ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
11.04 15:51 | Fin.Org.Ua
Про подання податкової декларації про майновий стан і доходи за допомогою Електронного кабінету
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - місто Дніпро) нагадує, що триває Деклараційна кампанія 2025.
Громадяни, які отримували іноземні доходи та перебувають за кордоном, можуть надіслати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація) поштою або в електронній формі.
Подати декларацію в електронній формі можна, скориставшись приватною частиною Електронного кабінету.
Так, у режимі «ЕК для громадян» електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи» дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку.
При складанні декларації в Електронному кабінеті платника здійснюється часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб, та відомостей про обʼєкти нерухомого чи рухомого майна.
Використання цього електронного сервісу:
● скорочує час і витрати при поданні декларації;
● мінімізує помилки при заповненні декларації;
● надає можливість подання копій первинних документів, як додаток до декларації, в онлайн-режимі.
Про основні категорії заходів впливу в системі управління комплаєнс-ризиками
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - місто Дніпро) нагадує, що стратегічна мета управління комплаєнс-ризиками – це постійне підвищення рівня добровільного дотримання платниками податків вимог податкового законодавства шляхом виявлення та визначення пріоритетності ризиків втрати податкових надходжень і впровадження заходів, спрямованих на мінімізацію ризиків
Визначаються три основні категорії заходів впливу
в системі управління комплаєнс-ризиками:
► Профілактичні: включають в себе навчання щодо дотримання законодавства та нагадування про майбутні терміни подачі документів;
► Допоміжні: включають надання платникам податків у певній галузі інформації про типові помилки у звітності;
► Реактивні: включають проведення контрольно-перевірочних заходів, заходів з погашення податкового боргу.
Засідання «круглого столу» з представниками бізнесу обговорення актуального
За участі начальника Солонянського сектору обслуговування платників Дніпровської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) Людмили Бик відбулося засідання «круглого столу» з платниками податків.
У фокусі уваги – питання удосконалення процедур податкового адміністрування та реформування податкової системи, офіційного оформлення трудових відносин та особливості декларування доходів громадян, отриманих протягом 2024 року.
Також зупинилися на перевагах та можливостях електронних сервісів ДПС, ознайомили платників з інформаційними ресурсами ГУ ДПС та нагадали про роботу Комунікаційної податкової платформи, створену при податковій службі області за адресою dp.ikc@tax.gov.ua, на яку представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до ГУ ДПС з нагальними питаннями.
Про легалізацію трудових відносин під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – місто Дніпро) інформує.
Відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за участі начальника Дніпровської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Анатолія Городнікова на тему: «Легалізація найманої праці: актуальні питання».
Під час сеансу громадяни отримали фахові відповіді на питання щодо легалізації трудових відносин між працедавцем та найманими працівниками відповідно до діючого законодавства.
Також платників проінформували про основні аспекти Національної стратегії доходів до 2030 року та реалізацію експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі України.
У Центрі обслуговування платників відбулася інформаційно – розяснювальна акція з питань декларування доходів громадян
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - місто Дніпро) інформує.
У приміщені Центру обслуговування платників Правобережного відділу обслуговування платників Дніпровської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбулася акція, під час якої відвідувачів інформували, що триває кампанія декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2024 року.
Платникам роз’яснювали питання щодо обов’язкового декларування доходів та акцентували увагу на праві громадян на податкову знижку.
Під час спілкування відвідувачі отримали фахові відповіді та друковану продукцію з питань декларування.