всі звернення, які надходять на телефонну «гарячу лінію», електронною поштою, шляхом заповнення онлайн форми чи листуванням на юридичну адресу, реєструються і розглядаються за однаковою процедурою, передбаченою чинним законодавством.
Наразі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р.
№ 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» здійснення позапланових заходів за зверненнями споживачів заборонені.
Тож за результатами розгляду звернень і виявлення проблеми Держенергонагляд надає рекомендації операторам системи розподілу (ОСР).
Водночас за цей період на вимогу відомства ОСР виконали низку заходів, зокрема щодо справедливого застосування графіків погодинних відключень.
Крім того, задля відновлення надійності електропостачання ОСР:
замінили 143 дефектних опори повітряних ліній електропередачі (ПЛ), що забезпечило надійність електропостачання споживачів та запобігло виникненню аварійних ситуацій із негативними наслідками;
розчистили майже 149 км трас ПЛ від порослі та дерев, що потенційно могли призвести до обривів ПЛ;
відремонтували 226 пошкоджених кабельних та повітряних ліній електропередачі;
замінили близько 31 км проводів ПЛ на проводи більшого перерізу, що дозволило зменшити мережеві обмеження для споживачів, а також надало можливість додаткових підключень.
Також за підсумками розгляду окремих звернень споживачам надано відповідні роз’яснення.
Держенергонагляд тримає на контролі розгляд звернень, оскільки від ефективного реагування на них залежить здатність відомства забезпечувати захист законних інтересів споживачів.
Нагадаємо, що реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема:
телефонна «гаряча лінія» +38 (044) 204-79-27, яка працює відповідно до графіка.
Варто зазначити, що у момент, коли відбувається прийом дзвінка представником Держенергонагляду від заявника, інші додзвонювачі залишаються в очікуванні та можуть чути серед іншого довгий гудок виклику, що не є свідченням того, що лінія не працює;
електронна пошта zvg@sies.gov.ua для звернень та скарг громадян;
форма для електронного звернення;
юридична адреса: 04112, м.
Київ, вул.
Дорогожицька, 11/8.
Про реєстрацію, стан розгляду звернення/скарги можна дізнатися у Відділі по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду за телефоном +38 (073) 957-20-27 у робочі дні з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – до 15:45.