Від аграріїв – до будівельників: консультаційний центр з питань зупинення реєстрації податкових накладних допоміг підприємцям регіону розібратися в останніх змінах податкового законодавства
15:07 | Fin.Org.UaФахівці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) на базі консультаційного центру з питань реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (Центр) спілкувалися онлайн з бізнесом Дніпропетровщини. До розмови долучилися ті, хто надає будівельні послуги, а також підприємства, які займаються сільськогосподарською діяльністю.
Консультації для бізнесу проводяться щотижня, платникам податків допомагають розібратися у звітностях та нововведеннях. Цього разу темою заходу обрали наступні питання: порядок подання документів для розблокування податкових накладних (ПН), таблиці даних платників ПДВ, віднесення суб’єктів господарювання до переліку ризикових та можливі шляхи виведення їх з цього переліку. Роз’яснення надавали фахівці управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС.
Так, на зустрічі податківці нагадали, що механізм зупинення реєстрації ПН/РК, а також організаційні та процедурні засади діяльності Комісії регіонального рівня стосовно виключення СГ з переліку ризикових, визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів від 11 грудня 2019 року № 1165.
З метою підвищення обізнаності платників щодо причин зупинення реєстрації податкових накладних в Реєстрі, фахівці податкової роз’яснили алгоритм роботи Системи моніторингу критеріїв оцінки ризиків, ознаки безумовної реєстрації, показники позитивної податкової історії, критерії ризиковості платника податку на додану вартість та надали поради платникам для уникнення блокувань у майбутньому.
Зокрема, детально зупинилася на основних вимогах щодо заповнення таблиць даних, подання пояснень з посиланням на податкову та іншу звітність платника.
Також, було наголошено на важливості подання звітності за формою 20-ОПП, де відображаються такі об’єкти оподаткування, як офіс, склад, виробниче приміщення, техніка та інше, що забезпечує основну діяльність платника.
Робота консультаційного центру сприяє підвищенню прозорості у взаємодії з податковими органами та забезпеченню чітких і зрозумілих правил для бізнесу. Комунікації тривають.