Від оформлення документації – до цифрових сервісів: податківці та суб’єкти господарювання комунікували у рамках платформи «Діалог влади та бізнесу»
11:28 | Fin.Org.UaРегіональна платформа «Діалог влади та бізнесу» (далі – Платформа) вкотре стала віртуальним простором для зустрічі податківців і суб’єктів господарювання. Онлайн нарада відбулася під головуванням першого заступника голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації Юрія Яндульського.
Платформа зібрала близько 200 учасників.
В обговоренні актуальних для бізнесу питань взяли участь очільниця податкової служби Дніпропетровщини Теодозія Чернецька та провідні фахівці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС).
Теодозія Чернецька зауважила, що створення зручних умов для кожного платника є вкрай важливим завданням. Податкова служба відкрита до співпраці і готова враховувати пропозиції до покращення сервісів.
На заході докладно обговорили такі питання:
заповнення реквізитів платіжної інструкції під час сплати бюджетних/небюджетних платежів;
ліцензування торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального;
електронні сервіси ДПС України, надання звітності в електронному вигляді;
робота консультаційного центру з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, інформаційні джерела ГУ ДПС.
Податківці акцентували увагу учасників на тому, що з 01.01.2025 набрав чинності розділ VІІ «Ліцензування» Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 3817). Законом № 3817 запроваджено безстрокові ліцензії для всіх видів діяльності, що підлягають ліцензуванню. Присутнім розповіли про порядок сплати та визначення вартості ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, на оптову торгівлю видів діяльності, роздрібну торгівлю та зберігання пального.
Учасникам нагадали, що отримати низку адміністративних послуг та надати податкову звітність можна за допомогою електронних сервісів ДПС. Серед найпопулярніших – Електронний кабінет, який дозволяє отримувати податкові послуги у режимі онлайн. Серед переваг сервісу Е-кабінету: він безкоштовний, працює цілодобово через мережу Internet та не потребує встановлення додаткового програмного забезпечення. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС (https://tax.gov.ua
Учасників зустрічі проінформували про роботу створеного в ГУ ДПС у лютому поточного року консультаційного центру з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Нагадали про інформаційні джерела податкової служби Дніпропетровщини, номери телефонів «гарячих ліній» та функціонування комунікаційної податкової платформи ГУ ДПС.
Комунікації з усіх питань супроводжувались демонстрацією презентаційних матеріалів.
Учасникам зустрічі надані фахові відповіді на питання, зокрема, стосовно порядку отримання ліцензій.
Податкова на зв’язку: відкритий діалог – ефективна співпраця!