Органічний девелопмент: як створюється готельна інфраструктура GORO Mountain Resort
12.02 13:00 | Економічна правда. Колонки
Під час розробки концепції готельної інфраструктури GORO Mountain Resort перед архітекторами поставили ключове завдання: будівлі мають органічно вписуватися в гірський ландшафт, враховувати рельєф і максимально зберігати мальовничі краєвиди.
Процес виявився непростим."Під час пошуку архітектурного коду курорту ми замовили п’ять рішень, але жодне з них нас повністю не задовільнило", — згадує СЕО групи компаній ОККО та співзасновник курорту Василь Даниляк.
Почали з емоційних, навіть футуристичних ідей, щоб створити максимально цікаву архітектуру.
Потім застосували раціональний підхід і розрахували консервативний варіант розвитку готелів, який ідеально б відповідав техніко-економічним показникам та максимально збільшував прибутки."Але ми зрозуміли, що в такому випадку програємо у візуальній складовій та клієнтському досвіді.
Третій варіант став розумним поєднанням першого й другого.
Так ми створили впізнаваний стиль, що залишатиметься актуальним поза часом і матиме майбутній комерційний успіх", — розповідає Василь Даниляк.
Основою для розвитку стала цілісна всесезонна концепція GORO Mountain Resort, розроблена спільно з австрійськими експертами світового рівня PKF Hospitality та ILF Group.
Для масштабного проєкту площею 1200 га спочатку визначили максимально комфортну кількість лижників, які можуть одночасно перебувати на схилах, — 25 000 людей на добу.
Оскільки не всі з них зупинятимуться в готелях курорту, розрахували оптимальну кількість місць для проживання — 13 000 гостей, для яких потрібно 5150 номерів.
Для створення готельної інфраструктури курорту команда ОККО Group заснувала власну девелоперську компанію GORO Development.
Вона відповідає за розробку архітектурних концепцій, будівництво, функціональне та рекреаційне наповнення, а також залучення інвестицій у готельний бізнес.
Перший раунд інвестування у цей напрямок GORO Development планує запустити вже на початку березня.
95% номерів та інфраструктури готелів матиме мальовничий краєвид на гори Рендер: GORO Development
ОРГАНІЧНИЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ: З ПОВАГОЮ ДО КАРПАТ
Зовнішній вигляд готелів першої черги GORO Mountain Resort визначив архітектурний код усього курорту.
Будівлі інтегровані у природний рельєф, розміщені каскадно під різними кутами та обмежені у висоті до 30 метрів."Ми могли б звести суцільну 10-поверхову стіну готелів, подвоївши площу продажу.
Але для нас важливе загальне сприйняття курорту: звідки б ти не дивився на гори, має відчуватися малоповерхова забудова", — пояснює Василь Даниляк.
Такий підхід у GORO Development називають органічним девелопментом.
Окрім інтеграції у природний ландшафт, архітектура передбачає використання ділянок із мінімальною кількістю дерев.
Застосування природних кольорів та натуральних матеріалів в архітектурних і дизайнерських рішеннях створює неповторну органічну атмосферу, що гармонійно поєднується з природою.
Кожна будівля розташована так, щоб не затіняти інші.
Так GORO Development забезпечує 95% номерів та інфраструктури живописним краєвидом на гори.
Перша черга GORO Mountain Resort взимку Рендер: GORO Development
ЛІМІТОВАНІСТЬ: ПРОСТІР ТА ПРИРОДА
Другий принцип GORO Development — природа завжди має залишатися головною дійовою особою."Ми не прагнемо створити "місто серед гір".
Важливо, щоб наші гості мали відчуття відкритого простору та справжній зв’язок із довкіллям під час відпочинку", — зазначає Василь Даниляк.
Тому щільність забудови курорту становить менше 25% від загальної площі у 1200 га.
А в першій черзі цей показник ще менше — 10%.
Справжня цінність перебування визначається не кількістю готелів, а якістю середовища, яке вони створюють.
Курорт із низькою щільністю забудови дозволяє зберегти розумний баланс, де природа й комфорт проживання доповнюють одне одного.
GORO Development створює унікальне функціональне наповнення для кожного готельного комплексу Рендер: GORO Development
КОЛЕКЦІЙНІСТЬ: НЕМАЄ НАВІТЬ ДВОХ ОДНАКОВИХ
Третє правило GORO Development — архітектура та сервіси не мають повторюватись, але водночас відповідати єдиному архітектурному коду, щоб зберігати цілісне сприйняття курорту.
Кожен дизайнерський готель – це унікальна архітектурна ідея з власною історією, стилем та сервісним наповненням, створена на основі життєвих сценаріїв різних категорій гостей.Підхід GORO Development базується на принципі різноманітності без хаосу.
Єдність архітектурного коду дозволяє гармонізувати простір, забезпечуючи баланс між індивідуальністю та власним характером кожного об’єкта та загальною концепцією розвитку курорту.
Славська громада, де знаходиться GORO Mountain Resort, паралельно працює над розробкою генерального плану прикурортної зони та власним архітектурним кодом, щоб нові бізнеси та проєкти, що з’являтимуться навколо курорту, органічно доповнювали та розширювали туристичний досвід гостей регіону.
Команда GORO Development розробила різні концепції відпочинку та розваг для кожного готельного комплексу з урахуванням усіх можливих погодних умов у різні сезони (зима, літо, дощ).
Всі готелі зводяться у форматі ski-in/ski-out та розташовані не далі ніж за 150 м від підйомника та мають власне ski-депо.
Так гостям буде зручно виїжджати на лижах прямо на трасу (ski-out) і повертатися до свого номеру після катання (ski-in).
У кожному готелі, наприклад, буде власна концепція СПА-зони, орієнтована на різні потреби гостей.
Wellness-SPA запропонує релакс-програми та відновлювальні процедури, карпатський СПА включатиме традиційні бані та відкриті гарячі чани, приватний — для тих, хто шукає усамітнення та індивідуальний сервіс, а сімейний — забезпечить спеціальні програми для дітей різного віку.
Крім того, медичний СПА буде зосереджений на лікувальних процедурах, масажах та терапевтичних програмах для комплексного оздоровлення.
Infinity басейн першого готельного комплексу GORO Mountain Resort Рендер: GORO Development
Для гостей відкриються десятки закладів різних форматів: ресторанів з кухнями світу, гастрономічних просторів, кав’ярень, барів, а також власна пекарня.
Розвиток інфраструктури GORO охоплюватиме також бізнес-сегмент.
Готелі запропонують не лише мітинг-руми та коворкінги для стратегічних сесій і ділових зустрічей, а й просторі зали з сучасним технічним обладнанням для презентацій та тренінгів.
На території передбачені майданчики для бізнес-конференцій, концертів, виставок і культурних подій різного формату.
Для більш персоналізованого та різноманітного клієнтського досвіду, компанія створює єдину систему сервісів курорту нового зразку "All-In-Access".
Незалежно від того, в якому готелі зупиняється гість, він отримує доступ до всіх атракцій та розваг, ресторанів, спа, спортивних та бізнес-зон, прокату спорядження та спортивних шкіл GORO Mountain Resort.
ПІДХОДИ, ПЕРЕВІРЕНІ ДОСВІДОМ
Для реалізації цілісної концепції готельної інфраструктури курорту, як масштабного проєкту у сфері гостинності та рекреації, ОККО Group сформувала сильну команду, спираючись на 23-річний досвід групи у девелопменті, управлінні нерухомістю та будівництві складних інженерних об’єктів.
Керує GORO Development Володимир Гаразд, топ-менеджер з більш ніж 15 років досвіду у нерухомості та будівництві, який є частиною команди OKKO Group уже понад два десятиліття.
Із 2014 року він очолює девелоперський напрям групи, що об’єднує компанії "Ваш Дім" (житлове будівництво), "Технопарк" (офісна нерухомість), "Прогрестехбуд" (генеральний підрядник).
Реалізовані проєкти цієї команди стали символами розвитку міської інфраструктури та комфортного життя.
Зокрема це найбільший діловий центр на заході України "Технопарк" площею 80 000 кв.м, найбільший житловий комплекс Львова "Пасічний" на ділянці площею 14 га та перший цілісний комплекс малоповерхової забудови у Львові, житловий квартал Villa Magnolia."Ми розробляємо продумані концепції для життя, роботи та відпочинку, керуючись принципами органічного девелопменту.
Кожен простір створюємо так, щоб він гармонійно взаємодіяв з людиною, природно інтегрувався в ландшафт і розкривав потенціал територій", — каже СЕО GORO Development Володимир Гаразд.
План готельної інфраструктури першої черги курорту Рендер: GORO Development